ik zoek waterblokken om transistoren van me nieuwe versterker mee te koelen. hij moet minimaal een 600watt aan warmte kunnen verwerken en een 15X30 cm zijn. weet iemand een url want ik kan het echt niet vinden via google
ja maar doen moet ik dus ergens een masief stuk alluminium halen en dat zal wel duur zijn moet namelijk zo groot zijn 300X150X10MM zijnOp woensdag 10 juli 2002 14:42 schreef T-Mug het volgende:
zelf maken ?
waterblokken? dus met 2 water aan sluitingen er op? ben zeer geinterseerdOp woensdag 10 juli 2002 16:59 schreef Herman het volgende:
Ik heb nog twee waterblokken van (uit mijn hoofd) 10x15cm liggen...........
aan de titel te zien dacht ik dat het een searchvraag was
.
Je wilt heel wat grotere hebben dan een normale CPU blok.
Ik denk niet dat die kant en klaar te koop zijn.
Idd zelf maken met een stuk ALU of wat dan ook
Je wilt heel wat grotere hebben dan een normale CPU blok.
Ik denk niet dat die kant en klaar te koop zijn.
Idd zelf maken met een stuk ALU of wat dan ook
je kn natuurlijk ook altijd meerdere CPU-blokken naast elkaar zetten
Still King
en dangerden chipsetblokjes? die zijn mooi klein, das wel wat voor op een transistor
uhmm het gaat om 6X4 transistoren en een brugcell dus dan moet ik er wel heel veel kopen ik wil gewoon een groot oppervlak van maximaal 15X30CMOp woensdag 10 juli 2002 20:04 schreef AtomicShockwave het volgende:
en dangerden chipsetblokjes? die zijn mooi klein, das wel wat voor op een transistor
Zeker van die FrostFox achtige warmtewisselaar? Een spiraal met 4 peltiers tussenOp woensdag 10 juli 2002 16:59 schreef Herman het volgende:
Ik heb nog twee waterblokken van (uit mijn hoofd) 10x15cm liggen...........
Ik ben btw erg geinteresseerd
Pagina: 1