Toon posts:

[active desktop] dynamisch bestand weergeven

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik wil op een active desktop een HTML-bestand genaamd dagoverzicht laten weergeven dat een maal per 8 uur handmatig wordt bijgewerkt. Werknemers moeten dus het bestand openen in frontpage, editten en weer opslaan
In dit bestand moeten gegevens worden ingevuld over welke werknemer aanwezig was en of er eventuele bijzonderheden waren.
Ik wil een maal per dag dit bestand opslaan voor latere nazoek werkzaamheden, met als bestandsnaam dagoverzicht+datum.htm, nadat dit bestand is gekopieerd wil ik weer het lege bestand dagoverzicht.htm er neer zetten
Ik wil dat dit automatisch gaat. Hoe kan ik dat het beste doen?

Ik weet niet of dit in het juiste forum staat beste admins, dus als het verkeerd staat, dan daarvoor mijn welgemeende excuses.

Iedereen die wat weet hierover alvast bedankt.

Ben zelf al wat bezig geweest met een simpel batch filetje :) en dan die laten runnen door windows scheduled tasks, maar ik zit nog steeds met een probleem en dat is hoe kan ik de datum aan de filenaam vastgeplakt krijgen in een dos-omgeving met het commando REN ofzo. Mochten er nog wijze heren of dames zijn die een nog beter idee hebben! Laat het me dan nog steeds weten.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-09 13:14

André

Analytics dude

Anders verdiep je je in Visual Basic Script, Visual Basic, Delphi of C++. Daarmee kun je alle taken uitvoeren die je wil.

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:13
Je kunt ook vragen of de heren van CMG bijvoorbeeld een systeemapplicatie voor je schrijven om in je ontwikkelomgeving te implementeren.

sim-pel

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Verwijderd

PHP moet je afhankelijk van de tijd toch wel een bepaald bestand kunnen voorschotelen en een andere met een bepaalde naam opslaan? Dat is makkelijk genoeg gemaakt denk ik :)

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

FoOL:
PHP moet je afhankelijk van de tijd toch wel een bepaald bestand kunnen voorschotelen en een andere met een bepaalde naam opslaan? Dat is makkelijk genoeg gemaakt denk ik :)
't punt is dat PHP niet constant kan draaien.* drm Als je 't in 16 uur tijd niet aanroept, dan wordt er dus ook niets geupdate.

* drm Dat wil zeggen, het kan wel, maar PHP is er alles behalve geschikt voor

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 juli 2002 07:58 schreef Yogho het volgende:
Anders verdiep je je in Visual Basic Script, Visual Basic, Delphi of C++. Daarmee kun je alle taken uitvoeren die je wil.
Zal me hiervannacht eens over buigen
Pagina: 1