Toon posts:

[Scart] Probleempje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een luxe probleem :D

Ik heb een:

- GBA
- N64
- Dreamcast
- PS2
- Gamecube

En ik heb maar 1 scart ingang op mijn tv, en 1 op mijn video, dusz maar 2 consoles aan te sluiten. Weet iemand of er een soort apparaatje is net als een verlengsnoer met 4 aansluitingen ofzo. Dan kan ik tenminste al mijn consoles aansluiten op 1 tv.

Verwijderd

Op woensdag 10 juli 2002 13:35 schreef Miramar2002 het volgende:
Ik heb een luxe probleem :D

Ik heb een:

- GBA
- N64
- Dreamcast
- PS2
- Gamecube

En ik heb maar 1 scart ingang op mijn tv, en 1 op mijn video, dusz maar 2 consoles aan te sluiten. Weet iemand of er een soort apparaatje is net als een verlengsnoer met 4 aansluitingen ofzo. Dan kan ik tenminste al mijn consoles aansluiten op 1 tv.
Je kan bij elke goede elektronica-zaak een scart-splitter kopen. Ik heb ze gezien voor twee scart-aansluitingen. Ik denk wel dat die zaken ze met vier aansluitingen verkoopt.

offtopic:
Wat moet je met al die consoles of heb je geld genoeg?
Gameboy kan niet in de scart.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 juli 2002 13:41 schreef drwho81 het volgende:

[..]

Je kan bij elke goede elektronica-zaak een scart-splitter kopen. Ik heb ze gezien voor twee scart-aansluitingen. Ik denk wel dat die zaken ze met vier aansluitingen verkoopt.

offtopic:
Wat moet je met al die consoles of heb je geld genoeg?
Gameboy kan niet in de scart.
Damn wat een snelle reactie. Gamen natuurlijk, ben gameverslaafd :D:D:D GBA kan wel in scart zie http://www.lik-sang.com/catalog/product_info.php?category=45&products_id=1725&

Verwijderd

Conrad heeft die scartsplitters wel voor 4-weg. En anders het je er er 3x 2weg aan elkaar.

En gameverslaafd okee, maar zoveel console plus spellen= mucho $$$$

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-02 01:54

Speedpete

was barman

Slim plaatsen van je videomeubel is goedkoper :)

Ik heb een 2x splitter, waar m'n video vast aan hangt. Voor consoles voer ik de grote scart-wisseltruc uit :P

Overigens heb ik ooit bij mediamarkt, ep en radio modern al een 4x splitter zien liggen.

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:48

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

OH >> AV

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

zo'n scart-splitter hebben wij ook gehad hier in huis, en als je dan (per ongeluk) een 2e apparaat aan zet, dan heb je 2 mogelijkheden:

-de 2 beelden zie je door elkaar, of heel veel ruis

-je tv kan al dat geweld niet aan, en zegt houdoe tegen de scart aansluiting.

de 2e was dus bij ons het geval, en daarom hebben wij die splitter gelijk het raam uit gegooid, en gewoon stekkers verwisselen steeds.

Verwijderd

ik heb een video en een dvd als ik die beide aansluit op de scartsplitter dan krijg ik erg vaag beeld.
Dus je moet gewoon je stekkers iedere keer verwisselen.
Pagina: 1