[POLL] Got lan party 2k3

Pagina: 1
Acties:

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:14
Hoi

Volgend jaar willen We ( MrWiggle.NET en ik) een lan party organiceren

in de HK wordt momenteel bekeken wie er in de organisatie willen mee doen

maar nu wil ik graag via deze poll weten of jullie er wel zin in hebben

voor de locatie willen we kijken of we in de jaarbeurs van utrecht kunnen.

de maanden mei/juni plannen we daarvoor
hoe lang de meeting duurt is voor nu nog niks bekent

#gotlan is beschikbaar voor de deelnemers
#gotlancrew is be schikbaar voor organistatie en T.net cq
modjes

Sites:
http://www.teheux.nl/tweakerslan/forum.html
http://forum.boomhut.net/gotlan
http://huischkamer.tweakers.net/forum/list_messages/2264/0

Poll: GOT LAN PARTY
GO
NO GO

Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen :7

Afbeeldingslocatie: http://www.dubbelf.com/poll/img.php?pollid=4121&var=.png

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com

opmerkingen zijn zeer welkom

/*/ update /*/

Mogelijk word het in een andere maand gepland
in verband met vakantie.

denk daar bij aan november. momenteel is alles nog open

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

• Erik1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
GO!

• Loev
  • Laatst online: 22-01 14:19
* Loev meld zich aan als crew
Maar ik zit al in IRC dus daar verder lullen :)

Verwijderd

Ik neem aan dat je al vaker een lanparty hebt georganiseerd?? En dan toch wel met 100 man ofzo he?? Anders wordt dit nix :+

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23-01 11:16
Op dinsdag 09 juli 2002 22:30 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik neem aan dat je al vaker een lanparty hebt georganiseerd?? En dan toch wel met 100 man ofzo he?? Anders wordt dit nix :+
Heb je wel gelijk in, een beetje ervaring is wel nodig met zoiets groots.. :)
* Lampie zegt GO!

• Duinkonijn
Op dinsdag 09 juli 2002 22:29 schreef DarkJedi het volgende:
* Duinkonijn meld zich aan als crew
Maar ik zit al in IRC dus daar verder lullen :)
* Duinkonijn hoopt op hoger dan 200

ben voorzichtig met voorspellingen

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Verwijderd

Mjah.. Ik moet et wat dat betreft met soldier2000 eens zijn. Als je dit nog nooit eerder op grote schaal gedaan hebt.

En je dit nu wel van plan bent (De jaarbeurs... hoeveel fucking man denk je wel niet te laten komen?5000?) dan is dit bij voorbaat al mislukt. Et gros van de mensen miskijkt zich er toch wel zo gigantisch op wat er allemaal bij de organisatie van een grote Lan-Party komt kijken....

edit:
Iets meer dan 200?! wtf? waarom heb je het dan over zoiets als de jaarhallen? Ik denk dat je dan meer in de richting van een bescheiden sporthalletje moet gaan kijken...

• Leon T
  • Niet online

Leon T

Ni!

Reken er maar op dat de organisatie enthousiast en toegewijd is :)
We zijn momenteel aan het brainstormen en bij andere LAN organisatoren aan het informeren hoe zij het aanpakken en de spullen regelen.

Verwijderd

Op dinsdag 09 juli 2002 22:37 schreef Duinkonijn het volgende:

[..]

* Duinkonijn hoopt op hoger dan 200

ben voorzichtig met voorspellingen
We gaan gewoon voor de volle 30.000 actieve GoT'ers >:) :P

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:32

Damian

Insane Obtrusion

wel ff centraal regelen dan, dus niet in noord holland ofzow
maar in midden van het land :)

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-01 21:49
mischien wel een eindje reizen voor mij,
maar ik ben dan zeker van de partij als dit georganiseerd gaat worden >:)

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:33
Kan misschien wel wat gameservers regelen... dat zit iig bij ons in de planning

• Duinkonijn
tis de eerste keer dat ik help iets organiseren

maar het is nu een kwestie van hoeveel mensen intresse hebben in een lan party

als men in de organisatie topic krijgt

zeggen sommige 500

tis nu gewoon een kwestie van kijken hoe de intresse is

misschien is het ook wel leuk om voor bepaalde flora een

meeting te organiseren binnen de lan

Mrwiggle.net is al bezig met GameParty.net bezig.

maar we hebben nog mensen nodig die bepaalde dingen zorgen.

• Jaded
  • Laatst online: 19-01 14:26
Op woensdag 10 juli 2002 00:13 schreef Duinkonijn het volgende:
tis de eerste keer dat ik help iets organiseren

maar het is nu een kwestie van hoeveel mensen intresse hebben in een lan party

als men in de organisatie topic krijgt

zeggen sommige 500

tis nu gewoon een kwestie van kijken hoe de intresse is

misschien is het ook wel leuk om voor bepaalde flora een

meeting te organiseren binnen de lan

Mrwiggle.net is al bezig met GameParty.net bezig.

maar we hebben nog mensen nodig die bepaalde dingen zorgen.
Hoezo irritant ?? }:O
* Jaded says GO

Verwijderd

go go go!

• Comet
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-01 11:23
* Comet vindt het een strak plan. GO!

Enige ervaring in het organiseren is idd wel handig...
(Maar daar bemoei ik me verder niet mee.)

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:29
Tis nogal ver weg hier, Dark kun je mij dan niet ff ophalen ? :*

• Loev
  • Laatst online: 22-01 14:19
Tuurlijk leiverd, dan heb ik me rijbewijs al wel denk ik (hoop ik :D )

• Fubaruba
  • Laatst online: 23-04-2025
Op woensdag 10 juli 2002 10:35 schreef DarkJedi het volgende:
Tuurlijk leiverd, dan heb ik me rijbewijs al wel denk ik (hoop ik :D )
heeeej, die heb ik maandag gehaald. morgen haal ik m op, dus als iemand een vettige limo voor mij regelt wil ik wel wat mensen-apparatuur rondcrossen :) op eigen risico natuurlijk.

maargoed, ik ben van de partij!

btw nog mensen nodig voor wat dingetjes mbt een eventuele website?

Verwijderd

Ik heb ook voor GO gekozen.

Volgende keer eerst aanmelden zo'n topic ;)

• M@NIC
Klein idee:

het lijkt me wel leuk als er dan een soort plattegrond komt zodat je kan zie waar iedereen zit.
Met de nickname van GoT natuurlijk.

• -=MOL=-
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Ik kom zeker als het goed georganiseerd word.

Als je aan de jaarbeurs zit te denken dan ben je toch wel iets groots van plan. Ik denk aan 1000+ man :)

Plan het in september/oktober ofzo, na de vakantieperiode, misschien in de herfstvakantie ivm schoolgangers.

Als je het dus echt groot/goed wil doen, neem dan echt je tijd. Draai een goede website in elkaar voor inschrijvingen/vooruit betalingen enzovoort.

Verder moet je ook aan dingen als catering, extra stroomvoorziening, slaapplaatsen, geluidsinstallatie, en uiteraard sponsoren voor netwerk/servers gaan denken. Kijk eens op www.netgamez.nl of andere sites van grote lans. www.drome.nl ofzo. Mail met hun organisatoren over hoe zij het regelen. Misschien kan je zo een hoop info krijgen.

Suc6 ermee, ik hoop er nog veel over te horen.

Oja, probeer ook om je lanparty in een periode te plannen dat er niet nog 3 grote lanparty's zijn. Dat scheelt je ook weer.

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-01 18:49

dread

Sluwe vlaming

kom zeker
maar alleen met de classical AoE II. ;)

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

• kamerplant
  • Niet online
Go, maar dan moet warez toegelaten worden. ;)

🌞🍃

• Duinkonijn
Op woensdag 10 juli 2002 10:58 schreef ItSnows het volgende:
Ik heb ook voor GO gekozen.

Volgende keer eerst aanmelden zo'n topic ;)
was aangemeld bij icestorm :*

had het alleen niet vermeld :)

excuse me :)

Verwijderd

Als je nog probs hebt of gewoon wat wil weten moet je het ff vragen... zit zelf ook in een LAN Org ( www.boeskool.org ) en zou je met alle plezier willen helpen..

een GO dus :)

• eXtReMeBiE
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-01 12:04
Ik kom zeker, als er althans geen minimumleeftijd van boven de 16 is ;) Tegen die tijd heb ik m'n computertje wel *D
Kickass idee, misschien kan ik nog wel wat cs-clanmembers strikken :)
Plan het in september/oktober ofzo, na de vakantieperiode, misschien in de herfstvakantie ivm schoolgangers.
Voor zoiets neem je toch gewoon een weekje vrij >:)

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 24-01 22:42
Heb ook voor GO gekozen maar let op als 1000 man zegt te komen reken dan dat helft ook daadwerkelijk komt en als alles geregeld is er nog 200 man alsnog willen komen die nergens vanaf wisten en/of voor no hadden gekozen.

En er moet een console sectie komen :D

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

• Saekerhett
  • Laatst online: 20:56
Ik kom denk ik ook wel (tov he! ;)), maaarrr dan moet ik wel een putertje hebben dat een beetje de nieuwste games kan draaien dan. Maar UT2k3 kan nu ook al goed, en het lijkt me dat we die ook gaan spelen ;)

• Leon T
  • Niet online

Leon T

Ni!

Op woensdag 10 juli 2002 13:46 schreef harley het volgende:
Heb ook voor GO gekozen maar let op als 1000 man zegt te komen reken dan dat helft ook daadwerkelijk komt en als alles geregeld is er nog 200 man alsnog willen komen die nergens vanaf wisten en/of voor no hadden gekozen.

En er moet een console sectie komen :D
We zullen met inschrijvingen werken en indien er nog plaatsen overblijven, zullen we overwegen om ook nog aan de deur toegangskaarten te verkopen.
Het belangrijkste voor ons op dit moment blijft echter een lokatie te regelen en een datum te pikken.

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-01 22:54

Arfman

Drome!

Ik wil niet pessimistisch overkomen, maar dit is een beetje een verkeerd tijdstip om een nieuwe LAN van de grond te beuren. Als je www.gameparty.net regelmatig leest, heb je gezien dat er het afgelopen jaar al tientallen lanparties zijn afgelast vanwege te weinig inschrijvingen.

Mensen raken ook steeds meer verwend qua lanparties. Een simpele zaal met stroom en netwerk is tegenwoordig al niet voldoende meer. Er moeten ook randactiviteiten zijn, het liefst moet de lokatie middenin een uitgaansgebied liggen (er moet iig een mac/burger king/etc in de buurt zitten), catering mag niet te duur zijn, etcetera. Het is ontzettend moeilijk om dat als nieuwe crew allemaal voor elkaar te krijgen, zeker als je je crew via het internet vergaard zoals nu. NOFI, maar zoiets gaat gewoonweg niet soepeltjes werken.

Ik wens je echter (welgemeend) veel succes met je lanparty en ik zie hem vanzelf verschijnen op de lanpartywebsites neem ik aan :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Duinkonijn
Op woensdag 10 juli 2002 15:12 schreef Arfman het volgende:
Ik wil niet pessimistisch overkomen, maar dit is een beetje een verkeerd tijdstip om een nieuwe LAN van de grond te beuren. Als je www.gameparty.net regelmatig leest, heb je gezien dat er het afgelopen jaar al tientallen lanparties zijn afgelast vanwege te weinig inschrijvingen.

Mensen raken ook steeds meer verwend qua lanparties. Een simpele zaal met stroom en netwerk is tegenwoordig al niet voldoende meer. Er moeten ook randactiviteiten zijn, het liefst moet de lokatie middenin een uitgaansgebied liggen (er moet iig een mac/burger king/etc in de buurt zitten), catering mag niet te duur zijn, etcetera. Het is ontzettend moeilijk om dat als nieuwe crew allemaal voor elkaar te krijgen, zeker als je je crew via het internet vergaard zoals nu. NOFI, maar zoiets gaat gewoonweg niet soepeltjes werken.

Ik wens je echter (welgemeend) veel succes met je lanparty en ik zie hem vanzelf verschijnen op de lanpartywebsites neem ik aan :)
Jup daarom willen we met deze poll vaststellen hoeveel mensen momenteel geintresseert zijn in een lanparty.

van uit daar kunnen we gaan plannen

momenteel zitten we er over te denken om het evenement op een andertijd stip te laten plaat vinden vanwege dat er vele gotter`s nu op vakantie zijn

maar op dat punt staan we helemaal open

• Arfman

Arfman

Drome!

Daar is Arfman de pessimist weer :)

Juli: ben je al te laat mee
Augustus: vakantiemaand
September: NetGamez (www.netgamez.nl)
Oktober: nog niks
November: ...

Ben je alweer in December aangeland. Tijd gaat snel op deze manier :)

Tip: zoek eerst een goede locatie, waarmee je met de zaaleigenaar kunt overleggen dat je ook 's nachts wilt blijven (dan haken er al velen af) plus dat mensen eigen eten en drinken mee willen nemen (vallen er nog meer af) plus dat er minstens voor xxx aantal PC's stroom moet zijn (aggregraat huren kan er niet uit bij een 200 man lan). Zalen die je dan overhoud zijn ERG schaars.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Verwijderd

gaan :)

• Duinkonijn
Op woensdag 10 juli 2002 19:39 schreef Arfman het volgende:

Ben je alweer in December aangeland. Tijd gaat snel op deze manier :)

Tip: zoek eerst een goede locatie, waarmee je met de zaaleigenaar kunt overleggen dat je ook 's nachts wilt blijven (dan haken er al velen af) plus dat mensen eigen eten en drinken mee willen nemen (vallen er nog meer af) plus dat er minstens voor xxx aantal PC's stroom moet zijn (aggregraat huren kan er niet uit bij een 200 man lan). Zalen die je dan overhoud zijn ERG schaars.
we spreken al over 2003 :+

• Duinkonijn
Momenteel zijn er al een paar dingen duidelijk geworden
deze zijn na te lezen op http://forum.boomhut.net/gotlan/default.asp

In Got lan organisatie kunt u al de laatste beta`s lezen van

de regels
De leden van de organisatie

momenteel is al duidelijk geworden
dat we de naam Got-lan niet aanhouden en zijn daarom hard aan het brainstormen op een nieuwe naam.

lokatie is voor als nog niet vast en
het tijdstip ook niet

• kamerplant
  • Niet online
Op woensdag 10 juli 2002 19:39 schreef Arfman het volgende:

Net of iedereen de hele maand naar netgamez gaat.. :?

🌞🍃

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
* answer_man gaan

leuk id'tje, ben er wel denk ik :D

[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]

Verwijderd

Mag ik mee als opzichter?? Ik ben nu 1.90 en over na een jaar fitnessen zit het dar ook wel goed mee :)

• Hexyl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-09-2025
tuurlijk ben ik ook van de partij, maarre zijn warez wel of niet toegestaan?

Verwijderd

Ik vroeg me af, is hier een minimum leeftijd voor ofzo, want ik kijk nu die documentaire op ned. 1 over CS enzo, en ik zie daar wel veel jongens van mijn leeftijd, dus dat vroeg ik me af. :)

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:39

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

* TepelStreeltje komt!

naja, als het wat word.

ik ben naar drome 9 geweest, en dat was echt lachen! kaartje overgekocht, en dan maar rellen op je plekkie tussen de onbekende :)
eten was wel duur, en jammer dat ze die kaarten om 0100 niet meer verkochten, catering had beter gemogen.

beveiliging van drome was (er niet?!) kut, ik denk dat ik 6 pc's rijker geweest had kunnen zijn als ik dat wou...

dus zorg voor iets van ID's bij pc als je echt veilig over wil komen.
verder een goede beamer met speakertjes derbij is ook een must (was erg goed bij drome :) (pr0n op het grote scherm :P )
anyhow, dat netwerk regelen lijkt mij het grootste probleem, samen met tent regelen en catering.
oktober lijk mij wel netjes, rond die tijd was drome ook geloof ik...

Battle.net Spud#2543

• Arfman

Arfman

Drome!

Op woensdag 10 juli 2002 22:22 schreef DataBeest het volgende:

[..]

Net of iedereen de hele maand naar netgamez gaat.. :?
De meeste mensen (zeker in de leeftijd dat ze nog geen rijbewijs hebben) krijgen het echt niet voor elkaar om meerdere keren per maand naar een LANparty te gaan.

• Arfman

Arfman

Drome!

Op donderdag 11 juli 2002 00:46 schreef TepelStreeltje het volgende:
* TepelStreeltje komt!

naja, als het wat word.

beveiliging van drome was (er niet?!) kut, ik denk dat ik 6 pc's rijker geweest had kunnen zijn als ik dat wou...
Ik denk dat dat nog wel meevalt. Sociale controle op een LAN is altijd erg groot, en als een onbekende zomaar een PC in staat te pakken worden er heus vragen gesteld.

Verder liep er meer security dan je denkt, dat is misschien ook wel de kracht van een goede beveiliging :)

• -=MOL=-
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Op donderdag 11 juli 2002 11:32 schreef Arfman het volgende:

[..]

De meeste mensen (zeker in de leeftijd dat ze nog geen rijbewijs hebben) krijgen het echt niet voor elkaar om meerdere keren per maand naar een LANparty te gaan.
Klopt als een bus. Gelukkig heb ik een auto!
Op donderdag 11 juli 2002 11:33 schreef Arfman het volgende:

[..]

Ik denk dat dat nog wel meevalt. Sociale controle op een LAN is altijd erg groot, en als een onbekende zomaar een PC in staat te pakken worden er heus vragen gesteld.

Verder liep er meer security dan je denkt, dat is misschien ook wel de kracht van een goede beveiliging :)
Er was iig bij elke deur enzo beveiliging, maar die controleerden alleen of je een bandje om had, dus met iemand anders zijn pc naar buiten lopen kon wel. Moet je alleen eerst die pc los zien te krijgen. Dat lukt je gewoon niet. Er zit minimaal 5 man om die pc heen en ziet jou kop voor het eerst. En dan begin je een ander zijn pc los te koppelen. Dan heb je dus echt een probleem.

Verder heeft arfman ervaring met dit soort dingen. Als hij een tip geeft, geloof hem dan ipv tegenspreken. Ik vind zijn argumenten iig goed.

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

• Cool_Willy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-11-2012
Op woensdag 10 juli 2002 23:47 schreef X het volgende:
Ik vroeg me af, is hier een minimum leeftijd voor ofzo, want ik kijk nu die documentaire op ned. 1 over CS enzo, en ik zie daar wel veel jongens van mijn leeftijd, dus dat vroeg ik me af. :)
Dat ligt helemaal aan de organisatie. Ik zit zelf ook in een LAN-organisatie, maar we hebben eigenlijk geen leeftijdsgrens ingesteld. Niet dat het nodig was, want iedereen die er was, was 17 of ouder.
Maar ik kan me voorstellen dat er organisatoren zijn die een leeftijdsgrens vaststellen, om zo problemen te voorkomen (drankgebruik, boze ouders...)
Ik denk ook dat we nog wel 2x zullen nadenken om een 12-13 jarige toe te laten... Of alleen als zijn/haar ouders het er mee eens zijn.

• Duinkonijn
We denken 16 jaar ivb. met bepaalde sites die bezoeken cq bij zich hebben

• M@NIC
Op donderdag 11 juli 2002 22:34 schreef Duinkonijn het volgende:
We denken 16 jaar ivb. met bepaalde sites die bezoeken cq bij zich hebben
Hey dan kan ik daar m'n 18+ pr0n niet afspelen ;(
* M@NIC komt niet meer :(

(JK! :P)

Verwijderd

Als je in de maanden Mei/Juni iets wil organiseren moet je wel rekening houden dat er vele Gotters bezig zijn met examens, tentamens en eind werkstukken.

• Hielko
  • Nu online
Ik denk dat het niet zo'n probleem zal zijn om genoeg bezoekers te vinden voor een LAN, zijn hier zoveel mensen die dat zouden willen, het is veel lastiger om een locatie ed te regelen.

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:47

Flapmo

and back is gigi!

Als er een inschrijfformulier is gaak die zeker maar eens bekijken :). Dan heb ik me nieuwe bakkie wel (2k3) en gaak lekker meegamen :P

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Verwijderd

Ok een Lanparty klinkt kewl. Ben zelf op het moment bezig
met het organiseren van een LAN in een kelder van een school ziet er naar uit dat er +/- 150 man inkunnen maar dat terzijde. Als jullie nog iemand nodig hebben voor commercie enzo, dus zoeken sponsors etc houdt ik me aanbevolen. :D

Verwijderd

is het topic d00d :?

• Arfman

Arfman

Drome!

Op donderdag 11 juli 2002 23:03 schreef Hielko het volgende:
Ik denk dat het niet zo'n probleem zal zijn om genoeg bezoekers te vinden voor een LAN, zijn hier zoveel mensen die dat zouden willen, het is veel lastiger om een locatie ed te regelen.
Tegenwoordig zitten veel LANs juist niet vol, en worden daardoor gecancelled of lijden verlies.

Pagina: 1