Toon posts:

Aanpak "Ban the fucker!"-plaatjes

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Veel te bruut. Ik vind dit geen doen.
Eigenlijk dus een dikke request dus om iemand te bannen.

Afbeeldingslocatie: http://www.imperialmotorsports.com/otpics/Ban%20The%20Fucker.gif

Voorbeeld:
http://huischkamer.tweakers.net/forum/list_message/57625#57625
Misschien wat meer gepast in dit topic maar ik zie hem regelmatig voorbij komen in normale topics.

Gelieve hier iets aan te doen. Bij voorbaat dank.

T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

:?

Is dit weer een 'Bobby the kitten' achtige rage :?

<font size=1>sinds de HK niet meer in de Active Topics zit kom ik er eig niet meer :X </font>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-10 09:23

Jaymz

Keep on moving !

*ziet dit plaatje voor de eerste keer....

Ik heb echt geen idee wat ik hiermee moet. Gebeurt dit alleen in de HK :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 juli 2002 02:39 schreef OProg het volgende:

<font size=1>sinds de HK niet meer in de Active Topics zit kom ik er eig niet meer :X </font>
Rage niet echt maar wel erg irritant. :(
Veelal door deze user geplaatst.
Op woensdag 10 juli 2002 02:40 schreef Jaymz het volgende:
*ziet dit plaatje voor de eerste keer....

Ik heb echt geen idee wat ik hiermee moet. Gebeurt dit alleen in de HK :?
Jep.. It's HK footage alright.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste reactie bij het zien van de topictitel was een accountkaping of een boze user :o

Heb hem maar even aangepast ;)

(Titel was: BAN THE FUCKER!) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 juli 2002 02:44 schreef Nelske het volgende:
Eerste reactie bij het zien van de topictitel was een accountkaping of een boze user :o

Heb hem maar even aangepast ;)

(Titel was: BAN THE FUCKER!) ;)
Precies mijn punt.. Het komt veel te bruut over. Als iemand wil duidelijk maken dat een ander graag niet meer terug ziet dan kan ie dat wel op een andere manier duidelijk maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als dat direct richting een user gezegd wordt in wat voor vorm dan ook op die manier, dan is het sowieso een OW waard :)

Overigens viel ik over de topictitel ;) Dat is wat anders dan dat jij duidelijk maakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind hem wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 juli 2002 02:50 schreef jeuk-aan-me-ballen het volgende:
ik vind hem wel leuk :)
Hij is veel te agressief man.
Wat doet die gast daar met zijn geweer?! :? :?
Het slaat nergens op.

ver·ban·nen (ov.ww.)

1 uitwijzen uit een bepaald rechtsgebied, uit zijn vaderland, in ballingschap zenden
2 verjagen

(Niet door 2 sjonnies iig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Op woensdag 10 juli 2002 02:53 schreef _LOSS_ het volgende:

[..]

Hij is veel te agressief man.
Wat doet die gast daar met zijn geweer?! :? :?
Het slaat nergens op.

ver·ban·nen (ov.ww.)

1 uitwijzen uit een bepaald rechtsgebied, uit zijn vaderland, in ballingschap zenden
2 verjagen

(Niet door 2 sjonnies iig)
Het was iig bedoelt als grapje, ik heb hem al tig keer voorbij zien komen al en dr is nog noit iemand over gevallen, dus ik nam aan dat het wel kon :o
+ het plaatje was niet voor een persoon bedoeld, maar een algemene opmerking over de topictitel ;)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 juli 2002 02:58 schreef -=!ME!=- het volgende:

[..]

Het was iig bedoelt als grapje, ik heb hem al tig keer voorbij zien komen al en dr is nog noit iemand over gevallen, dus ik nam aan dat het wel kon :o
Bij deze wil ik er ff over vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Op woensdag 10 juli 2002 02:39 schreef OProg het volgende:

yup, een hele verzameling van dat soort pics staat op http://www.imperialmotorsports.com/otpics/ , oa ook bobbythekitten etc.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjonge jonge zeg.... nou van mij mag degene die dit post na een eerste keer erop gewezen te zijn meteen zelf de laan uit. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
ff opslaan dat plaatje :D hij's kicke :)
en nee.. ik gebruik hem niet hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op woensdag 10 juli 2002 08:27 schreef Courage het volgende:
Sjonge jonge zeg.... nou van mij mag degene die dit post na een eerste keer erop gewezen te zijn meteen zelf de laan uit. :r
:Z Die eens relaxed joh, sjezus, dat is toch maar een geintje. Sjeesz, als je je overal druk over moet gaan maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Tja..
Wat er in de HK gebeurt heeft momenteel (gelukkig) niet zo'n invloed op de Gathering. Omdat de HK niet bij de active topics staan zal ik er in ieder geval niet zo snel heengaan.. Ik vind het eigenlijk wel vredig en lekker momenteel.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-10 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

Op woensdag 10 juli 2002 09:30 schreef DeX het volgende:
Tja..
Wat er in de HK gebeurt heeft momenteel (gelukkig) niet zo'n invloed op de Gathering. Omdat de HK niet bij de active topics staan zal ik er in ieder geval niet zo snel heengaan.. Ik vind het eigenlijk wel vredig en lekker momenteel.
idd! Denk dat er nu meer mensen in techfora posten.. ik wel iig :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 10 juli 2002 09:30 schreef DeX het volgende:
Tja..
True true, moet standaard een optie komen in het nieuwe forum om de hk bij de active topics weg te houden :)

/offtopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorne
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 30-09 15:52

Thorne

Forrester

Op woensdag 10 juli 2002 03:05 schreef -=!ME!=- het volgende:

[..]

yup, een hele verzameling van dat soort pics staat op http://www.imperialmotorsports.com/otpics/ , oa ook bobbythekitten etc.
Er zitten wel goeie bij hoor hé! Ben ik overigens de enige die hierom wél kan lachen?

>specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Op woensdag 10 juli 2002 09:34 schreef BrEeZeR het volgende:
idd! Denk dat er nu meer mensen in techfora posten.. ik wel iig :)
Lijkt me geen goed plan :)
Op woensdag 10 juli 2002 09:35 schreef Lighteye het volgende:
True true, moet standaard een optie komen in het nieuwe forum om de hk bij de active topics weg te houden :)
Die bestaat al: http://gathering.tweakers.net/~acm/active.php
Al is dit ook zonder SG en NSTM

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 10 juli 2002 09:21 schreef Nielsz het volgende:

[..]

:Z Die eens relaxed joh, sjezus, dat is toch maar een geintje. Sjeesz, als je je overal druk over moet gaan maken...
Ik ben helemaal relaxed hoor... dat is mijn mening die je hierboven leest. Dat jij een andere toebedeelt bent is je goed recht. Maar ik zie die plaatjes liever niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Op woensdag 10 juli 2002 10:50 schreef Thorne het volgende:

[..]

Er zitten wel goeie bij hoor hé! Ben ik overigens de enige die hierom wél kan lachen?
Sommige zijn idd meesterlijk,zolang ze maar niet te vaak voorbij komen. :)
Dat is af en toe wel een probleem

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

ff over dat plaatje...

_LOSS_ heb je een slechte dag ofzo?

Ik snap niet dat je hier moeilijk om kan doen.

Je hebt veel meer van zulke plaatjes. Net zoals die ene van: "Dit draadje is net een Russische hoer, iedereen heeft haar al gehad". Dan ga je toch ook niet zeuren dat je respect voor de protitutie moet hebben omdat dat vaak vrouwen zijn die het vroeger niet zo getroffen hadden in de opvoeding en daardoor geen andere kanzen gehad hebben. (ff loos voorbeeld :P )

Dit plaatje is om met een algemene blik naar te kijken. Ik vind em wel lollig.. BAN THA FUCKAAAA :P :D

Naja... zal wel aan mij liggen.

Afbeeldingslocatie: http://huischkamer.tweakers.net/gotimages/icons/bonk.gif

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:46

JvS

Ik heb hem zelf ook

zolang het maar niet in normale draadjes komt, heb ik er geen problemen mee, maar sommige mensen schijnen moeite te hebben om de HK en de rest uit elkaar te houden...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-10 16:05

JT

VETAK y0

Op woensdag 10 juli 2002 10:50 schreef Thorne het volgende:

[..]

Ik vunnum phat :D

Er zitten hier wat te serieuze mensen...kom op man, tis een geintje...
ver·ban·nen (ov.ww.)

2 verjagen
Dus als iemand als geintje zegt 'ik wil je verbannen' dan is hij agressief en bedoelt hij het ook echt ? Ik weet zeker dat je tegen al je vrienden kan zeggen voor de gein 'ik wil je verbannen', en zelfs tegen mensen die niet je vrienden zijn, zolang je het maar op een niet te serieuze manier (zoals hier ook niet word gedaan) word gedaan. Iemand zal misschien z'n schouders ophalen, maar echt niet diep gekwetst voelen. En uitzonderingen blijf je ook altijd houden....als er 2 of 3 zijn die het gaar vinden en de rest vind hem wel leuk dan vind ik het bullshit om voor die 2 of 3 dat plaatje te gaan verbieden. Dan blijf je aan de gang.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik vindt 'm voor een keertje ook grappig - net als de meeste andere van die plaatjes. Maar in ieder geval niet buiten de HK, en ook niet in Bobby the kitten / this thread is gay aantallen...

Het plaatje is wat mij betreft gelijk aan Slotjuh roepen. (in ieder buiten de HK, in de HK kom ik normaal al weinig en een of twee keer sinds parse)
Op woensdag 10 juli 2002 11:47 schreef JT het volgende:
Dus als iemand als geintje zegt 'ik wil je verbannen' dan is hij agressief en bedoelt hij het ook echt ?
'Ik wil je verbannen' heeft weinig waarde IRL, dat zal niemand wat boeien. Verbannen van GoT betekent echter dat je niet terug kan komen.

Als je het vergelijkt met tegen een onbekende in de kroeg zeggen 'schop hem de kroeg uit' klinkt het al wat vervelender :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:07

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Sorry, maar waar kan je je druk over maken. Vind hem wel grappig en is ook grappig bedoelt. Zolang het maar in de HK blijft. Btw de eerste keer dat ik dit plaatje zie en vind er niks aggressiefs aan, lekker laten zo zou ik zo zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry ik vind hem gewoon te grof voor op een forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Laatst online: 09-10 16:05

JT

VETAK y0

Op woensdag 10 juli 2002 11:57 schreef F_J_K het volgende:
Als je het vergelijkt met tegen een onbekende in de kroeg zeggen 'schop hem de kroeg uit' klinkt het al wat vervelender :P
Ik denk dat je het om een manier zegt dat je merkt dat het een geintje is dat de persoon in kwestie zich er niet zo aan zal storen...

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Shut the fuck up
Use the fucking search
etc.

Dat klinkt lekker vriendelijk :z
Vind het nogal meevallen,zegt denk ik meer over jezelf als je die plaatjes serieus gaat nemen

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pffff, wat een onzin zeg....

ik persoonlijk vind dit wel een leip gedoe, die pics :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Laatst online: 00:38

heuveltje

KoelkastFilosoof

ow komop man
hoe kun je nu in hemelsnaam die gast op de voorgrond zien.
en dan ook nog maar iets serieus opnemen :?

* heuveltje lag meteen in een deuk toen ie dat plaatje zag.......

en nog afgezien daarvan is ie best wel toepasselijk in het topic :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicShockwave
  • Laatst online: 09-10 00:40

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

jezus wat een overdreven reacties op dat plaatje zeg, het is idd niet echt een subtiel plaatje, en ik vind em ook niet kunnen, maar om het nou :r -smilies te laten regenen.
maak je niet druk zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 19:46

JvS

Ik heb hem zelf ook

ja, irritante trends worden wel de grond in gemept, en dit plaatje moet je maar niet zo persoonlijk aantrekken IMO..

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-10 10:18
Op woensdag 10 juli 2002 19:43 schreef JvS het volgende:
en dit plaatje moet je maar niet zo persoonlijk aantrekken IMO..
Gewoon niet in de HK komen dus :+ (als je dat niet kan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ach, ik heb wel ergere dingen gezien in de HK.
Daar is dit plaatje nog niets bij, wees blij dat de plaatjes nu niet meer (zo vaak) in de tech-fora worden geplaatst.

Tja, het plaatje is wel lomp maar niets om je zorgen over te maken.
Ik althans niet. :Y)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Het maakt me eigenlijk niet echt uit hoe het bedoelt is, het gaat me meer om het punt dat die plaatjes irritant zijn voor genoeg mensen hier dat ze eigenlijk gel .. ge-banned mogen worden (ja als in dat verbannen van die ook uitermate irritante quotes).

* Yellow|A als user zijnde :)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-10 15:59
Op woensdag 10 juli 2002 11:35 schreef JvS het volgende:
zolang het maar niet in normale draadjes komt, heb ik er geen problemen mee, maar sommige mensen schijnen moeite te hebben om de HK en de rest uit elkaar te houden...
Helemaal mee eens.
Ik vind de reaktie van Courage dan ook helemaal overdreven.
Pagina: 1