Ik heb geen flauw idee waar dit vandaan komt. Als ik m'n server gereboot heb, gaat het prima. Voer ik hetzelfde script dan nog eens uit, krijg ik die error. Een witte pagina met alleen "De opgegeven bron is bezet."
Geen foutcode, regelnummer of wat dan ook erbij. Niets.
Wat probeer ik? Ik heb een ASP-VBScript ding gemaakt die niets anders doet dan via ADO via OLEDB naar MSSQL connecten (ASP->ADO->OLEDB->MySQL geeft dezelfde fout overigens) en een recordset openen. Ik kan met andere client prima via ADO en OLEDB dingen doen, maar met ASP gaat het de mist in.
Als ik vervolgens alleen maar Response.Write "blaat" doe, loopt dat ook uit op dezelfde melding. Soms dan.
Iemand een idee? En: weet iemand wat deze fout in het engels is
dan kan ik em opzoeken met google ofzo. "Source in use" gaf in elk geval weinig zinnig resultaat. Hier ook niets gevonden trouwens.
Geen foutcode, regelnummer of wat dan ook erbij. Niets.
Wat probeer ik? Ik heb een ASP-VBScript ding gemaakt die niets anders doet dan via ADO via OLEDB naar MSSQL connecten (ASP->ADO->OLEDB->MySQL geeft dezelfde fout overigens) en een recordset openen. Ik kan met andere client prima via ADO en OLEDB dingen doen, maar met ASP gaat het de mist in.
Als ik vervolgens alleen maar Response.Write "blaat" doe, loopt dat ook uit op dezelfde melding. Soms dan.
Iemand een idee? En: weet iemand wat deze fout in het engels is
日本!🎌