Toon posts:

[Makro] Laser notebook is het wat?

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Bij de Makro staat een Notebook als winstpakker:
Specs:

notebook
Laser. Intel Pentium IV 1.8 GHz processor 256 MB DDR-geheugen 30 GB HDU Video 8 - 64 MB regelbaar 14.1" XGA TFT-scherm DVD/cd-rw/cd-r 8/8/8/24 combo 56k-modem 10/100 LAN adapter 4x AGP, 2x USB, 1x parallel, 1x audio-in, 1x audio-out, 1xVGA-out, 1x TV-out Microsoft Windows XP Home Edition NL Lithium-Ion Smart Battery Inclusief luxe draagtas 2 jaar Pick-Up and Return garantie
1499.- (1783.81 incl.)
http://nl.sitestat.com/makro/makro-nl/s?corp.folder.afbgroot&ns_type=clickout&ns_url=[http://www.makro.nl/folder/Images/JPG/3717103.jpg]

Is het het aanschaffen waard? Of zijn er beter voor een ongeveer gelijke prijs?

• Vampy719
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-08 01:04
En wat ook belangrijk is, zijn er mensen die ervaring hebben met het merk "Laser" :?

Everything thats has a beginning has an end

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-04 12:24
De specs zijn op het eerste gezicht niet verkeerd, ik mis eigenlijk alleen een firewire poort en eventueel een ir poort.
De prijs lijkt mij zeker niet verkeerd voor dat ding.

Met Laser heb ik niet echt ervaring, maar hadden die niet Katja Schuurman in de reklame's op tv, dan moet het goed zijn. :P

• Brokencore
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:29
Ik heb hier een laser desktop computer staan, nog nooit probleemen mee gehad (allen de voeding is te zwak maar dat komt omdat ik er allerlij troep bij in heb gegooit). Kijk voor meer info op www.laser.nl

Verwijderd

Nauw het is niks. Ben weze kijken..Zitten niet eens pcmcia sloten op dus weinig wlan en dat sort kaarten....... :'(

Verwijderd

Ik zou het niet doen. Als je die laptop vastpakt lijkt het net of hij uit elkaar dreigd te vallen. Ik vind ze nogal gammel.

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:24

LopeZ

Too much is never enough

[topic=218256]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.