Ik heb net de search ff gebruikt, maar ik kom er nog niet helemaal uit...
Het volgende is het punt.
Ik wilde dit aanschaffen:
P4 2.0A
Asus P4S533
2 x 256MB Samsung PC2700
Qua prijs komt dit op zo'n 650 euro. (Okee volgens de pricewatch kan dit goedkoper, maar ik kijk even naar winkels die bij mij in de buurt zitten)
Ik wil niet over die 650 euro heen...
Nou zit ik eens te rekenen, en dit blijkt net zoveel te kosten:
P4 1.6A
Abit TH7II
2 x 256MB Samsung PC800
Dan hou ik een beetje geld over, en dan _zou_ ik aan een 1.8A kunnen denken.
Ik wil gaan OC'en. In beginsel is de 2.0A natuurlijk sneller, maar op de FP stond dat je eigenlijk niet hoger dan de 1.8 moest gaan voor OC'en. Dat pleit dus voor de tweede optie. Daarbij komt nog eens: RDRAM is natuurlijk het beste i.c.m. een P4.
Aan de andere kant: DDR klokt beter over! Dus toch de eerste optie?
Ik zie zo langzamerhand echt door de bomen het bos niet meer met de P4

Plz help
Ow ja laatste vraagje: die Abit, die heeft toch een PCI-fix? Da's ook wel errug prettig
Het volgende is het punt.
Ik wilde dit aanschaffen:
P4 2.0A
Asus P4S533
2 x 256MB Samsung PC2700
Qua prijs komt dit op zo'n 650 euro. (Okee volgens de pricewatch kan dit goedkoper, maar ik kijk even naar winkels die bij mij in de buurt zitten)
Ik wil niet over die 650 euro heen...
Nou zit ik eens te rekenen, en dit blijkt net zoveel te kosten:
P4 1.6A
Abit TH7II
2 x 256MB Samsung PC800
Dan hou ik een beetje geld over, en dan _zou_ ik aan een 1.8A kunnen denken.
Ik wil gaan OC'en. In beginsel is de 2.0A natuurlijk sneller, maar op de FP stond dat je eigenlijk niet hoger dan de 1.8 moest gaan voor OC'en. Dat pleit dus voor de tweede optie. Daarbij komt nog eens: RDRAM is natuurlijk het beste i.c.m. een P4.
Aan de andere kant: DDR klokt beter over! Dus toch de eerste optie?
Ik zie zo langzamerhand echt door de bomen het bos niet meer met de P4
Plz help
Ow ja laatste vraagje: die Abit, die heeft toch een PCI-fix? Da's ook wel errug prettig
Normaal doen, daar word je pas echt gek van! :: I reject reality, and substitute my own.