Net een nieuw toetsenbord + muis gekocht. En de kleur van het ledje in de muis vond ik een "storend element"
en daarna ben ik vanplan om een glowstring in mijn keyboard te plaatsen.
Ik zal dit topic hopelijk regelmatig updaten(ligt eraan hoe snel de onderdelen binnen komen
) met nieuwe plaatjes zodat mijn keyboard + muis mod goed vast gelegt worden voor het nageslacht.
Muis:
Maar een eerste probleempje wat ik tegen kwam, en toch maar even wou vragen was bij de muis,

en daar zit dan een mooi rood ledje in, die er dus uiteindelijk uit moet. Maar dit ledje zit dus achter een lensje waarschijnlijk om hem te bundelen.

Schroevendraaier, en openmaken dat ding. Hmm best veel electronica voor zo'n muis.

Uiteindelijk bij het ledje aan gekomen, zit er een kapje op(met de lens).

Printplaatje er maar even uit gehaalt, en een keer goed bekeken, hoe zit het vast, en even het lensje van de printplaat gebogen voor betere uitleg voor de vraag.
De vraag:
-Moet ik nou gewoon hard trekken en dat het lensje er vanaf schuift.
of
-Laten zitten, straks maak je hem kapot, en dan kan je een nieuwe kopen.
Keyboard:
Vraag bij het keyboard is: kan ik mijn glowstring direct aan de AA-tjes aansluiten die het toetsenbord voeden.(er gaan er 4 in) dat de AA-tjes dan wat sneller op gaan is voor mij een bijzaak, ik koop wel een snellader en een paar extra oplaadbare.
Edit: Sorry voor brakke pics, beetje slome webcam.
Ik zal dit topic hopelijk regelmatig updaten(ligt eraan hoe snel de onderdelen binnen komen
Muis:
Maar een eerste probleempje wat ik tegen kwam, en toch maar even wou vragen was bij de muis,

en daar zit dan een mooi rood ledje in, die er dus uiteindelijk uit moet. Maar dit ledje zit dus achter een lensje waarschijnlijk om hem te bundelen.

Schroevendraaier, en openmaken dat ding. Hmm best veel electronica voor zo'n muis.

Uiteindelijk bij het ledje aan gekomen, zit er een kapje op(met de lens).

Printplaatje er maar even uit gehaalt, en een keer goed bekeken, hoe zit het vast, en even het lensje van de printplaat gebogen voor betere uitleg voor de vraag.
De vraag:
-Moet ik nou gewoon hard trekken en dat het lensje er vanaf schuift.
of
-Laten zitten, straks maak je hem kapot, en dan kan je een nieuwe kopen.
Keyboard:
Vraag bij het keyboard is: kan ik mijn glowstring direct aan de AA-tjes aansluiten die het toetsenbord voeden.(er gaan er 4 in) dat de AA-tjes dan wat sneller op gaan is voor mij een bijzaak, ik koop wel een snellader en een paar extra oplaadbare.
Edit: Sorry voor brakke pics, beetje slome webcam.