Sis 630 tv-out bios flash

Pagina: 1
Acties:

• 10loser10
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-08 15:30
Heya ik zit met het welbekende probleem va de sis 630 chip met tv-out.
Nou wou ik weten of dit mischien met een bios flash te verhelpen is. Heeft iemand het al gedaan? Zo ja werkte het toen wel en waar heb jij de bios van daan.

Is er eigenlijk wel iemand die de tv-out van deze chip aan de gang heeft gekregen ????

P.s Ik heb een Jewel safier 2700 notebook (met die k*t sis 630 chip) Sorry voor het taalgebruik maar ik wordt er een beetje moe van.

• TricTrac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-06 15:07

TricTrac

=;-)

Op dinsdag 09 juli 2002 22:01 schreef 10loser10 het volgende:
Heya ik zit met het welbekende probleem va de sis 630 chip met tv-out.
Nou wou ik weten of dit mischien met een bios flash te verhelpen is. Heeft iemand het al gedaan? Zo ja werkte het toen wel en waar heb jij de bios van daan.

Is er eigenlijk wel iemand die de tv-out van deze chip aan de gang heeft gekregen ????

P.s Ik heb een Jewel safier 2700 notebook (met die k*t sis 630 chip) Sorry voor het taalgebruik maar ik wordt er een beetje moe van.
Ik hoop niet dat je van mensen gaan verwachten dat ze de search gaan gebruiken om eerst te kijken wat dat probleem nou precies is... en er zullen vast wel meer problemen zijn geweest....
Wees aub duidelijk... Kunnen je mede tweakers je wat makkelijker helpen

• 10loser10
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-08 15:30
Ik wil gewoon mijn bios updaten maar ik kan op de sis site geen nieuwe bios vinden.....

Ik wil dit doen om te kijken of mijn t.v-out het dan wel goed doet.

Maar nou ff iets anders. Voor de mensen die ook een laptop hebben met de sis 630 chip, vandaag heb ik een trust televiewer op de vga-uit poort aangesloten. Het werkt dus goed, maar nu viel het mij op dat somige grijzen vlakken in het sis menu (de mensen met het zelfde probleem weten wat ik bedoel) kan je nu wel aan klikken.... Mischien kunnen jullie hier iets mee....

Ik hoor het wel