Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon
weird, bij mij draait het perfect...
komt er nog iets in je Console te staan?
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Verwijderd
als het echt niet werkt (wat ik vreemd vind) kan je altijd nog chimera gebruiken. Ook mozilla maar dan in een cocoa schil (nog in development)
De nightlies zijn het beste (veel minder bugs dan de standaard release)
http://chimera.mozdev.org/
ftp://ftp.mozilla.org/pub/chimera/nightly/latest-trunk/
Omdat het net nieuw is werken sommige dingen niet zoals auto downloaden (rightl-click save as... werkt wel)
De nightlies zijn het beste (veel minder bugs dan de standaard release)
http://chimera.mozdev.org/
ftp://ftp.mozilla.org/pub/chimera/nightly/latest-trunk/
Omdat het net nieuw is werken sommige dingen niet zoals auto downloaden (rightl-click save as... werkt wel)
Als ik kijk lijkt het wel of die unicode mist.. allemaal foutmeldingen als: missing $13 ^12 etc.Op woensdag 10 juli 2002 13:07 schreef chem het volgende:
weird, bij mij draait het perfect...
Misschien komt het doordat ik bij de install van OSX unix filesystem heb gekozen?
Verwijderd
Oeps, te snel gelezen...
Draai je wel OS X 10.1.5? Veel van dit soort wazige problemen zijn gepatcht in de nieuwe versie.
FF upgraden dus.
tip: Niet upgraden via software update, maar via de site van Apple, want er is net (gisteren) een beveiligingslek ontdekt in software update.
succes.
Draai je wel OS X 10.1.5? Veel van dit soort wazige problemen zijn gepatcht in de nieuwe versie.
FF upgraden dus.
tip: Niet upgraden via software update, maar via de site van Apple, want er is net (gisteren) een beveiligingslek ontdekt in software update.
succes.
Verwijderd
als je USF draait is dat de reden. je kunt het best HFS+ draaien met de laatste os x versie
(carbon kan niet op ufs draaien, alleen cocoa en dus zal chimera wel werken, de macho build zou je ook kunnen proberen)
(carbon kan niet op ufs draaien, alleen cocoa en dus zal chimera wel werken, de macho build zou je ook kunnen proberen)
Is er een manier om het weer om te zetten naar apple FS?
Of wordt het hetinstalleren? (SLIK)
Of wordt het hetinstalleren? (SLIK)
Hmm... ik heb ff gezocht en ben bang dat het dan herinstalleren wordt.. Niet leuk!
Hmm.. volgende probleem.. hoe installeer je OSX opnieuw? De update cd wil niet.
Verwijderd
heb je geen OS X installatie cd?Op woensdag 10 juli 2002 20:31 schreef XKB het volgende:
Hmm.. volgende probleem.. hoe installeer je OSX opnieuw? De update cd wil niet.
Je bent beter af door een disk te lenen en met software (zie macupdate.com) OS X te backuppen...
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Het is ondertussen gelukt... En gelijk ook een stuk sneller! Geweldig dat mac OS X! Ik heb nu ook Xdarwin met rootless X en de dev-tools installed.. Tot nu toe ben ik zeer tevreden.
Helaas begint het "ik wil snellere hardware" virus al toe te slaan.. Op naar de titanium powerbook.
Helaas begint het "ik wil snellere hardware" virus al toe te slaan.. Op naar de titanium powerbook.
Verwijderd
wat voor een tiBook heb je?Op woensdag 17 juli 2002 16:12 schreef XKB het volgende:
Het is ondertussen gelukt... En gelijk ook een stuk sneller! Geweldig dat mac OS X! Ik heb nu ook Xdarwin met rootless X en de dev-tools installed.. Tot nu toe ben ik zeer tevreden.
Met 10.2 zal je dat wel minder hebben.
Verwijderd
Ik heb OSX10.2.2 geinstalleerd en de laatste Mozilla versie, maar ook ik zie geen scherm bij het opstarten. Alleen een heel klein verticaal streepje van 1 pixel breed en 2 cm hoog, waarbij - als ik er op klik - de mozilla applicatie actief wordt. Heb het opnieuw geinstalleerd zonder succes.
Pagina: 1