[WC] Cooltech S478 kit Ervaringen?

Pagina: 1
Acties:

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-01 19:13

Apie!

Newer, better & confusinger

Topicstarter
o.a. verkrijgbaar bij http://www.cube-computers.be

EASY S478 complete kit
Specificatie:
Cooltech

EASY is a complete liquid cooling kit that includes, in a unique solution, all the components that you need to build your own watercooling system.
EASY kit is composed by :
- UltraBlock S478 waterblock
- RD121-FAN25 radiator
- CL70 liquid reservoir
- PE700 pump
- AC26

179,12 euro
Afbeeldingslocatie: http://www.cube-computers.be/b_116.jpg

dat vind ik redelijk betaalbaar, maar dat is natuurlijk weer afhankelijk van de prestaties van dit setje :)

gelieve niet aan komen zetten met "stel zelf wat samen want dit met dit werkt veeeeeeel beter" ofzoiets want daar vraag ik niet om :)

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

• Sinlath
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-02 22:19
het probleem met zelf samenstellen is dat in NL/BE erg moeilijk een knap S478 blok te krijgen is.

overal waar je kijkt zijn alleen S462 blokken te krijgen.

op het moment dat je een knap S478 waterblok los kan kopen (binnen redelijke tijd, dus niet 8 weken uit USA) dan zou ik los gaan bouwen.

ik heb een hele set draaien op een athlon..(zelf maak, behalve Rad en CPU/Chipset blokken) maar zit te denken om over te stappen naar P4 systeem en dat op te fokken met waterkoeling.. echter heb nog geen knap blok gevonden los.

Sinlath | Opinions may contain latency

• Apie!

Apie!

Topicstarter
nja maar ik wil dus niet los gaan kopen. Ik wil gewoon 1 kit waarvan ik zeker weet dat 't met elkaar werkt, zonder gehannes. En deze vind ik er ook nog 'ns koel uitzien, lekker strak design :)
maar blijkbaar is er niemand met ervaringen met dit setje :)

Blown past falling sands

• Sinlath
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-02 22:19
ik had ook niet helemaal goed gelezen |:( |:(

maja.. back ot.. ik heb wel meerder mensen gezien die die Z4 kit hebben.. echter die kost ook 2 keer zoveel.. ik geloof zelfs dat iemand een S478 Z4 kit heeft.. met extreme blijdschap overigens.

zoals je al zegt, je wil geen gehannes.. ik zou het gewoon doen.. valt het tegen kan je het er altijd nog uitgooien, hoewel ik dat niet denk, ik denk dat het in iedergeval beter koelt dan een box koeler voor een P4.. of dit ook stiller is durf ik niet te zeggen

Sinlath | Opinions may contain latency

• Apie!

Apie!

Topicstarter
mag toch wel aannemen dat ie beter koelt dan de tandaard HSF die ik bij de P4 kreeg, anders is het een bagger product :) haha maar dat lijkt me niet, vorige versie deed het wel redelijk geloof ik, geen topding maar niet slecht volgens overclockers.com
. Die oude versie deed 't dus iets beter dan de Koolance kasten...

het gaat me dus meer om kwaliteit en noise :)
ik heb wel meerder mensen gezien die die Z4 kit hebben.. echter die kost ook 2 keer zoveel..
juist ja: 2x zoveel ;( als ik dat doe krijg ik ruzie met m'n vriendin :+

Blown past falling sands