voltage gameport A7V333

Pagina: 1
Acties:

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:56

Valkyre

Kitesurf FTW!

Topicstarter
een tijdje geleden openede ik dit topic [topic=531353]

maar het is nog steeds niet opgelost, ik ben nog steeds aan het zoeken, en kwam net op site van logitech tegen dat met dit mobo de gameport op 3.3 volt moet werken.
ik heb dus echt geen flauw idee, waar ik dit kan vinden,:?of bekijken op hoeveel ie staat :?

ik vind het zelf wel een beetje raar dat je dit kan veranderen uberhaupt.

iRacing Profiel

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

3,3 volt? klopt volgens mij niet, en dat kan je ook niet veranderen. Een gameport geeft (normaal) 5 volt.

zie schema:
http://www.computerrepairservice.com/cables/co_GameportPC.html
dit is dus een pinout schema van een gameport. je moet eens met een multimeter meten hoeveel volt er tussen een 5V+ pin en een GND pin staat.
als je die stick echt niet aan de praat krijgt moet je gewoon trug gaan naar de shop (neem aan dat je garantie hebt)

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:56

Valkyre

Kitesurf FTW!

Topicstarter
Op woensdag 10 juli 2002 12:53 schreef FireWurX het volgende:
3,3 volt? klopt volgens mij niet, en dat kan je ook niet veranderen. Een gameport geeft (normaal) 5 volt.

zie schema:
http://www.computerrepairservice.com/cables/co_GameportPC.html
dit is dus een pinout schema van een gameport. je moet eens met een multimeter meten hoeveel volt er tussen een 5V+ pin en een GND pin staat.
als je die stick echt niet aan de praat krijgt moet je gewoon trug gaan naar de shop (neem aan dat je garantie hebt)
ik heb hem al 2 jaar volgens mij, maar net ging ik in XP de drivers updaten, deed ie zelf van internet geloof ik of van de CD. en nou lijkt ie het ineens te doen. tog raar zoveel geprobeert, en misschien wel zoiets simpels.
maar ik moet nu werken dus kan het nog niet proberen!, (ook nog ff de bios geflasht 1008)

laat het nog wel weten!

iRacing Profiel