Mijn 3 jaar oude LG 795FT Plus monitor (17 inch) geeft perfect beeld weer, echter: om de zoveel tijd valt het beeld spontaan weg, terwijl het ledje onderin gewoon groen blijft branden (hij gaat dus niet in standby mode). Dit kan gebeuren op elk moment, of het nou tijdens gamen of tekstverwerken is. Ik was erachter gekomen dat als je de monitor iets verschoof, of er een flinke tik tegen gaf, dat het beeld dan weer terug kwam (om soms per direct weer te verdwijnen). Ik dacht eerst dat het aan de vga-kabel lag, maar die heb ik vervangen, en het probleem blijft. Na wat nader onderzoek blijkt dat het beeld stabiel blijft zolang ik de monitor iets naar achteren laat hellen mbv wat kranten. Laat je de monitor ook maar iets naar voren kantelen, dan verdwijnt het beeld weer. Is dit een teken dat mijn monitor op is? Kan er iets los zitten? Wie weet raad?
Lijkt meer op dat er iets niet helemaal meer goed vast zit... aangezien ie die hellingproef van jou niet doorstaat lijkt het mij dat er iets meebeweegt wat niet mee hoort te bewegen...