Ftp loopt vast ---> vraagje

Pagina: 1
Acties:

• Jfwiet
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 11:35
Van de week nieuw cable gekregen, alles mooi lekker snel. Wil me pa ook op internet, nou doet hij alleen maar e-mailen, en soms een beetje surfen dus geen probleem.(hij betaalt alles >:) ) Dus ikke een router kopen, leuk kassie niet al te duur meenemen dus. Installateur komt langs, krijg mooi i-net modempje bij de muur, dus router maar aansluten. Alles mooi aangesloten, beetje kloten met utp kabeltjes, maar het resultaat was er.

Ethernetkaartjes erin, alles geinstallert, en tadaa alles doet het mooi. :) voor het eerst hoger dan 80kb/sec dus ikke happy

Maar nu komt het: Ik probeerde gister een paar plaatjes op de webspace van onze provider te zetten en telkens als ik begon met uploaden liep hij op tot 16,5% en niet verder. Dus ik gevraagd aan een paar vrienden, en die wisten ook niets te verzinnen.

Dus dan maar hier proberen. Heeft er iemand een idee hoe ik dit zou moeten verhelpen. Dan lees ik het hier wel, of als iemand zich geroepen voelt om mij even te helpen over msn, Jfwiet@hotmail.com.

• ripexx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:22

ripexx

bibs

Maak in je ftp client eens gebruik van de pasv (passive) optie, ik denk dat je zo'n router hebt welke ook meteen nat etc etc doet dus dien je egebruik te maken van pasv mode om te ftpen :? .

buit is binnen sukkel

• Jfwiet
Check :) dat had ik al ingestelt.

mijn ftp client (Crystal FTP pro) staat verder goed ingestelt, ik kan ook rustig een connectie open hebben staan bij ze etc.

• Mark_Steverink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-12-2007
Ik denk dat je webspace vol is.

• Ozzi
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:00

Ozzi

??

dat heb ik ook bij mijn wanadoo webspace, die nokt gewoon na 300 KB OID :( dus geen grotebestanden uppen :(

geen

• rvanlooijen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06-2021
Op woensdag 10 juli 2002 14:00 schreef Ozzi het volgende:
dat heb ik ook bij mijn wanadoo webspace, die nokt gewoon na 300 KB OID :( dus geen grotebestanden uppen :(
Maar in dat geval komt het door Wanadoo, die "flikt" dat als de verbinding nie van een van hun ip's komt, heeft hier dus verder weinig mee te maken, dat heb je niet als je inbelt met een wanadoo accountje ;)

Verder kan ik ook alleen aan PASV denken, maareh, om welke router gaat t eigelijk?

• Jfwiet
Ik heb met Caesartje mijn instellingen goed doorgelopen.
En deze klopte allemaal.

Dus zou het aan wanadoo moeten liggen. Dus ben ik hun gaan bellen. Lang wachten, was hun advies om mijn router up te graden. firmware erop zetten.

Dus het lag of aan mijn router (e-tech) of toch een instelling van hun.

Alles werkt, dus thnx voor de reacties. :)

(topic kan nu dicht)
Pagina: 1