Van de week nieuw cable gekregen, alles mooi lekker snel. Wil me pa ook op internet, nou doet hij alleen maar e-mailen, en soms een beetje surfen dus geen probleem.(hij betaalt alles
) Dus ikke een router kopen, leuk kassie niet al te duur meenemen dus. Installateur komt langs, krijg mooi i-net modempje bij de muur, dus router maar aansluten. Alles mooi aangesloten, beetje kloten met utp kabeltjes, maar het resultaat was er.
Ethernetkaartjes erin, alles geinstallert, en tadaa alles doet het mooi.
voor het eerst hoger dan 80kb/sec dus ikke happy
Maar nu komt het: Ik probeerde gister een paar plaatjes op de webspace van onze provider te zetten en telkens als ik begon met uploaden liep hij op tot 16,5% en niet verder. Dus ik gevraagd aan een paar vrienden, en die wisten ook niets te verzinnen.
Dus dan maar hier proberen. Heeft er iemand een idee hoe ik dit zou moeten verhelpen. Dan lees ik het hier wel, of als iemand zich geroepen voelt om mij even te helpen over msn, Jfwiet@hotmail.com.
Ethernetkaartjes erin, alles geinstallert, en tadaa alles doet het mooi.
Maar nu komt het: Ik probeerde gister een paar plaatjes op de webspace van onze provider te zetten en telkens als ik begon met uploaden liep hij op tot 16,5% en niet verder. Dus ik gevraagd aan een paar vrienden, en die wisten ook niets te verzinnen.
Dus dan maar hier proberen. Heeft er iemand een idee hoe ik dit zou moeten verhelpen. Dan lees ik het hier wel, of als iemand zich geroepen voelt om mij even te helpen over msn, Jfwiet@hotmail.com.