[CS] zkillz server?

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

• Oakley
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-08 17:14
Op www.zkillz.com kun je je aanmelden voor het 'zkillz' spel. Dat betekent dat je punten kan halen als je speelt op zogenaamde zkillz servers. Ik doe daar sinds kort aan mee en ik moet zeggen dat het best verslavend werkt. Onze eigen server (zie sig) is ook op het systeem aangesloten.
Je krijgt punten als:
- De bom plant
- De bom defused
- Hostage redden
- Je team wint
- Je iemand neerknalt (meer als diegene een hogere zkill heeft dan jij)
- Bonus als je aan de zwakke kant speelt (dus met lagere gemiddelde zkill).
- Dan zijn er nog enkele map bonussen ( T in dust bijv.)
(voor de rest moet je maar ff op www.zkillz.com kijken)

Eigenlijk dus als je het spel speelt als het bedoelt is :)

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:39

Sick Nick

Drop the top!

Zoals ze het op www.strikerz.net ook hebben zeg maar? ;)

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-10 17:21
stats bevorderd imho alleen maar het soloplay en gestatshoer. mensen gaan alleen nog maar voor de bom bijv. en niet meer teamplayen (NOFI)
edit:

nog een voorbeeldje:
ipv dat een iemand rusht, en 2 mensen dekken hem (zoals het hoort, teamplay en planning) zal iedereen rushen want "dan krijg je de meeste punten in de stats, omdat je dan kills maakt"

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

het geinige aan "ze gaan niet meer teamplayen, maar ze gaan de bomplanten" is dat dat helemaal geen probleem HOORT te zijn. Want het team WIL toch juist massaal die bom geplant hebben?

als jij bomplanten soloplay vind, moet je de objectives nog eens doorlezen. En daarna zo snel mogelijk achter die gast met de rugzak aanrennen.

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-10 17:21
nou, dan heb ik nog iets voor je: mensen dekken de planter niet, want ze willen hem dood en zelf planten (vaag maar waar :P)

• Oakley
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-08 17:14
Maakt dus niet uit op zkillz. Je krijgt net zoveel punten. Als de bom maar wordt geplant.

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

1 speelde ik veel op zkillz daar kom je als je veel punten heb echt veel goede spelers tegen :) altans toen viel het stats hoeren wel mee , newbies stats hoeren eerder dan goede lui

hallo

Verwijderd

Spam :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.