Als je nog helemaal geen ervaring met programmeren hebt kun het maar beter houden bij het maken van wat nieuwe levels voor huidige 3d-games...
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
paar gasten die ik ken hadden in de VS die engine gekocht..met dik boek erbij..en hebben een spel erop gemaakt...bezig..
www.andreasterror.com
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Verwijderd
Maar nu zonder gein. Wat wil je precies maken ? Wat zijn je ervaringen.
[edit]
Waarom zijn die mensen boven me altijd zo snel met reageren
jat ergens een unreal-engine
dan kan je met unrealED en 3ds max leuke dingen doen
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Ik zal ook maar een duit in het zakje doen. Voor zover ik weet zijn er geen "Programma's om 3D games te maken". Dat doe je namelijk zelf. Quake3 is ook niet in elkaar geklikt. Als het zo makkelijk was hadden er heel wat meer game-creators rondgelopen.
Er zijn wel een behoorlijke stapel game-creators trouwens, voor scrolling 2D games, adventures enzo, maar voor 3D games heb ik er nog geen gezien.
Wat je ook kunt doen is de UT engine of een andere engine pakken en in die scripttaal en met 3dmax oid content maken voor die engine. Zo maak je ook een complete game, alleen de engine gebruik je dan van een bestaand spel.
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Verwijderd
Zoveel was al duidelijk, anders had je de hele vraag niet gesteldOp woensdag 10 juli 2002 14:28 schreef arnout109 het volgende:
Ik heb eigenlijk bijna geen ervaring in het maken van games en ook niet echt in het programmeren
Zonder ervaring kun je eigenlijk alleen een game-creator gebruiken. Ik stel voor dat je wat kleine dingetjes gaat programmeren en dan nogeens nadenkt over je vraag
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Verwijderd
NeverWinter NightsOp woensdag 10 juli 2002 14:28 schreef Gerco het volgende:
Er zijn wel een behoorlijke stapel game-creators trouwens, voor scrolling 2D games, adventures enzo, maar voor 3D games heb ik er nog geen gezien.
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Verwijderd
Games maak je niet met een programma, heb ook weinig zin om uit te leggen waarom aangezien ik dat in 3 andere exact gelijke topics ook al gedaan heb.
Snap ook niet waarom deze open moet blijven.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
woa, iemand is ongesteld hieroOp woensdag 10 juli 2002 17:34 schreef ScitzoFreak het volgende:
Gaan we weer
Games maak je niet met een programma, heb ook weinig zin om uit te leggen waarom aangezien ik dat in 3 andere exact gelijke topics ook al gedaan heb.
Snap ook niet waarom deze open moet blijven.
Zucht.....Op woensdag 10 juli 2002 20:34 schreef CU2morO het volgende:
[..]
woa, iemand is ongesteld hiero
Typisch weer zo'n holbewoner reactie.
En nope ben geen vrouw als je dat soms dacht.
Verwijderd
Verwijderd
OMG dus je zoekt een soort van magix music maker, maar dan om games te maken.Op woensdag 10 juli 2002 14:24 schreef arnout109 het volgende:
Weet iemand een niet al te moeilijk programma om 3d games te maken?
probeer eerst maar eens een mod te maken, is veel makkelijker en meer kans op slagen, probeer dan maar eens te denken aan een game maken
<edit>
no offence maar die gasten mogen weleens photoshop/psp skills aanleren dat ingame menu dat ziet eruit als een websiteOp woensdag 10 juli 2002 14:26 schreef Yonni het volgende:
GENESIS engine ofzo?
paar gasten die ik ken hadden in de VS die engine gekocht..met dik boek erbij..en hebben een spel erop gemaakt...bezig..ik zal ff zoeken naar link
www.andreasterror.com
ohja mogen ook weleens een andere website maken/laten maken is nou ook niet echt wauw
<edit>
die website had gister 46 visits en normaal 5-10
De site is, lijkt het, offline
Dankzij server problemen kan ik dat spel niet downloadenOp woensdag 10 juli 2002 14:26 schreef Yonni het volgende:
GENESIS engine ofzo?
paar gasten die ik ken hadden in de VS die engine gekocht..met dik boek erbij..en hebben een spel erop gemaakt...bezig..ik zal ff zoeken naar link
www.andreasterror.com
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Verwijderd
k zoek ook nog een maar die heb k nog nooit gevonden