Heb hier ff een vraag. Na mijn idee broadcast eweka interne ipadressen. na een scan op het netwerk zag ik nl de range 192.168.0.0 - 192.168.255.255 en de 10 adressen voor bij komen hier zaten ook interne adressen bij van een accountans bureau bij maar mag dat wel en hoe kan in er voor zorgen dat mijn interne ipadressen niet worden gebroadcast?
Een Firewall plaatsen en met dat adres het internet opgaan.
Elk bedrijf met een vaste verbinding heeft trouwens een firewall nodig.
Elk bedrijf met een vaste verbinding heeft trouwens een firewall nodig.
Wireguard VPN Client: https://github.com/masselink/MasselGUARD
Het mag wel. Het is onverstandig en onnodig, maar niet verboden.
Werkt Eweka niet via een prive netwerk ? Dat je dus verbinding maakt met Eweka en dan via een gateway naar het internet gaat ?Op woensdag 10 juli 2002 11:31 schreef Erik_E het volgende:
Daar gaat het nu niet om je mag toch als ISP geen 192 of 10 ranges broadcasten of wel ?
Wireguard VPN Client: https://github.com/masselink/MasselGUARD
Tuurlijk mag en kan het...maar slim is het niet...
Ik snap niet waarom ze het zouden doen; ja, het bespaard IP-adressen, maar dat kost ook geen drol normaal gesproken...
Nee, 'k vind het eigenlijk gewoon dieptriest dat ze interne adressen gebruiken; het duidt op een onproffessioneel bedrijf.
Ik snap niet waarom ze het zouden doen; ja, het bespaard IP-adressen, maar dat kost ook geen drol normaal gesproken...
Nee, 'k vind het eigenlijk gewoon dieptriest dat ze interne adressen gebruiken; het duidt op een onproffessioneel bedrijf.
Ze gebruiken geen interne adressen...Op woensdag 10 juli 2002 18:38 schreef Cutebritney het volgende:
Tuurlijk mag en kan het...maar slim is het niet...
DiscVault - Beheer je fysieke schijvencollectie | Beschikbaar als Self-Hosted, iOS (ook TestFlight) en Android (beta).
Pagina: 1