Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?
Volgens mij kan je dat niet doen met een vaste telefoon.
Het is namelijk ook zo dat bij een doorverbinding dat nummer verschijnt bij nummer melding. Dus dan wordt jou nummer zichtbaar bij 112 en aangezien dat tegenwoordig (geloof ik) strafbaar is om nutteloos daarheen te bellen zou ik dat niet doen.
Het is namelijk ook zo dat bij een doorverbinding dat nummer verschijnt bij nummer melding. Dus dan wordt jou nummer zichtbaar bij 112 en aangezien dat tegenwoordig (geloof ik) strafbaar is om nutteloos daarheen te bellen zou ik dat niet doen.
niet nutteloos dit toch? als je lastigwordgevallen
Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?
Lees eens goed wat ik schrijf.Op woensdag 10 juli 2002 16:53 schreef pierkwam het volgende:
niet nutteloos dit toch? als je lastigwordgevallen
Verwijderd
Bel zelf dan 112 en vraag ff hoe je je telefoon kan doorverbinden.
Misschien hebben ze wel een direct nummer en kun je gewoon *21 gebruiken
Misschien hebben ze wel een direct nummer en kun je gewoon *21 gebruiken
doorverbinden naar 0900-TUIG?
Verwijderd
Je kont bij je abo van KPN aanvragen dat je geen doorgeschakelde gesprekken ontvangt op je vaste lijn. Dit hebben ze ongetwijfeld bij alle instanties zoals politie en 112
. Je kunt wel bij KPN een formulier invullen voor telefonische overlast.
Hoe kan je met je mobiel een gesprek door verbinden naar een extern nummer dan?
Verwijderd
nietOp donderdag 11 juli 2002 09:52 schreef Mark Olthuis het volgende:
Hoe kan je met je mobiel een gesprek door verbinden naar een extern nummer dan?
Verwijderd
kan je het nummer dan niet gewoon laten blokkeren door de provider! hij zal het nummer wel weer niet aan hebben staan(dus geen nummerherkenning) maar bij de provider zelf kunnen ze vaak wel (duurt wel lang) het numme blokkeren. Dan ben je af van dat gezeik!
Pagina: 1