• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
Hee daar,

Ik vroeg me af of het ook mogelijk was om ringtones (via vizzavi.nl) op te sturen naar mijn T65. En hoe zit het met achtergronden voor de T65. Kan je die alleenmaar krijgen via WAP?

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

• gratiz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03 18:15
www.grapster.com voor coole dingen voor je T65

Op zoek naar gratis producten? https://www.gratiZ.nl

Verwijderd

Met Ericsson software, die trouwens bij een T39m er standaart bij zit (0p cd-rom) kun je D.M.V. een datakabel ook van alles op je foon zetten. Maar kun je geen logo's maken met de Editor in de Ericsson?

• vacuumcleaner
Op dinsdag 09 juli 2002 23:00 schreef gratiz het volgende:
Op die site kan ik dus die ringtones via sms naar mijn T65 sturen. Hoe is de kwaliteit daarvan? vergelijkbaar als met de ingebouwde composer of zoals die nokia ringtones?

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-03 14:45

Tjark

DON'T PANIC

Op dinsdag 09 juli 2002 23:00 schreef gratiz het volgende:
hmmz, waarom riekt dit naar spam?
naam gratiz, url in footer, url op bovengenoemde pagina naar gratiz.... eigen site een beetje promoten? zie niks wat specifiek met de T65 te maken heeft. niet zo erg, maar 't valt wel op :)

*insert signature here

• vacuumcleaner
Ik kan hem op grapster sturen naar een Ericsson telefoon, dan stuurt ie lijkt mij alleen de composer letters. En als ik hem als "EMS Compatible GSM" stuur (T65 heeft EMS toch)dan kan ik via dat smsje regelen dat DAT mijn ringtone wordt?

(sorry, noob hier :) )

• gratiz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03 18:15
Op dinsdag 09 juli 2002 23:09 schreef vacuumcleaner het volgende:
Ik kan hem op grapster sturen naar een Ericsson telefoon, dan stuurt ie lijkt mij alleen de composer letters. En als ik hem als "EMS Compatible GSM" stuur (T65 heeft EMS toch)dan kan ik via dat smsje regelen dat DAT mijn ringtone wordt?

(sorry, noob hier :) )
je kan of de codes overtikken.
Of gewoon een tone bestellen. Die krijg je dan gewoon als tone binnen. Gewoon sturen aan Ericsson Phone.

Op zoek naar gratis producten? https://www.gratiZ.nl

Pagina: 1