Toon posts:

Swiftech Q-Power Case of Prometeia Case

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Welke case zou ik nu kopen, de Swiftech is natuurlijk een betere design en stiller in gebruik, maar de Prometeia is in coolingprestaties veel beter.
Zou ik mijn huidige case (Coolermaster ATX 201) op die diepvriesunit kunnen plaatse van de prometia, heb ik ook ineens een super case erop?
Iemand hier al ervaringen mee, de prijs van de Swiftech is 610€ wij www.microcity.be, bij www.oc-shop.com en andere konden ze zelfs nog niet krijgen, weet iemand prijs van de Prometeia al?

Greetz.

Verwijderd

Prometeia is iig iets goedkoper....

Kijk maar bij Space-Promotion

585,- voor een XP
575,- voor een P4 excl. verzendkosten

Verwijderd

ik heb 1 van space-promotion maar ze zijn daar nu an het kloten bij chip-con! de compressors waren stuk dus kreeg ik eeen telefoontje van space-promotion of ik me kast terug wou sturen (op hun kosten :D) en kreeg ik de 2e versie die trouwens in het zwart is terug gestuurt. daar zit de fout volgens hun niet meer in :P

• Halo_Master
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-12-2024

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Op woensdag 10 juli 2002 14:29 schreef RedMaxx het volgende:
ik heb 1 van space-promotion maar ze zijn daar nu an het kloten bij chip-con! de compressors waren stuk dus kreeg ik eeen telefoontje van space-promotion of ik me kast terug wou sturen (op hun kosten :D) en kreeg ik de 2e versie die trouwens in het zwart is terug gestuurt. daar zit de fout volgens hun niet meer in :P
Zwarte versie?
Heb je daar info over?foto's?is het dezelfde kast, maar dan in het zwart of zo?

Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)

Verwijderd

Op woensdag 10 juli 2002 14:29 schreef RedMaxx het volgende:
Waren alle compressors kapot? en ook die van jou?

of heb je er al even mee mogen testen.. ben benieuwd naar je temps! :)

Verwijderd

ja ik heb al staan testen voor wel 2 hele dagen :( toen moest ie terug. ik moet zeggen knap staaltje kunst wat die luitjes van chip-con hebben gemaakt. zeker voor die prijs en vergelijk dat mar eens met een vapo-chill. ik had hier ff eentest machine draaien een thunderbird 1400 liep op 1800MHZ met als CPU temp -5 en unit temp (de compressor)-36

en ik heb even getest op een niet clocked AMD xp 2000+. temps -39 de cpu en de compressor -80 maar beetje onstabiel :( dat zal wel te maken hebben gehad met dat ie stuk was. hoop ik :P helaas heb ik nog geen pics kunnen maken als me nieuwe kast er is maak ik de pics
Pagina: 1