Toon posts:

LCD moeilijk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
is een lcd werkend op je pc maken moeilijk

zover ik het hier lees lijkt het me niet moeilijk

is is gewoon een kwestie van de lcd pinnetje op de printerpoort aansluiten of moet er een hoop zooi tussen

ik weet wel dat je neit elke lcd kan gebruiken

dus stel: ik koop een lcd (met juist controller erop) en soldeer deze aan een printerkabel

en dan werkt het??

en hoe zit het met scanners en mp3 spelers (moet ik switchbox hebben of kan dit allemaal aan elkaar vast?

Verwijderd

Op woensdag 10 juli 2002 00:08 schreef PlaceR het volgende:
is een lcd maken moeilijk
lol, je maakt de lcd scherm niet.. je soldeerd em alleen af voor de goeie aansluiting :)

• V i P
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-08 22:49
Hoe je zo'n LCD aan moet sluiten is zo terug te vinden in de diverse topics die erover zijn geweest: search

Verwijderd

Topicstarter
in de search is zoveel moeilijk gepraat ertussendoor ik wil gewoon een simpel iets

ben een beetj nOOb op dit gebied

• Kroetsjov
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
(overleden)
op zich is 't maken niet echt moeilijk ... gewoon een aantal draadjes (en 2 potmetertjes) volgens een schema aan elkaar solderen (er bestaan wel goede tutorials voor)

meerdere dingen op je printerpoort is volgens mij een groter probleem (ik heb zelf alleen lcd erop).Maar dat probleem is wel op te lossen door een extra printerpoort (uitbreidingskaartje) of door bijv je printer op de usb te hangen

Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:13

BaRF

bijna kerst

[para-modus]

Wel uitkijken want die 5v op een verkeerde manier aansluiten en -PATS- lcd kapoooetet :)

[/para-modus]

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Verwijderd

Topicstarter
komt die 5v uit je printerpoort of meot je nog andere poorten gaan benutten??

• Kroetsjov
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
(overleden)
Op woensdag 10 juli 2002 00:34 schreef PlaceR het volgende:
komt die 5v uit je printerpoort of meot je nog andere poorten gaan benutten??
5V kan je gewoon uit voeding halen (niet via printerpoort)

Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-04 21:40

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

erm.... sorry dat ik het moet zeggen maar er zijn genoeg topics over tevinden... met genoeg pin outs endergelijke... hoe ze het ook wel mooi zeggen UTFS

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Pagina: 1