Toon posts:

Brak geheugen??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in mijn pc 512 Mb ram. de verdere spec van mijn pc zijn.

Amd Athlon 1 gig
32 mb videokaart.
Creative live 5.1

en ik draai WinXP

Nou dit is nu het probleem, als ik bijvoorbeeld een cd'tje wil branden op 32 speed 8-) , dan hangt soms zo helemaal mijn computer. En dan geeft die een blauw scherm of hij restart. En als ik gewoon aan het computeren ben hangt die ook soms zo maar ctrl + alt + del werkt dan zelfs niet.

dus ik denk dat het aan mijn geheugen ligt. En hoe kan ik erachter komen of het daar aan ligt, of iemand anders misschien nog enige idee.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Memtest86 :)

Maar dan nog lijkt het me sterk dat het aan je geheugen ligt. Ik zou eerder denken aan brakke ATAPI/ASPI drivers en/of een niet optimaal geinstalleerd brander (check master/slave/dma/etc). Ook kan brandsoftware invloed hebben :)

Wat voor een foutcode zie je eerst op de bsod? Het is iets in de zin van 0x000007E met een mededeling in de zin van KMODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED. Check eventueel je Event Viewer als je de code alweer bent vergeten ;)

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:22

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Heb je al gecontroleerd of je IDE / SCSI kabels goed vastzitten? Los contact kan soms de raarste effecten geven

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Search?

www.memtest86.com

[edit: damnn......1min te laat.... :P ]