ik had een paar maanden geleden zonder problemen mohaa op de computer gezet, en na verloop van tijd heb ik hem eraf gegooid, dus ik d8 ik heb nu internet erop dus laat ik dat maar eens online gaan spelen, ok eerste cd installeren gaat goed, dan bij de tweede cd krijg ik op 87% een movie error en zegt dat hij niet verder kan, maar het rare is hij deed het eerst wel!
Probeer het hier eens 
[topic=381551/1/25]
En via de search is ook flink wat te vinden.
[search=mohaa installeren]
[topic=381551/1/25]
En via de search is ook flink wat te vinden.
[search=mohaa installeren]
legaal of kopie?
Ik heb dit namelijk ook een keer bij een kopie gezien, toen ik em daarna gekocht heb ging het wel goed.
Ik heb dit namelijk ook een keer bij een kopie gezien, toen ik em daarna gekocht heb ging het wel goed.
hehe, kopie maar de kopie deed het eerst wel en ik heb niks veranderd aan de hardware configuratie van mijn computer, wel software matig
Dat zal je leren om spelletjes te kopieren
nope de cd is zelfs zo schoon dat er geen vingerafdrukken op zittenOp woensdag 10 juli 2002 14:02 schreef M@NIC het volgende:
Kras erop ?
Gewoon een nieuwe kopie maken dan, kost toch niks
Verwijderd
Probeer eens te installeren zonder internet aansluiting 
Misschien Regcleaner eens draaien om de overtollige register key's te verwijderen!?
Misschien Regcleaner eens draaien om de overtollige register key's te verwijderen!?
ik heb met regcleaner die bestandjes weggehaald en nog blijft hij raar doen, ik schakel even de netwerkkaart uit, misschien ligt het daaraan
Pagina: 1