vraagje over de c45

Pagina: 1
Acties:

• IzoOoo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-07 13:35
Ik heb vanmiddag de siemens c45 gekocht. Nu zag ik net dat er nogal wat vuil achter het display zit. De achterkant van het toestel kan er makkelijk afgehaald worden, maar hoe maak je die voorkant los? ik ben nogal bang om iets te breken ofzo.

Alvast bedankt

• Octopus
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-12-2004

Octopus

Woei! Poeh hé!

Gewoon bovenaan lostrekken, breekt nix af hoor. Sterk foontje trouwens :7

Hier hoort eigenlijk een leuke sig te staan...

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Op dinsdag 09 juli 2002 22:21 schreef IzoOoo het volgende:
Ik heb vanmiddag de siemens c45 gekocht. Nu zag ik net dat er nogal wat vuil achter het display zit. De achterkant van het toestel kan er makkelijk afgehaald worden, maar hoe maak je die voorkant los? ik ben nogal bang om iets te breken ofzo.

Alvast bedankt
hard trekken aan het frontje gebeurt niets, heb ik zelf ook gedaan

• Nobby
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-08 00:07

Nobby

Nuts!

toch wel op passen, want een vriend zei een keer tegen mij dat ie de microfoon erbij had los getrokken en sindsdien moest ie het doen met een handsfree set :)

/typo

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Wel niet te vaak je frontje eraf rukken; je telefoon wordt er steeds slechter van (kraken etc).

• IzoOoo
Lostrekken, ik krijg helemaal geen grip op dat ding :(

• Octopus

Octopus

Woei! Poeh hé!

Niet zeuren! Die van mij heeft de metjefietsopjebekvallenterwijljezatbentenjetelefooninjezakhebt-test dan wel niet geheel overleeft (scheur in het display van het frontje, wat er nu dus af is)
Maar wat hij wel heeft overleeft:

-Bier IN de telefoon gieten
-Overgooien (50meter)
-Voetballen
-Heel vaak laten vallen achterelkaar op de tegels
-'Per ongeluk' op gaan staan met 2 man
-Tegen de muur aan gesmeten worden

OMG wat haat ik dat ding :(
Maar hij doet het nog :)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:17

Exirion

Gadgetfetisjist

Op dinsdag 09 juli 2002 22:21 schreef IzoOoo het volgende:
Nu zag ik net dat er nogal wat vuil achter het display zit.
Is ie wel echt nieuw? Die van mij had zowel op het frontje als op het display zelf beschermfolie zitten dat je er nog moet aftrekken. Helemaal glanzend en schoon.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Padje
  • Laatst online: 19-05-2025
Gebeurt vaker hoor, stof achter het display.

• IzoOoo
Op dinsdag 09 juli 2002 22:39 schreef Exirion het volgende:

[..]

Is ie wel echt nieuw? Die van mij had zowel op het frontje als op het display zelf beschermfolie zitten dat je er nog moet aftrekken. Helemaal glanzend en schoon.
Dat zit er dus nog op, dat beschermfolie. Het probleem is dat ik de voorkant er gewoon niet af krijg. Is er geen eenvoudige manier voor zoals bij mijn oude nokia?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:17

Exirion

Gadgetfetisjist

Op dinsdag 09 juli 2002 22:43 schreef IzoOoo het volgende:
Het probleem is dat ik de voorkant er gewoon niet af krijg. Is er geen eenvoudige manier voor zoals bij mijn oude nokia?
Ik had hiervoor een Nokia 3210 en 5110, maar bij die Siemens gaat het minstens zo makkelijk hoor. Kijk ff in het boekje. Het is gewoon een handigheidje.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb het net zelf ff gedaan:

-Eerst achterfrontje weghalen (of heet zoiets "kontje"?),
-Zet je nagel tussen de rand aan één van de zeikanten ter hoogte van de onderkant van het scherm en trek er een beetje aan totdat er beweging in komt,
-Pak een biertje uit de koelkast,
-kijk nu boven op de telefoon; daar zitten 2 "lussen"; daaraan trek je hem helemaal los!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
[tip mode]

Siemens C45 is deze wijk bij Albert Heijn te verkrijgen voor €89 i.c.m. Ben vrij....

[/tip mode]

• IzoOoo
Op dinsdag 09 juli 2002 22:51 schreef koen het volgende:
[tip mode]

Siemens C45 is deze wijk bij Albert Heijn te verkrijgen voor €89 i.c.m. Ben vrij....

[/tip mode]
Die heb ik dus ook :)

Verwijderd

Ga je toch terug naar de ah en zeg je dat dat ding stoffig aan de binnekant is en je een nieuwe wilt!!! anders ga je persoonlijk de hele toko vebouwen, krijg je vast wel een nieuwe

• IzoOoo
Ik heb al van alles geprobeerd om hem los te krijgen, wrikken, iets scherps er tussen. Maar hij wil gewoon niet los gaan :( heeft het niet met die 2 klemmetjes bovenaan te maken?

• Octopus

Octopus

Woei! Poeh hé!

Op dinsdag 09 juli 2002 23:18 schreef IzoOoo het volgende:
Ik heb al van alles geprobeerd om hem los te krijgen, wrikken, iets scherps er tussen. Maar hij wil gewoon niet los gaan :( heeft het niet met die 2 klemmetjes bovenaan te maken?
Goh toch wel misschien :P
Waar zijn klemmetjes dan voor? :+

Pagina: 1