Toon posts:

Asus AGP v7100 kaart meer pit geven

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Asus AGP v7100 kaart. Prima ding, met 32 MB erin. Nou vertelt Pc Mark me dat er geen 32 maar 64 mb in het ding zit. Ik heb dat welvaker gehoord, en ook dat mensen dat iets deden waardoor de kaart verandert in een 64 mb kaart. Altijd leuk natuurlijk.
Alleen weet ik niet zeker of dat met mijn kaart kan, en hoe ik dat moet doen. Is er iemand die dat wel weet?

Alvast bedankt voor de hulp.

Groet,

Martijn

Verwijderd

emmm nee gaat lastig worden, er zijn eigenlijk 3 versies van die kaart, de v7100 gf2mx de v7100 magic gf2mx 200 en de v7100 pro gf2mx 400 , delaatste was ook in een 64mb ddr versie verkrijgbaar

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Op woensdag 10 juli 2002 00:08 schreef marty1_99 het volgende:
Ik heb een Asus AGP v7100 kaart. Prima ding, met 32 MB erin. Nou vertelt Pc Mark me dat er geen 32 maar 64 mb in het ding zit. Ik heb dat welvaker gehoord, en ook dat mensen dat iets deden waardoor de kaart verandert in een 64 mb kaart. Altijd leuk natuurlijk.
Alleen weet ik niet zeker of dat met mijn kaart kan, en hoe ik dat moet doen. Is er iemand die dat wel weet?

Alvast bedankt voor de hulp.

Groet,

Martijn
1. http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/204235#hoeoc : hier kun je vinden hoe de kaart over te klokken. Er is mij trouwens niets bekend over een trucje om het geheugen op die kaart te verdubbelen :? . Maar wie ben ik? ;)

2. Waarom schopte je niet je topic van zaterdag omhoog? ( [topic=543567] ) :?

3. [topic=309815/1/500] (ik weet het, goed bedoeld, maar liever geen groeten onder je post)

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!