Wat is beter in een p4 systeem een sis 305 of een tnt2 M64?? Geen andere optie want ik heb de keuze uit deze twee!
Brak of brakker...
Zeg nou eens wat dat beestje moet doen
SiS 305 heeft 3D om te
TNT2-M64 heeft redelijke 3D (maar dan ook alleen vergeleken met de SiS
Oftewel in beide gevallen ZSM vervangen, maar als je in de tussentijd spelletjes wilt doen, TNT2, zo niet SiS.
Het blijft bagger (en post voortaan zulke vragen in V&B, niet OH)
Oslik blyat! Oslik!
een TNT2 m64 in je p4 systeem??? Ik mag hopen dat je niets van plan bent op grafisch gebied want dit is toch wel een heel erg oud beestje (om nog maar te zwijgen over de beeldkwaliteit toen ie nog "nieuw" was) Ik heb er zelf ook een gehad in een P3 systeem (cadeautje van m'n vader
) maar het eerste wat ik er uit heb gepleurd is dat onding van een grafische kaart...
Die kaart (m64) kocht me broer destijds om te concurreren met m'n TNT2 pro... toen kwamen we er achter hoe ongelovelijk traag die kaart is. Inmiddels probeert ie met z'n GF2 mx te concurreren met m'n Radeon 7500...
Maar ff b.t.t.: Neem maar de M64, denk dat ie toch wat beter is, ook door ondersteuning. Maybe zorgen de drivers ook nog voor wat meer snelheid.
Daarnaast gelijk gaan sparen voor een betere kaart.
Maar ff b.t.t.: Neem maar de M64, denk dat ie toch wat beter is, ook door ondersteuning. Maybe zorgen de drivers ook nog voor wat meer snelheid.
Daarnaast gelijk gaan sparen voor een betere kaart.
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
Zo wazig is die heus NIET. ik heb zelf een m64 en hij geeft een behoorlijk goed beeld. Een vriend van mij heeft eem geforce 2 mx en die heeft een minder goed beeld (ligt ook wel aan monitor)Op woensdag 10 juli 2002 12:51 schreef dion_b het volgende:
Brak of brakker...
Zeg nou eens wat dat beestje moet doen
SiS 305 heeft 3D om temaar kan redelijke 2D beeldkwaliteit hebben.
TNT2-M64 heeft redelijke 3D (maar dan ook alleen vergeleken met de SiS), maar 2D is zo wazig als Beijing op een smogrijke middag.
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
OH >> VB
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()