Het gaatje is niet te klein, mijn rijksdaalder is te groot
Verwijderd
MSI levert altijd goede en stabiele moederborden. Dus als je bereid bent 66 MHz op te offeren voor een stabiel systeem, raad ik je de MSI aan.
ECS mobo's zijn meestal ook erg goed, maar met minder tweaking functies (b.v. fsb overclock gaat met stapjes van 1 Mhz t/m 112 en dan moet hij op 133).
Ikzelf heb een K7VZA3 en mijn neef heeft een K7VTA3.
geen van beiden hebben we problemen met deze planken.
met MSI heb ik geen ervaring maar daar heb ik wel lovende woorden over gehoord.
suc6 met je keuze
Ikzelf heb een K7VZA3 en mijn neef heeft een K7VTA3.
geen van beiden hebben we problemen met deze planken.
met MSI heb ik geen ervaring maar daar heb ik wel lovende woorden over gehoord.
suc6 met je keuze
Het gaat er niet om hoe het systeem is, het gaat erom wat een grotere prestatieverbetering oplevert: een duurder moederbord, of een duurdere processor. Hoe je het meeste waar voor je geld krijgt.Op woensdag 10 juli 2002 16:25 schreef djcrossfire het volgende:
[topic=218256/1/25]
De twee onderdelen die ik noemde zijn een voorbeeld. En een systeem kun je het toch niet noemen.
Het gaatje is niet te klein, mijn rijksdaalder is te groot
Verwijderd
duidelijk, de MSI / 1800 combo
ik ben erg goed te spreken over dit bord, de KT3, bovendien denk ik dat je het verschil van 1800 naar 1900 niet zal merken , het gaat hier om "slechts" 66 Mhz....
zeker voor de 2e combo gaan duss
ik ben erg goed te spreken over dit bord, de KT3, bovendien denk ik dat je het verschil van 1800 naar 1900 niet zal merken , het gaat hier om "slechts" 66 Mhz....
zeker voor de 2e combo gaan duss
Moet me toch aansluiten bij de vorige poster; check die 'hoe is dit systeem?' link. Dit is tamelijk persoonlijk en je kan de meest uiteenlopende replies verwachten. Doe wat reviews kijken en ervaringen lezen hier, daar steek je wellicht wat van op
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()