Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York
Verwijderd
Super Mario Bros 4, het meest gespeeld op dat ding.
mmmkay!
ik denk toch maar Super Mario Land 2: Six Golden Coins.
wat een sfeer had dat spel zeg!
Die andere Nintendo games vond ik eigenlijk niet veel aan.
🌞🍃
En Duck Hunt en SMB 1 natuurlijk (heb er niet voor niets icons van
"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie
Verwijderd
• Zelda: LttP (duh!)
• Donkey Kong Country 1 & 2
• Megaman 2!
• Turtles in Time was ik helemaal weg van
• Super Mario World
• Legend of Zelda (geen uitleg nodig)
• Zelda 2 (geen uitleg nodig)
• Super Mario brothers serie
• Street fighter 2
• Double Dragen 1,2,3
• Super Double Dragon
Geen ranglist, zou niet weten welke game boven welke moet
knap, die nml. nooit uitgebracht op de nes (of waar dan ook)..Op woensdag 10 juli 2002 13:32 schreef NmQ.Thijs het volgende:
Super Mario Bros 4, het meest gespeeld op dat ding.
Mario 3 is erg goed....
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
óf hij bedoelt mario world, óf hij bedoelt mario bros 3, wat in japan de 4e mario op de nes was...Op woensdag 10 juli 2002 13:37 schreef Phydomir het volgende:
[..]
knap, die nml. nooit uitgebracht op de nes (of waar dan ook)..
Mario 3 is erg goed....
- Super Spike V-Ball
- Castlevania
idd, die was ook cool... vooral de muziekOp woensdag 10 juli 2002 14:11 schreef Gordijnstok het volgende:
Snake Rattle & Roll op de 8Bit was erg leuk moet ik zeggen
En natuurlijk de level8-warp
"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie
Verwijderd
Ja en dat al in level 1Op woensdag 10 juli 2002 14:12 schreef MrTinux het volgende:
idd, die was ook cool... vooral de muziek
En natuurlijk de level8-warp
verder qua single player en gigantisch erin zitten :
super mario world (SNES) (zat erbij.. en was gewoon fantastisch.. elke dag na school hop snes aan en TA TA TATATATAA TA TA TA TA TAAAH TA TAA =)
en nog wel wat spellen.. maar kom er even niet op =)
op de nes world cup soccer (was dat van nintendo ?) en dat volleybal spel met dezelfde ventjes =)
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
-mario 1,2,3
-super mario wold
-donkey kong country
en op de gb
-mario 2
-wario land
en natuurlijk de zelda saga op op gb en (s)nes
Mortal Kombat 1,2,3
Mario Kart ( Weet niet of goed getyped is
Donkey Kong Country
Die waren echt zoo gAAf!
Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I
Hmmz....the good old days....when beer was cheap and girls were pretty
Girls zijn nou prettier hoorOp woensdag 10 juli 2002 14:39 schreef Janssen het volgende:
Super Mario Bros 1
Hmmz....the good old days....when beer was cheap and girls were pretty
Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I
Al deze games zijn super! Deze heb ik zelf ook allemaal grijs gegamed op de nes en snesOp woensdag 10 juli 2002 13:37 schreef ds het volgende:
N64 doet niet mee? jammer..
• Megaman 2!
• Super Mario World
• Street fighter 2
• Double Dragen 1,2,3
• Super Double Dragon
Geen ranglist, zou niet weten welke game boven welke moetAllemaal toppers.
"Could someone explain how I set my laserprinter to stun!?"
Super mario 1,2 en 3 [nes]
idd dit zijn sutk voor stuk supervette spellen.Op woensdag 10 juli 2002 13:37 schreef ds het volgende:
N64 doet niet mee? jammer..
• Megaman 2!
• Super Mario World
• Street fighter 2
• Double Dragen 1,2,3
• Super Double Dragon
Geen ranglist, zou niet weten welke game boven welke moetAllemaal toppers.
• star fox
• killer instinct
• street racer
• super mario kart
• Mortal kombat
dat was het wel dacht ik als ik op meer kan komen horen jullie het wel.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Gewoon dagen lang niets anders doen dan vrachtwagen ladingen met bommen aanslepen om een of ander überleet zwaard in de woestijn te vinden...
Ik ga denk ik NU een emulator installeren
He who knows only his own side of the case knows little of that.
Verwijderd
-Super Mario Kart
-Turtles In Time
Turtles In Time heb ik met mn neefie heel veel gespeeld, altijd een soort time trial hoe snel we het spel konden uitspelen
Beste tijd was geloof ik 23 min en XX seconden
[edit] Donkey Kong Country 1&2 vergeten |:([/edit
Zelda
Super Mario World
Super Mario Kart
no animals were harmed during the production of this message
Verwijderd
Zelda 1
Mario 1,2,3
Metal gear II snakes revenge
SNES:
Zelda
Starfox
Mariokart
Gameboy:
Mario world 2
Warioworld
Tetris
Damn wat wil ik weer graag een NES
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
-Supertennis (SNES)
-Eric Cantona Football -zoiets heette het (SNES)
-Super Mario 3
-Zelda 1 (NES)
-Top Gear (NES en SNES versies)
FF een vondst kopen en je hebt aanbiedingen genoeg.Op woensdag 10 juli 2002 15:48 schreef SilverBolt het volgende:
Damn wat wil ik weer graag een NES
of sinterklaas opbellen, misschien heeft die nog ergens een vooraadje liggen, heeft ook bij ons gewerkt
Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Kung fu speelde ik ook vaak dat was voor mij toen echt het spelletje!!!
- Super Mario World (zelfde verhaal
- Super Mario Bros. 3
- Legend of Zelda: A link to the past
Dat waren wel de toppertjes hoor
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
super mario 1/duckhunt
super mario 2,3
megaman 4
double dragon 2
gremlings 2
en natuurlijk castlevania!
done done on to the next one... psn: Bear-H6O
Verwijderd
Duckhunt NES
Mariokart SNES
Turtles NES
En op de sega 16 bit vond ik street of rages 3 altijd wel enorm vet
street of rages was dat niet dat je de politie kon oproepen en dan met van die raketten enz gingen schieten???Op woensdag 10 juli 2002 20:42 schreef Kluif_DBZfreak het volgende:
Streetfighter 2 SNES
Duckhunt NES
Mariokart SNES
Turtles NES
En op de sega 16 bit vond ik street of rages 3 altijd wel enorm vet
beste NES spellen:
double dragon 1
offroad racing!!! die was echt supergoed! toen ik mijn eerste console ging kopen twijfelde ik zelfs tussen een Megadrive II of een NES, alleen maar omdat je op de NES offroad racing had
En nog steeds, gisteren op de Emulator nog even gespeeld, echt supertof!
Alleen jammer dat ik alle geheimen nog wist
Megaman!
UN Squadron van Capcom
Ghouls Žn Ghosts van Capcom
Another World van Interplay
Super Probotector van Konami
Super Axelay van Konami
Bahamut Lagoon van Square
CastleVania 4 en 5 van Konami
En dit is nog maar de SNES versie. Vanavond doe ik er wel een paar plaatjes bij. Ben nu aan het werk.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
~ Pikmin
This is the Way.
- Starwing
- Mario 3
- shoot-out
GAMEBOY
- Marioland 1
- Worldcup '94
Meeste games waren nog orgineel (DUHHHHHHHHH) en daarom heb ik er soms wel weken acher elkaar mee gespeeld, met 1 game, nu is een weekje al weer lang.
Het was goed 10 jaar geleden, nu alleen maar slappe aftreksels
Verwijderd
- Duck Hunt (de hond blijft goed als je alle eenden mist)
- Super Mario 3
- Kirby
SNES:
- Donkey Kong Serie (kan ook niet anders)
- UniRally (met die eenwielers)
- Zelda
- Secret Of Mana (You Have Been Moogled)
GAMEBOY
- Kirby
- Kirby's Pinball
- Zelda
The Legend Of Zelda (deel 1, deel 2 vond ik beetje slecht om eerlijk te zijn, met die platform elementen -_-)
Duck Hunt schopt nog altijd kont
Kirby is gewoon dope, geef maar toe, jij vind het ook
Mario...oh man...
Snes
Secret of Mana
The Legend Of Zelda 3: Link To The Past
Gameboy
The Legend Of Zelda IV: Link's Awaking
...en verders zou ik het niet echt weten o_O
die was en is nog steeds geweldig
en duckhunt met de gun natuurlijk
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
die nieuwe op de gamecube vind ik
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Helemaal gelijk. Mr. Dream is echt een kleremannetje om te verslaan. Is me maar 1 maal gelukt, en dat zelfs op tijd. Ik heb dat ook weet ik veel hoe vaak geprobeerd.Op donderdag 11 juli 2002 20:08 schreef KunDun het volgende:
Mijn favo game is Absoluut Punch Out !
die was en is nog steeds geweldig
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Jullie vergeten dat Sega ook ooit het geprobeer heeft
mijn lijstje:
- streets of rage 2
- sonic 1 etc.
- toe jam & earl
- sunset riders
- columns
...en nou speel ik ze tegenwoordig op de PC, net zo gemakkelijk
wat vind je er dan niet mooi aan?? de stijl (cel shading)?? Miyamota heeft juist benadrukt dat deze zelda weer terrug gaat naar de eerdere games.Op donderdag 11 juli 2002 20:10 schreef Scorperito het volgende:
beste spel: Zelda op de SNES, jammer dat ze geen vervolg maken!
die nieuwe op de gamecube vind ik
Verwijderd
Helemaal gelijkOp donderdag 11 juli 2002 20:29 schreef MisterE het volgende:
WAAROM lees ik hier ALLEEEN nintendo ?!?!?
mijn lijstje:
- streets of rage 2
- sonic 1 etc.
- toe jam & earl
- sunset riders
- columns
...en nou speel ik ze tegenwoordig op de PC, net zo gemakkelijk
- Batman forever
- Sonic 1, 2, 3
- Dr. Robotnik
- Donald Duck ?
Verwijderd
- Zelda LttP natuurlijk
- de Super Mario serie
- Illusion of time/gaia, dit vond ik ook een heele mooie rpg
Dat vond ik nou eens spellen die je echt uit wilde spelen, tegenwoordig heb je het na een paar uurtjes wel weer gehad met die nieuwe spellekes.
I laugh in the face of danger ... ... then I hide and wait until it goes away -
the four wude:DAN;judge with a clear mind.GON;practice without neglect.JIE;don't show or use moves thoughtlessly.YI;don't hesitate to do the right thing
::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::
Omdat de topictitel "Wat is je favo Nintendo game" is?Op donderdag 11 juli 2002 20:29 schreef MisterE het volgende:
WAAROM lees ik hier ALLEEEN nintendo ?!?!?
Maar Sega had inderdaad ook leuke spellen, ik heb Sonic 1 (leuker dan Mario) en Collumns (leuker dan Tetris) vaak gespeeld op de Gamegear. Spijt dat ik die toen heb verkocht...
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Welke? Toch niet van de SNES he? Dat spel vond ik zo verschrikkelijk. Die was nog door sony gemaakt toendertijd.Op donderdag 11 juli 2002 22:49 schreef White Dust het volgende:
Ik heb veel Bram Stoker's Dracula gespeeld, geweldig spel was dat... en het had nog veel weg van de film ook
Mijn favo's:
Un Squadron

Super Ghouls 'N Ghosts

Shadowrun

Super Probotector

CastleVania 4 en 5

Punch-Out

Jammer dat dit spel op de SNES zo slecht was.
Metroid

Kid Icarus
Ik hoop dat hier ook een vervolg op wordt gemaakt. Ik denk dat ik die dan het liefste op de GBA zie.
Streetgangs

Bionic Commando
Het beste mariospel vind ik denk ik Super Mario World voor op de SNES, en dan natuurlijk Donkey Kong serie, die ownen natuurlijk allemaal.
Die van de nes 8bit (2D side-scrolling)... en ik was toen nog een jochie, mischien als ik het nu weer voor ogen zag dat ik het aan de kant zou gooien...Op donderdag 11 juli 2002 22:54 schreef GolbeZeromus het volgende:
[..]
Welke? Toch niet van de SNES he? Dat spel vond ik zo verschrikkelijk. Die was nog door sony gemaakt toendertijd.
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
Zit alleen vast!
teruggaan heeft geen zin en vooruit kan ik niet!
wat nu
In het level wat helemaal onderaan zit (in die boog) zit een 2e uitgang. Alle levels in Forest of Illusion hebben 2 uitgangen.Op donderdag 11 juli 2002 23:53 schreef Wimo. het volgende:
Super mario world
Zit alleen vast!
[afbeelding]
teruggaan heeft geen zin en vooruit kan ik niet!
wat nu
w00t! bedankt.. ff proberenOp vrijdag 12 juli 2002 00:08 schreef Compubiter het volgende:
[..]
In het level wat helemaal onderaan zit (in die boog) zit een 2e uitgang. Alle levels in Forest of Illusion hebben 2 uitgangen.
Verwijderd
Ps nog een leuke tip voor Mario world: alle gebieden die rood zijn hebben meer dan twee paden ernaartoe, zo kan je dus makkelijk zien waar nog meer "geheimen" zitten
Zweedse versieOp vrijdag 12 juli 2002 10:29 schreef GolbeZeromus het volgende:
Skog of Illusion? Dat moet wel een Mario hack zijn, niet?
Verwijderd
Maar mijn all-time fav. blijft wel Zelda 3, ik vindt deze Zelda versie de beste (tot nu toe eruit)
Heb btw Zelda 1 op de NES nooit uit kunnen spelen.. moest toen perse het spel uitlenen en nooit terug gezien, nog bedankt ervoor, persoon in kwestie
Ben wel benieuwd wat de nieuwe Zelda in cartoon-stijl brengt, maar om eerlijk te zijn verwacht ik er niet zoveel van
Komt ook Ocarina of Time opgelapt met GC graphics
Verwijderd
Hee Aap dude. In de meest linkse level zit ook nog een uitgang, als ik me niet vergis ging dat naar een level dat weer leidt naar star road. Veel plezier.Op vrijdag 12 juli 2002 00:17 schreef Wimo. het volgende:
[..]
w00t! bedankt.. ff proberen
Ja, dat klopt. Maar dan moet je eerst een fortress halen.Op zaterdag 13 juli 2002 20:51 schreef Miramar2002 het volgende:
[..]
Hee Aap dude. In de meest linkse level zit ook nog een uitgang, als ik me niet vergis ging dat naar een level dat weer leidt naar star road. Veel plezier.
No contest really.
mijn alltime best zijn:
super mario 1,2 en 3
wwf wrestling (ofzo)
teenage mutant ninja turtles 2(volgens mij
chip 'n dale
castlevania
The Arcade Game? Die ruled namelijkOp zondag 14 juli 2002 14:39 schreef [TLT]Lynx het volgende:
ik heb nog steeds een werkende nintendo en sega 8-bit hier onder mijn tv staan. Maar ik moet toch zeggen dat de nintendo véél leuker is!
mijn alltime best zijn:
teenage mutant ninja turtles 2(volgens mij)
Verwijderd
Ultra Duck Hunt (wel beetje anders)
http://personal.nbnet.nb.ca/walkerd/udhunt/UDH2bSteup.exe
mario world
mario64
super mario kart
zelda 1,2,3,links awakening,ocarina of time
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
Verwijderd
Mijn favo NES game was 'Mario3'(met de vliedende wasbeer) en op de gameboy 'gargoyle's quest' de SNES heb ik nooit echt gespeeld ik kende weinig mensen die die hadden(of ik was nintendo ontgroeit aangezien de meeste spellen erg kinderachtig waren(mario) en toen de SNES kwam was er geloof ik al bijna doom en wolfenstein enzo...
Ik las ook nog iets over sega(hoewel offtopic) Mijn favo sega game was Sonic(DOH!) en mickeymouse. Ik weet niet of het ook zo heette maar het was iig met mickeymouse erin