Toon posts:

[lcd] plugin voor voortgang cd branden?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
bestaat die?
plugin die correspondeerd met Nero en op mn lcd laat zien hoever de cd gebrand is.

al lang naar gezocht maar niets gevonden..

Verwijderd

zou idd cool zijn

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-07 20:39

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Ach, voor die 3 minuten dat ik moet wachten op een cd'tje heb ik dat niet nodig. Maar misschien moet je eens met de mensen van Nero babbelen (je hebt toch wel een legale versie bij je brander gekregen ofzo?), misschien kunnen die iets vertellen.

Verwijderd

zou inderdaad wel leuk zijn maar voor die korte tijd dat hij bezig is heeft het volgens mij weinig nut
maar ja om iets te hebben is altijd leuk :)

Verwijderd

ik vind het ook wel overdreven, bestaat niet volgens mij

en ik ga het niet maken :P

Verwijderd

volgens mij moet dit wel kunnen... Nero is tenslotte commandline based... dus zal er vast wel iets van een dll aan te spreken zijn over de voortgang... misschien via de aspi layer...

Verwijderd

Topicstarter
iemand wel interesse die dit kan maken??

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

Op woensdag 10 juli 2002 16:24 schreef Jurik het volgende:
volgens mij moet dit wel kunnen... Nero is tenslotte commandline based... dus zal er vast wel iets van een dll aan te spreken zijn over de voortgang... misschien via de aspi layer...
Bel.. Klepel...

Een dll is een vaste library, dus tenzij je daar uit kan halen waar exact nero dat in ram houdt...

En aspi wordt enkel gebruikt om de data te schrijven, maar da's realtime, die hele iso staat niet eerst in de aspi layer oid

NOFI verder

Verwijderd

Moet niet zo lastig zijn lijkt me, 't is dat me brander stuk is maar then again.. 't blijft zinloos.. ;)

Verwijderd

Op vrijdag 12 juli 2002 15:37 schreef Yarvieh het volgende:
't blijft zinloos.. ;)
/me heeft een oude brander (philips cdrw804k
En die wil niet harder meer dan 4 speed, dus het zou wel leuk zijn...
zo zinloos zou het dus niet zijn (nofi)

Verwijderd

Hmmz ik dacht nog misschien zie ik het nut als 't er eenmaal opstaat... maar ik vind 't nog steeds zinloos. >:)

Afbeeldingslocatie: http://www.ray2.dds.nl/media/nero.jpg

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 12 juli 2002 18:47 schreef Yarvieh het volgende:
Hmmz ik dacht nog misschien zie ik het nut als 't er eenmaal opstaat... maar ik vind 't nog steeds zinloos. >:)

[afbeelding]
kewl!!!! heb je die zelf geschreven? en werkt die ook op een 2x16 lcd ipv een vfd? Anywayz... ikke graag hebben!!!

Verwijderd

Ask BasieP

Verwijderd

Op vrijdag 12 juli 2002 19:59 schreef ionize het volgende:
kewl!!!! heb je die zelf geschreven? en werkt die ook op een 2x16 lcd ipv een vfd? Anywayz... ikke graag hebben!!!
Juh zelf geschreven, werkt ook op 2x16's maar je mot nog ff geduld hebben want 't is nog nie af :D

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 12 juli 2002 20:08 schreef Yarvieh het volgende:

[..]

Juh zelf geschreven, werkt ook op 2x16's maar je mot nog ff geduld hebben want 't is nog nie af :D
heb je al een beta? mail it plz

Verwijderd

Op vrijdag 12 juli 2002 20:12 schreef ionize het volgende:
heb je al een beta? mail it plz
Lets not :Y)

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:39
[ask-modus]
Als er een af prog. is mag er dan een download link komen te staan op: CrystalFontz LCD?
[/ask-modus]

Verwijderd

Waarom niet? linken is nie verboden toch?! :?

• Robino
Op vrijdag 12 juli 2002 20:55 schreef Yarvieh het volgende:
Waarom niet? linken is nie verboden toch?! :?
Ik weet niet of jij dat bijvoorbeeld goed zou vinden als jouw prog. als link daar komt te staan :D :P

Verwijderd

volgens mij kan je voor het geld wat je kwijt bent aan zo'n lcd schermpie de draadjes alles wat er nog bij komt en dan natuurlijk de software enzo niet te vergeten.
Volgens mij kan je dan gewoon beter een LTR32125W kopen van lite-on(32x brandertje) en overclocken naar 48X en w8t je ff 2.30 minuut ofzo en dan is ie klaar!

• Robino
Op vrijdag 12 juli 2002 21:06 schreef EurOtiC het volgende:
volgens mij kan je voor het geld wat je kwijt bent aan zo'n lcd schermpie de draadjes alles wat er nog bij komt en dan natuurlijk de software enzo niet te vergeten.
Volgens mij kan je dan gewoon beter een LTR32125W kopen van lite-on(32x brandertje) en overclocken naar 48X en w8t je ff 2.30 minuut ofzo en dan is ie klaar!
LCD hoef je natuurlijk niet alleen voor 1 ding te gebruiken he ;) :D :+

Verwijderd

Op vrijdag 12 juli 2002 21:06 schreef EurOtiC het volgende:
Volgens mij kan je dan gewoon beter een LTR32125W kopen [...]
Maar daar kan ik m'n winamp weer niet op zien :Y)

Verwijderd

hmmmz writer progress,... interessant :D

• Martien
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:24
Wel grapsig, alleen zit er geen brander in m'n server (waar m'n LCD inkomt :))

@iMartien

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-08 16:03

BaRF

bijna kerst

Op vrijdag 12 juli 2002 18:47 schreef Yarvieh het volgende:

[afbeelding]
en ze geloven het ook nog :+

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Verwijderd

Op zaterdag 13 juli 2002 00:18 schreef BaRF het volgende:
en ze geloven het ook nog :+
Och waarom ook niet he :Y)

Verwijderd

offtopic:
Oh my god..
Zit je fijn te GoT'n, lees je iets over een lcdplugin..en dan zie je Yarvfrats voorbij komen

Yarv ! how are you?

Verwijderd

Ehhh right.. de HK is die kant op ...*wijs*

Verwijderd

LOL, best wel een kewl idee :)

• freebee666
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-10-2024

freebee666

Ribbit

Dat is inderdaad erg fijn, omdat ik ook nog steeds een CDD 3610 heb dus op 2x brand :D (niet lang meer tho' >:))

Als er iets "af" is, let us know :D