Toon posts:

Aanschaf Nieuwe Systeemkast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben misschien van plan om een nieuwe systeemkast te gaan aanschaffen. Ik heb nu een Rainbow MH Miditower, maar deze zal ik voor een andere pc moeten gebruiken aangezien ik nergens een goedkope (2e hands) ATX kast heb kunnen vinden.
De Lian Li, Chieftec kasten enzo vind ik wel mooi, alleen ben ik niet van plan om er zoveel geld aan uit te gaan geven. Heeft iemand van jullie misschien suggesties wat een beetje mooie en stevige kasten zijn, en waar ik deze zou kunnen kopen ? Misschien bestaat de mogelijkheid om kant en klare gemodde cases te kopen, aangezien ik zo'n venster in me kast wel cool vind, maar anders zal ik er op een later stadium zelf een in moeten zetten.
Alvast bedankt.

Greetz, S. :)

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-08 10:27

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Bij chieftec's antec's etc etc kun je er een sidepanel met window bij kopen. Geloof dat er ook kant en klare lian-li's zijn. Gebruik de search of google en bezoek ff de vaste shops zoals genoemd in het faq (if i am correct).

*empty*

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-07 07:48

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Chieftec cs601 (black) zonder voeding voor 69 Euro. Vindt je dat Veel?

http://www.aha-computer.de/

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

Verwijderd

Ik heb zelf voor de miditower uitvoering van Chieftec gekozen. Incl. 340W. voeding. en niet alleen om de prijs.

Die LianLi's vind ik persoonlijk afgrijzelijk duur, en nog lelijk ook. Geen ronde vormen, en imo heeft die kast de uitstraling van een Volvo 440 (sorry Lian liefhebbers :D)

Dan de Coolermaster met dat glazen/plexi deurtje. Hardstikke mooie kast, maar nee, 100den euro's voor een systeemkast uitgeven, nah...

Bovendien wilde ik ook geen lawaaierige kast, maar toch een netjes afgewerkte, ruime kast met als belangrijkste, geen witte/creme verflaag. Want dat gaat naar verloop van tijd zo geel kleuren..

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 juli 2002 10:22 schreef Gordijnstok het volgende:
Ik heb zelf voor de miditower uitvoering van Chieftec gekozen. Incl. 340W. voeding. en niet alleen om de prijs.

Die LianLi's vind ik persoonlijk afgrijzelijk duur, en nog lelijk ook. Geen ronde vormen, en imo heeft die kast de uitstraling van een Volvo 440 (sorry Lian liefhebbers :D)

Dan de Coolermaster met dat glazen/plexi deurtje. Hardstikke mooie kast, maar nee, 100den euro's voor een systeemkast uitgeven, nah...

Bovendien wilde ik ook geen lawaaierige kast, maar toch een netjes afgewerkte, ruime kast met als belangrijkste, geen witte/creme verflaag. Want dat gaat naar verloop van tijd zo geel kleuren..
Die Chieftec kasten zijn wel mooi ja, alleen hoeveel heb je er dan voor betaald ? Net als jij vind ik het namelijk ook een beetje zonde om 100-en euro's er aan uit te gaan geven.
Ik weet wel dat de goedkopere kasten wel minder van kwaliteit zijn, maar op dat gebied ben ik niet zo veeleisend. Heeft iemand misschien nog suggesties voor wat goedkopere kasten ?

Verwijderd

Deze kast is echt cool!: De Recom stealth black: www.recom.nl en http://www.motherboards.org/articlesd/hardware-reviews/1162_2.html

De kast is zelf al erg mooi vind ik zelf, maar je kunt hem dus met allemaal coole accesoires 'upgraden' (met windows, fan controllers etc etc..) Ik heb zelf nog geen betere kunnen vinden, dus deze ga ik kopen :P

[edit] hij is wel behoorlijk prijzig, maar dan heb je wel wat *D [edit]

• suzuki1200
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023
de kaste van colorcases (www.colorcases.be) zijn wel knap en niet te duur. Ik heb zelf de elle-g en ben er zeer tevrede over (stille voeding, stevig, niet veel resonantie ..)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 juli 2002 10:37 schreef suzuki1200 het volgende:
de kaste van colorcases (www.colorcases.be) zijn wel knap en niet te duur. Ik heb zelf de elle-g en ben er zeer tevrede over (stille voeding, stevig, niet veel resonantie ..)
Ik ben effe op de site aan het neuzen, alleen kan ik nergens een afbeelding van jouw kast vinden, heb je die misschien ?? Het zijn trouwens wel mooie kasten en zijn op zich niet zo duur. De SantaFe vind ik persoonlijk ook wel mooi en deze kost ook niet zoveel op zich.

• suzuki1200
Op woensdag 10 juli 2002 10:51 schreef dancezone_wzv het volgende:

[..]

Ik ben effe op de site aan het neuzen, alleen kan ik nergens een afbeelding van jouw kast vinden, heb je die misschien ?? Het zijn trouwens wel mooie kasten en zijn op zich niet zo duur. De SantaFe vind ik persoonlijk ook wel mooi en deze kost ook niet zoveel op zich.
Ik snuffel hem ff op.

Het plaatje staat wel op de website, maar je moet na elle g de tweede link kiezen dan kom je er wel.

Off record mode : Vroeger stond in de faq een link naar endoria waar je plaatjes op kon posten, maar dit vind ik nu niet terug (kan dit niet meer of zie ik erover. Is er een alternatief om plaatjes te posten?)

Verwijderd

Image search bij Google gebruiken en je hebt hem gelijk ;) Mooie kast trouwens :P

• suzuki1200
Afbeeldingslocatie: http://pc-modding.com/cart/images/items/elle_large.jpg

Zo dus. Deze foto is wel beetje misleidend. de zijkanten zijn matzwart.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog een beetje rondgekeken en toen kwam ik de volgende kast tegen;

http://tweakers.net/~crew/phreak/ocm/casemods/huubjhm-2.jpg

Op zich vind ik dit ook wel een mooie kast, alleen weet iemand welk merk en type kast dit is, waar deze te koop is tegen welk bedrag en de kwaliteit van dit type kast ?

:)

• yogy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-08 16:13
Die Aopen's zijn toch ook niet zo zuper duur? De kwaliteit is wel goed. Hoe heten ze ook al weer? HQ-8 ofzow.

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad zijn die Aopen kasten niet zo duur, en mooi. Alleen heb je dan wel een kast die bijna iedereen heeft, en ik zou het misschien wel een beetje zonde vinden als ik een window zou willen plaatsen om het in zo'n kast te doen, maar daar ben ik nog niet uit.

Verwijderd

Op woensdag 10 juli 2002 10:13 schreef RAID-0 het volgende:
Chieftec cs601 (black) zonder voeding voor 69 Euro. Vindt je dat Veel?

http://www.aha-computer.de/
welke is dat dan?
http://www.aha-computer.de/aha-preis.pdf

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 juli 2002 12:34 schreef dancezone_wzv het volgende:
Ik heb nog een beetje rondgekeken en toen kwam ik de volgende kast tegen;

http://tweakers.net/~crew/phreak/ocm/casemods/huubjhm-2.jpg

Op zich vind ik dit ook wel een mooie kast, alleen weet iemand welk merk en type kast dit is, waar deze te koop is tegen welk bedrag en de kwaliteit van dit type kast ?

:)
Ik ben aan het zoeken, maar ik kan em niet vinden, heeft iemand van jullie misschien deze kast, of weet iemand waar ik deze zou kunnen vinden en wat is de kwaliteit van de kast ?

Verwijderd

Op woensdag 10 juli 2002 10:37 schreef suzuki1200 het volgende:
Ik heb deze ook maar bij www.wintelco.nl vandaan. Ben er erg blij mee!:P
Pagina: 1