verkeerde topic move m.i.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Bob
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-10 13:11

Dr.Bob

Dr.Bob says: HEAL!

Topicstarter
Betreft topic:
[topic=546402/1/25]

Had ik geplaats in PW omdat daar m.i. de meeste apache/webconfs besproken worden, maar hij is nu maar SA gemoved. Zo te zien in de search worden daar nauwelijks Apache webserver zaken besproken, dus ik ben niet zo blij met deze move. Als ie dan echt per se weg moet uit PW, dan is denk ik PNS het beste.

Kan ie a.u.b. weer verplaatst worden?
Thanx,
Dr.Bob

NERDCORE FOR LIFE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:12
Dan move je eens een topic ipv hem te sluiten...

Het is aan de topicstarter (in dit geval jij) om het topic in het juiste forum te plaatsen. Volgens mij hoorde hij niet thuis in P&W, en was SA volgens mij de beste keuze.
Of PNS een betere haven is voor dat topic weet ik niet, en laat ik over aan de mensen van PNS.

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

-geen Programeren of Webscripten
-wel Software en ook Algemeen
-zeker geen Professional Networking of Server

Misschien zitten er idd. meer mensen met Apache kennis in P&W, maar die zitten daar niet om naar apache config problemen te kijken.
Daarom hoort het toch echt in SA thuis.

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Ik denk dat justmental het wel leuk uitgelegd heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Bob

Dr.Bob

Topicstarter
Op woensdag 10 juli 2002 11:49 schreef whoami het volgende:
Dan move je eens een topic ipv hem te sluiten...
Niet te snel op je pik getrapt hè! :)
Ik vind jullie nu wel opeens erg streng doen hoor, als ik zie dat het merendeel van de Apache vragen NIET is SA staat (zie search), en ik er zodoende vanuit kan gaan dat ik zeer zeer zeer waarschijnlijk in SA uberhaupt geen antwoord op krijg. De argumenten gaan ook al bijna naar burokrasie rieken, maar ach ja, ik maak me er niet druk om, ik zoek wel een ander forum voor mijn vraag.
Thanx for your time en no hard feelings
dr.B

HAHAHA Thanx ACM, toch een antwoord hierop in SA :)
(De vraag is alleen, komt dat doordat je de vraag in SA tegenkwam, of omdat je mijn geklaag in _dit_ forum moest aanhoren ... :) )

NERDCORE FOR LIFE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-10 11:40

Bosmonster

*zucht*

PHP/Apache configuratie lijkt me toch een interessant topic voor PHP'ers in P&W ofnie? Of interesseren die zich niet voor de configuratie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op woensdag 10 juli 2002 12:43 schreef Bosmonster het volgende:
PHP/Apache configuratie lijkt me toch een interessant topic voor PHP'ers in P&W ofnie? Of interesseren die zich niet voor de configuratie?
Die mogen ook wel es uit P&W komen hoor ;)
Als ze hun windows opnieuw moeten installeren en het lukt niet laten we dat ook niet in P&W, ook al hebben de P&W-windows gebruikers er ook baat bij :P

Het probleem is meer 'waar leg je de grens', je kan het ook niet verantwoorden om de helft van de topics naar SA te moven en de andere helft weer in P&W te laten.
Wordt het nog minder duidelijk van.
[edit]
En we willen zeker niet alle apache vraagjes in P&W...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-10 17:53

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Het plaatsten van een topic zou niet bepaald moeten worden door waar je denkt dat je het snelste antwoord krijgt, maar door het onderwerp. Het configureren van software hoort nu eenmaal niet in PW aangezien dit in principe niks met programmeren of webscripten te maken heeft. Zelfs als je wilt weten hoe je Visual Studio installeert zul je dat in SA moeten vragen...

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Bob

Dr.Bob

Topicstarter
Ja OK maar we moeten met z'n allen wel oplossingsgericht blijven denken, tjsa, waar trek je dan de grens, da's een lastige, maar ik kan me best voorstellen dat vragen over Apache en IIS samen in 1 forum met MySQL en PHP kunnen.

Want gezien de results in search zie je dat veel mensen automatisch in die richting denken & posten.

Kortom, ik zeg niet dat het nu fout is, maar het is moeilijk een harde lijn te trekken. En als dat dan bij de ene poster wel gebeurt en de ander niet, dan krijg je berichtjes zoals van mij of ie geherplaats mag worden ...

NERDCORE FOR LIFE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:38

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op woensdag 10 juli 2002 13:11 schreef Janoz het volgende:
Het plaatsten van een topic zou niet bepaald moeten worden door waar je denkt dat je het snelste antwoord krijgt, maar door het onderwerp.
<olie op het vuur gooi modus>
als de plek waar je het logisch gezien snelste antwoord verwacht, niet de plek is waar je volgens de forum-verdeling de post moet maken. dan is er toch iets mis met de forum verdeling :?
</olie op het vuur gooi modus>
Het configureren van software hoort nu eenmaal niet in PW aangezien dit in principe niks met programmeren of webscripten te maken heeft. Zelfs als je wilt weten hoe je Visual Studio installeert zul je dat in SA moeten vragen...
het instaleren op zich hoor je niet te vragen (5 maal op next) maar als ik wil weten wat al die dingen zijn die ik met delphi6 mee kan instaleren, dan is pw toch de meest logische plek :?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Pagina: 1