weet iemand een goedkope watercooling kast?
zo dat ik "zonder" fans kan
===>>> niet zo-en rot lawaai als nu
zo dat ik "zonder" fans kan
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
Verwijderd
Dat lijkt mij een erg tegenstrijdige vraag/opmerking.1. weet iemand een goedkope watercooling kast?
2. zo dat ik zonder fans kan
1 92mm Fan in side panel (60cfm)
1 120mm fan (95cfm) in front bezel
Wat wil je nu?2. zo dat ik zonder fans kan
Waterblock not included (Available at Checkout)
Power Supply Not Included
Komt dus nog wel het een en ander bij...dat komt toch al aardig goedkoop uit dacht ik zo...
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
Verwijderd
[offtopic]Op woensdag 10 juli 2002 14:10 schreef Virus3000 het volgende:
het is niet echt dat ik totaaaaaal zonder fans wil, maar een beetje minder dan nu mag ook wel, mijn bak maakt een rot lawaai, snapte, als ik da ding snachts laat aanstaan kunnen bekan de buren al komen zagen. Dat wil ik kwijt zijn. (keb altijd muziek opstaan, en aardig hard ook, anders hoor ik alleen maar een haardroger geval naast mij
Ziet er idd leuk uit, alleen heb je dan wel een kale case. Blok en voeding komen daar nog bovenop, komt bij elkaar toch ook al snel op 100 pleuro (mits je voor "el cheapo" gaatOp woensdag 10 juli 2002 13:59 schreef Virus3000 het volgende:
op www.casemods.com
zag ik dit:
Watercooled Additronic
Custom paint job
Watercooling Kit Installed
350gph Superflow waterpump
Freeflow Radiator
Grey Splatter Paint with two coats of Clear Coat
1 92mm Fan in side panel (60cfm)
1 120mm fan (95cfm) in front bezel
4 5.25 External Bays
1 3.5 External Bays
2 3.5 Internal Bays
Lock and Key for security
Waterblock not included (Available at Checkout)
Power Supply Not Included
$198.00
dat komt toch al aardig goedkoop uit dacht ik zo...
of is de kwaliteit ook zo slecht denk je? (kwil geen lekkage gaan krijgen.....)
nope.....
Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...
op de site, boven de aanbieding:Op woensdag 10 juli 2002 14:16 schreef Pjotr0V het volgende:
[..]
Ziet er idd leuk uit, alleen heb je dan wel een kale case. Blok en voeding komen daar nog bovenop, komt bij elkaar toch ook al snel op 100 pleuro (mits je voor "el cheapo" gaat). Dan zit je al op 300 pleuro. Verder moet je het spul (volgens mij) uit de VS laten komen. lijkt me erg prijzig
Ideetje voor een IA'tje misschien, maar H2o goedkoop kan je vergeten vrees ik, tenzij je zelf gaat fabriceren