http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=551898
Ten eerste dubbelpost, ten tweede flamebate:
Ten eerste dubbelpost, ten tweede flamebate:
WAT EEN OPLICHTERIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit is echt pure zakklopperij en riekt naar zwendel. Heb je net voor duizenden guldens je hele bedrijf van NT naar 2000 gemigreerd wordt het dus op korte termijn ook niet meer ondersteund.
Het is hetzelfde als met Windows ME. Hoeveel gebruikers hebben niet een PC gekocht met ME en hebben niks dan ellende gekregen? Mag je dus een een nieuw besturingssysteem gaan kopen en dat terwijl je rond het jaar 2000 het besturingssysteem van de eeuw dacht te kopen. Maar veel gebruikers zijn net als ikzelf er met open ogen in getrapt.
Gevolg: Je wilt een stabiele PC dus zoek je een nieuw besturingssysteem. Win98 is uit de roulatie, dus mag je voor een klein kapitaal Windows2000 kopen. Daar komt dan nog wat losse hardware bij, want Win2K ondersteund niet al je bestaande hardware en problemen wil je juist niet meer.
1,5 jaar later krijg je dit bericht te lezen.
Ik ben enorm pissig omdat een producent het gewoon voor elkaar krijgt om twee infantiele producten te maken en daarmee het grootste bedrijf van de wereld wordt.
Ik neem aan dat het gauw zal zijn afgelopen met patches voor Win2K?
Iedereen moet gewoon aan het grote microsoft netwerk komen te hangen waarin iedereen overal en altijd kan worden gemonitoord. Zodat men kanzien welke muziek je luistert, welke bestanden je opent en wat je mailt.
Dit pik ik dus niet. Aan de galg met de jongens van de BSA De Hitlerjugend van Bill Gates