Heeft iemand een idee of weet iemand hoe je veilig ook je moederbordchipset en je videokaart kan koelen met prometeia? ik heb al op vele sites staan zoeken maar geen resultaat. vandaar dat ik het hier ff vraag.
Verwijderd
Je runt je chipset niet ver buiten specs, je cpu wel. chipset mag best warm woorden, niets mis mee. extra koelen is onzinnig zolang het maar niet gloeiend heet wordt
maak van de prom een waterchiller
werkt hier ook met de vapochill
werkt hier ook met de vapochill
Verwijderd
Chipset koelen scheelt wel degelijk. Mijn Epox 8KHA+ is stukken stabieler @ hoge FSB's nu er vloeistof van -13 langs de chipset stroomt.
wat zou ik dan het beste kunnen gebruiken ? is er een verdeel element voor de prometeia te verkrijgen zoja waar?
Verwijderd
Kan je daardoor hoger overclocken, of zijn je maximimale overclocks nu stabiel gewoorden?Op woensdag 10 juli 2002 22:59 schreef DaBit het volgende:
Chipset koelen scheelt wel degelijk. Mijn Epox 8KHA+ is stukken stabieler @ hoge FSB's nu er vloeistof van -13 langs de chipset stroomt.
Verwijderd
zoek maar eens op, is al een xtje langs geweest, een man die zn kt133 (niet A) peltier gekoeld had.... kwam toch dicht bij de 150 mhz fsb.... zeer goed, meeste standaard gekoelde kt133's wilden niet verder dan tussen de 5 en 10 mhz overclock.
d0h dat het beter is je chipset te koelen! en met prometeia kan je dan je chipset zon -50 a -60 standaart krijgen!
Pagina: 1