Ik mag hier dus niet vragen om decoders voor moviehouse of canal+ die samenwerken met een pctv kaart.. maar waar mag ik dat dan wel vragen????
Je mag t hier helemaal niet op het forum vragen, want dat decoderen is in zekere zin illegaal ..
verder zou ik niet weten waar je het zou kunnen vragen, probeer een paar andere forums..
verder zou ik niet weten waar je het zou kunnen vragen, probeer een paar andere forums..
Verwijderd
ja elke vorm van een link naar een commercieel bestand geven is in zekere zin illegaal, maar ja als iemand een link naar Powerstrip legt wordt de topic niet gesloten.
Da's dus niet helemaal waar, je mag doen wat je wilt met het signaal dat je van je kabelprovider krijgt; ook decoderen dus. Het is daarentegen wel verboden om die software te verspreiden en daarom mag je het hier niet vragen .....
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Sjezus, sorry hoor, net alsof jullie zulke brave jongetjes zijn....
Biebel is not just a nick, It's my alter ego...
Verwijderd
daar gaat het niet om het gaat erom dat de het van de Admins & Moderators niet mag en daar draait het om Biebel.
Het is idd niet dat we allemaal heilig zijn, het probleem is gewoon dat als we hier allemaal illegale dingen gaan tolereren het forum binnen de kortste keren gesloten word en daar heeft niemand behoefte aan.
Het is niet zo dat de jongetjes hier errug braaf zijn. Het gaat erom dat tweakers in de juridische problemen kan komen als dit soort links verspreid worden. Daarom vind je ook geen wares links op deze forums.
Ah! Chemist was me al voor...Sorry
Ah! Chemist was me al voor...Sorry
Hop,hop,hop!
Oke oke, I get the point...
Hiervan was ik nog niet helemaal op de hoogte....
Sorry...ksal het nooit meer doen kee?..:)
Hiervan was ik nog niet helemaal op de hoogte....
Sorry...ksal het nooit meer doen kee?..:)
edit:
Ik weet wel een url maar ja, dat mag ik dus niet zeggen...(krijg ik toch spontaan last van geheugenverlies)
Ik weet wel een url maar ja, dat mag ik dus niet zeggen...(krijg ik toch spontaan last van geheugenverlies)
Biebel is not just a nick, It's my alter ego...
ach wat een gezeur allemaal
, zet die url neer en klaar
Even ter info: Middels e-mail en ICQ is natuurlijk afgeschermd voor iedereen( ideetje wellicht?) Ik heb trouwens geen idee wat voor sw dat is. Wat heb je nu aan beeld zonder geluid of is het alleen voor de films op vrijdag en zaterdagavond
Hop,hop,hop!
Verwijderd
Neman, pas je op met dat logo? Straks is me monitor kapot!
En tja, je zou die link kunenn posten, maar dan ligt die topic binnen de minuut dicht. Stuur die gozer gewoon ff een meeltje, dan is iedereen tevreden...
En tja, je zou die link kunenn posten, maar dan ligt die topic binnen de minuut dicht. Stuur die gozer gewoon ff een meeltje, dan is iedereen tevreden...
Kunnen we niet in de FAQ een lijst opnemen met www-links die je niet mag plaatsen?
oke maar kan iemand dan even z'n icq nummer geven die een link weet waar ik hier iets over kan vinden dat ook daadwerkelijk werkt..
Pagina: 1