lange request-time win95 in NTnetwerk

Pagina: 1
Acties:

• SliderTPP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-12-2025
Ik draai een netwerk met NT op de server, met microsoft proxy server. de meeste machines draien ok na configuratie, maar de win95 machine niet helemaal:
steeds als ik IE5.5 of OE5.5 start, duurt het een eeuwigheid voor de pagina verschijnt of de mailserver gevonden wordt, daarna is de snelheid normaal.
Echter, als ik naast de geopende IE nog eens IE start, zit ik met dezelfde wachttijd...
Wat is hier aan de hand? Ik heb zelfs de 95 machine langs de proxyserver laten lopen, maar dat mocht ook niet baten.
Is dit een netwerkprobleem, een winsockprobleem of een 95 probleem?

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Op dinsdag 09 juli 2002 22:12 schreef SliderTPP het volgende:
Ik draai een netwerk met NT op de server, met microsoft proxy server. de meeste machines draien ok na configuratie, maar de win95 machine niet helemaal:
steeds als ik IE5.5 of OE5.5 start, duurt het een eeuwigheid voor de pagina verschijnt of de mailserver gevonden wordt, daarna is de snelheid normaal.
Echter, als ik naast de geopende IE nog eens IE start, zit ik met dezelfde wachttijd...
Wat is hier aan de hand? Ik heb zelfs de 95 machine langs de proxyserver laten lopen, maar dat mocht ook niet baten.
Is dit een netwerkprobleem, een winsockprobleem of een 95 probleem?
Een netwerk, en windows 95 probleem, kan er geen ander OS op je computer? zo ja, probeer dat eens, anders reinstall, of alle instellingen nog eens nalopen

suc6

• SliderTPP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-12-2025
Alle instellingen zijn juist, exacte kopieen van de andere stations.
Sure kan ik er een andere OS opgooien, oe`k waaarschijnlijk ook, maar ik wilweten wat hier aan de hand is en of `t op te lossen valt.

Verwijderd

Eigenlijk voor proxy 1.0, maar je weet maar nooit:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q170043