Toon posts:

Ctrl F4 Windows XP werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 350 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Howdy,

Ik heb meerdere installs van Windows XP, en op 1 (degene die ik het meeste gebruik :() werkt Ctrl+F4 niet meer!
Ik kan nu dus niet ff makkelijk een (sub)window sluiten, bijvoorbeeld in Opera, MS Word of in PainshopPro ofzo, zonder mn muis weer te pakken. Erg inefficient en lastig omdat het verder overal wel werkt.

Iemand enig idee hoe ik dit zou kunnen oplossen?

Verwijderd

????
Ctrl+F4 of ALT+F4? :?

[edit]
Lame opmerking van mij.
Ctrl+F4 kon ik eerlijk gezegd nog niet.
Nu dus wel :)
Maar heb helaas geen oplossing voor je :'(
Sorry.

Verwijderd

Topicstarter
Niet lame, onwetend ;)

Ctrl + F4 is extreem handig als je het eenmaal kent, maar daardoor ook erg vervelend als ie weg is |:(

Verwijderd

Topicstarter
Schaamteloos 8-) , ik weet het, maar er moet toch iemand zijn die mij verder kan helpen?!!?

Ik ben ten einde raad ;(

Verwijderd

Kun je Windows nog wel afsluiten met alt+f4?

Verwijderd

Topicstarter
Alt+F4 werkt prima. Geen enkel probleem.
Applicaties afsluiten, Windows alles.

Alleen binnen een applicatie een venster afsluiten met Ctrl+F4 dat wil dus niet lukken.

• codemann
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-05 10:33
Een oude topic zie ik, maar ik heb net hetzelfde aan de hand. Topic starter toevallig al een oplossing gevonden? Is ENORM irritant namelijk |:(

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
codemann schreef op 24 September 2003 @ 16:44:
Een oude topic zie ik, maar ik heb net hetzelfde aan de hand. Topic starter toevallig al een oplossing gevonden? Is ENORM irritant namelijk |:(
heb je een keyboard met een F-lock functie toevallig ;)

A wise man's life is based around fuck you

• sjonxp
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-04 21:19

sjonxp

Who is Smart?

Vaak werkt CTRL-W ook voor het sluiten van een subvenster, lukt dat wel?

[ Voor 4% gewijzigd door sjonxp op 24-09-2003 16:49 ]

Real programmers don't comment their code. It was hard to write, it should be hard to understand.

• TSS_Droopy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-03 20:17
[CONTROL] toets stuk :+

modbreak
Reageer serieus ontopic of reageer niet. Zie Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #reageren

[ Voor 86% gewijzigd door SH007 op 24-09-2003 16:55 ]

"I see said the blind man, as he picked up his hammer and saw"

• codemann
@ zwelgje : neen het is een heel standaard toetsenbord
@ sjonxp : morgen op het werk eens proberen

• codemann
@sjonxp : ctrl+f4 doet niets, ctrl+w doet niets...

Ik hoop dat het aan het toetsenbord ligt en dat het niet een nog niet gevonden instelling is van XP of van een of ander programma dat op de achtergrond draait. Dit is echt een cheap-ass toetsenbordje, ik heb een logitech in bestelling staan...
Mocht iemand nog suggesties hebben, graag dan. Anders moet ik maar wachten op mijn nieuw toetsenbordje en hopen dat het dan gemaakt is.

• codemann
Logitech Deluxe Access keyboard juist aangesloten en iTouch geinstalleerd. CTRL+F4 werkt nog steeds niet...
Ik dacht even dat het misschien aan HTML-Kit lag, dus even in Opera getest en daar werkt het ook niet.
Het moet ergens een instelling in windows zijn of een ander programma dat conflicten geeft schat ik... Maar als ik nu eens wist welk...

• codemann
GEVONDEN !!!
Het tray programma'tje van WinDVD (InterVideo WinCinema Manager) was de oorzaak van al mijn problemen. Dat programma'tje gedisabled en nu werkt het perfect !
Deze mag closed dus ;)
Pagina: 1