Een maat van mij heeft gister deze kaart gekocht.. n ik heb hem ingebouwd en windows er helemaal opnieuw opgezet.
Toen we de videokaart drivers hadden geinstaleerd.... liep die telkens maar vast. (bij het inlogscherm van windowsXP).
Ik heb dus alle drivers geprobeerd, (Oude en nieuwe).
En later vond ik de OMEGA drivers van ATI en die heb ik geinstaleerd... en toen konden we windows wel inkomen.
Toen hebben we wat spellen geinstaleerd en geprobeerd... maar hij loopt bij bijna elk spel vast
En in sommige games als ik probeer de resolutie te veranderen, dan loopt de computer alvast.
Ik snap er dus helemaal niks meer van...
Ik ga zometeen eert mijn Club3d Radeon8500 bij hem proberen, en dan zien we wel..
(alle nieuwste drivers geprobeerd)
Spec: Aopen moederbord met DDR
256mb DDR (noname)
AMD XP 1700+
40 gig maxtor @ 5400
2 Netwerkkaarten...
Cd BRander enz enz...
Windows XP (hebben we opnieuw geinstaleerd)
(hij had er eerst een voodoo3 2000 erinzitten, en dat werkte wel perfect) > daarom wil ik mijn kaart nu ff proberen en kijken wat er dan gebeurt..)
Heeft iemand nog tips, of is het gewoon een brieke kaart
Toen we de videokaart drivers hadden geinstaleerd.... liep die telkens maar vast. (bij het inlogscherm van windowsXP).
Ik heb dus alle drivers geprobeerd, (Oude en nieuwe).
En later vond ik de OMEGA drivers van ATI en die heb ik geinstaleerd... en toen konden we windows wel inkomen.
Toen hebben we wat spellen geinstaleerd en geprobeerd... maar hij loopt bij bijna elk spel vast
En in sommige games als ik probeer de resolutie te veranderen, dan loopt de computer alvast.
Ik snap er dus helemaal niks meer van...
Ik ga zometeen eert mijn Club3d Radeon8500 bij hem proberen, en dan zien we wel..
(alle nieuwste drivers geprobeerd)
Spec: Aopen moederbord met DDR
256mb DDR (noname)
AMD XP 1700+
40 gig maxtor @ 5400
2 Netwerkkaarten...
Cd BRander enz enz...
Windows XP (hebben we opnieuw geinstaleerd)
(hij had er eerst een voodoo3 2000 erinzitten, en dat werkte wel perfect) > daarom wil ik mijn kaart nu ff proberen en kijken wat er dan gebeurt..)
Heeft iemand nog tips, of is het gewoon een brieke kaart