Duitse firma: Car Stereo Components

Pagina: 1
Acties:

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-03 15:01
(jarig!)
Heeft iemand ervaring met bestellen bij Car Stereo Components in Duitsland?

Je moet een bedrag overmaken naar hun (Duitse) Postbank rekening. Vooraf betalen dus.

Ik vraag me af in hoeverre dit bedrijf betrouwbaar is, en zo ja, hoe werkt het dan precies met geld overmaken naar een rekening in Duitsland?

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:54
Geen ervaring, maar het 'saving price' wat bij zo ongeveer elk artikel staat zegt mij al genoeg. Simpel dozenschuivertje wat zonder voorraad werkt, op service hoef je denk ik ook niet te rekenen....

Verwijderd

hallo.
Ik heb net een autoradio besteld via deze duitse toko.
In mjn geval ging het om een mp3 autoradio van jvc , in nederland kost deze €600- en daar €399 das een mooi verschil.

je moet wel €20- verzendkosten betalen.

op de site beloofde zij mij een levertijd van 7 dagen , dat zijn er 30 geworden, elke keer als ik belde of mailde hebben ze mij netjes geholpen en de oorzaak van deze vertraging lag bij jvc ( ze werken dus niet uit eigen voorraad) . maar na een maand heb ik toch mijn radio en €200 bespaard.

dus je produckt komt wel aan.

Groeten Tedje

Verwijderd

Ik heb net mijn jvc KD-LH7R binnen gekregen...alles is perfecto mundo verlopen!!
Betaling gedaan via internetbankieren, daarna 5 werkdagen gewacht, 6de werkdag mailjte ontvangen met klantnummer en ordernummer. Kun je mooi op de site zien of ze hem al verstuurd hebben. Daarna een trackingnummer gekregen(de link op de site werkte niet, ff aanklikken en kopie pasta met het trackingnummer uit de adresbalk naar GLS site). Ook daar kon je zien waar je pakket was. 3 dagen later stonden ze voor de deur!

Echt zeer betrouwbaar en correcte service!
Een echte aanrader gezien de prijs.

Prijs nederland:
- Halfords euro 249
- Conrad euro 299

Prijs Car Components:
euro 191,99 (incl. verzendkosten, excl. = 169) _/-\o_

toch ff 50 euro verschil!! :9