[CM] mijn eerste mod plannen

Pagina: 1
Acties:

• 8-Ball
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-11-2023

8-Ball

nee...gewoon nee

Topicstarter
hey lui, ik heb nog zo'n oud verot PI 166mmx staan die ik wil gaan modden, om het te leren :P
Het is een horizontale kast waar normaal me 17"(heeft ook weer geen nut op zo'n bagger ding >:) )monitor op staat. Die gaat er dus af als ik hem gemod heb.

Ik heb een paar plaatjes gemaakt(Paint, it's there when you need it :) ):
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~gaill007/pc_blaco.JPG

Das me basic layout...

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~gaill007/pc_tagged.JPG

voor diegene die uitleg nodig hebben bij mijn fantastische plaatjes (8> :)

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~gaill007/pc_mod_plan.JPG

en dit wil ik er mee gaan doen. Natuurlijk wil ik hem eerst een kleurtje geven, iets van blauw ofzo. Daarna een windowtje erin met een rode CFFL erachter... Ik twijfel over de LCD, omdat het niet veel nut heeft en dan meschien een beetje zonde is van me doekoes(geld voor diegene die niet def rhymes luisteren :Y) ). Ook ben ik niet de beste(lees: de allerslechtse) soldeerder en electonica kenner, dus dat heeft niet veel nut.

Heeft men meer suggesties voor mijn modje? ik weet niet echt waar ik blowholes kan stoppen, iemand een id? :?

Hier een plaatje van een Chinees-teken(niet perse diegene die ik ga gebruiken, 'paint does it again'):
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~gaill007/chinees.JPG

ff op een rijtje:
*horizontale kast
*shit computer + shit specs dus voor de lol
*window boven in
*1 of 2 blowholes weet alleen niet waar :?
*Meschien die LCD

graag commentaar, en kritiek...

One for the mony, one for the pope, it's the ****** return of the great white dope

• Tweak-Freak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-07 09:45

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

ach het houd je van de straat he ;)

Maar uhm die blaasgaten zijn toch nergens voor nodig in een P166 je. Van al die fans gaat je putter alleen maar een pokke geluid maken. maar die window is wel een leuk iedee. zou wel voor een ander teken gaan. En natuurlijk de kast spuiten. Zwart doet het altijd leuk vind ik. Nou succes er mee :D

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-08 09:52

Rannasha

Does not compute.

Kun je die LCD aan de zijkant wel zien dan :? Wat helemaal :9~ is, is als je die LCD laat scharnieren, dat je hem open kunt klappen :)

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Verwijderd

Waarom een lcd aan de zijkant :?

edit:
Sorry weer te traag met posten

• dvdgrs
  • Laatst online: 02-08 10:58
is zonde voor je doekoe en niet je doekoes :P
Maarre, is dat chinese teken geen japans teken :?

• 8-Ball

8-Ball

nee...gewoon nee

Topicstarter
Op dinsdag 09 juli 2002 21:51 schreef Tweak-Freak het volgende:
ach het houd je van de straat he ;)

Maar uhm die blaasgaten zijn toch nergens voor nodig in een P166 je. Van al die fans gaat je putter alleen maar een pokke geluid maken. maar die window is wel een leuk iedee. zou wel voor een ander teken gaan. En natuurlijk de kast spuiten. Zwart doet het altijd leuk vind ik. Nou succes er mee :D
d0h dom.... |:( vergeten te vertellen dat ik hem ook wil OC'en zodat ietsjes sneller draait :+ !
Kan je hem dan wel zien aan de zijkant?
Ja PC staat zegt maar in de hoek van me bureau zoals getekend....ene zijkant zie je wel andere niet..., anders niet genoeg ruimte :P

Andere vraag is waar ik me monitor plaats, maar dat is zorg voor later :)

One for the mony, one for the pope, it's the ****** return of the great white dope

• 8-Ball

8-Ball

nee...gewoon nee

Topicstarter
Op dinsdag 09 juli 2002 21:54 schreef Bong-One het volgende:
is zonde voor je doekoe en niet je doekoes :P
Nope, zelf uit een "How to study and write: Chinees" gehaald :7

• Hexyl
  • Laatst online: 25-07 18:56
ik heb zo'n compaq desktopkast en ga daar dit mee doen:

[topic=545346/1/25]

• 8-Ball

8-Ball

nee...gewoon nee

Topicstarter
Op dinsdag 09 juli 2002 21:57 schreef Phant0m het volgende:
ik heb zo'n compaq desktopkast en ga daar dit mee doen:

[topic=545346/1/25]
ook een vet teken iig maar ik zie niet echt dat het een platte/horizontale case is :)

hmmm ik ga maar ff een tekening voor blowhole opties maken :D

Verwijderd

Me had ook een Pentium 166 MMX. Draait nu als server. Vorige week heb ff een andere AT kast gehaald.

Die kast heb ik toen gespoten. Geeft al een mooi resultaat als je hem mooi spuit. En over die blowholes. Niet doen. Heeft helemaal geen zin.

Zou ik eerst ook doen. Maare ik heb er 1 koeler bij gezet en die van de proc afgehaald. Nu wordt ie dus passief gekoeld. En hij draait heel stabiel. Dus dat kan je ook nog doen. Je hoort hem nie eens meer. Met CPU cooler wel, dus die heb ik er maar afgesloopt >:).

Suc6 met je MOD verder! :7

Edit: Wat dat overklokken betreft, heeft ook geen zin. Haal je er misschien 200 mhz uit. Meer kan bijna nie op sown oud AT moederbord :P. Dus gewoon op 166 houwe! :)

• 8-Ball

8-Ball

nee...gewoon nee

Topicstarter
Hier een plaatje van possible blowhole gaatjes....blijft eigenlijk niet veel over, of ik moet PC speaker eruit slopen :9

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~gaill007/pc_blowholes.JPG

• 8-Ball

8-Ball

nee...gewoon nee

Topicstarter
Op dinsdag 09 juli 2002 22:01 schreef HunterKiller het volgende:

En over die blowholes. Niet doen. Heeft helemaal geen zin.
maar ik wil zo graag van die gekleurde fans erin, ziet er zo vet uit :Y) >:)
Edit: Wat dat overklokken betreft, heeft ook geen zin. Haal je er misschien 200 mhz uit. Meer kan bijna nie op sown oud AT moederbord :P. Dus gewoon op 166 houwe! :)
toch altijd wel lollig om te proberen, wat moet ik anders doen?? ;)

• Maarten
  • Niet online
Me had ook een Pentium 166 MMX. Draait nu als server. Vorige week heb ff een andere AT kast gehaald.

Die kast heb ik toen gespoten. Geeft al een mooi resultaat als je hem mooi spuit. En over die blowholes. Niet doen. Heeft helemaal geen zin.

Zou ik eerst ook doen. Maare ik heb er 1 koeler bij gezet en die van de proc afgehaald. Nu wordt ie dus passief gekoeld. En hij draait heel stabiel. Dus dat kan je ook nog doen. Je hoort hem nie eens meer. Met CPU cooler wel, dus die heb ik er maar afgesloopt >:).

Suc6 met je MOD verder! :7

Ik heb hier ook een intel 166 MXX staan als server (Windows NT 4.0 Server :P) draait prima, en de snelheden die je met overclocken behaalt zijn voor een Mp3, DivX en internet server overbodig dus...

lekker @ 166 laten lopen

• 8-Ball

8-Ball

nee...gewoon nee

Topicstarter
is het geen puik( >:) ) id om er zo'n PSone schermpje in te stouwen...om hem daarna als DivX servertje onder me bed te gebruiken...? met het schermpje in me kast?

dit schermpie dus:
Afbeeldingslocatie: http://www.game-revolution.com/games/hardware/xl_screenmate.gif

iedereen kent dat ding wel...
leuk id, of zeg je zo van.... NEE!

• 8-Ball

8-Ball

nee...gewoon nee

Topicstarter
Op dinsdag 09 juli 2002 22:16 schreef AMD_er het volgende:

[..]

Ik heb hier ook een intel 166 MXX staan als server (Windows NT 4.0 Server :P) draait prima, en de snelheden die je met overclocken behaalt zijn voor een Mp3, DivX en internet server overbodig dus...

lekker @ 166 laten lopen
okay okay, get the point alright....

maar hoe snel is je servertje dan? kannie HL/CS runnen? :?

• 8-Ball

8-Ball

nee...gewoon nee

Topicstarter
Op dinsdag 09 juli 2002 21:51 schreef Tweak-Freak
[Off topic]
Wel leuk en aardig dat onderschrift, rarara....maar

euhm, ik zie geen usericon? :?
[/off topic]

Verwijderd

ten 1e, dat teken is japans.
en ten 2e, dat teken betekend "o"

• 8-Ball

8-Ball

nee...gewoon nee

Topicstarter
Op dinsdag 09 juli 2002 23:56 schreef Xen het volgende:
ten 1e moet je goed lezen... kijk een paar post naar boven en je ziet dat ik het echt uit een How to study and write Chinees heb gehaald. Ik wilde ooit graag chinees kunnen schrijven, maar ben er al na twee pagina's mee gestopt, je moest te veel leren :Z

Ten tweede heb je gelijk en betekent het "o" :)

Verwijderd

maak van dat ding een coole mp3 speler ofzo :?
met dan een lcd schermpje waarop je kunt zien welk nummer er word afgespeelt..

• dvdgrs
  • Laatst online: 02-08 10:58
Op dinsdag 09 juli 2002 23:56 schreef Xen het volgende:
IK WIST ET >:)
Op dinsdag 09 juli 2002 21:54 schreef Bong-One het volgende:

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:53
Op dinsdag 09 juli 2002 22:42 schreef 8-Ball het volgende:
is het geen puik( >:) ) id om er zo'n PSone schermpje in te stouwen...om hem daarna als DivX servertje onder me bed te gebruiken...? met het schermpje in me kast?

dit schermpie dus:
[afbeelding]

iedereen kent dat ding wel...
leuk id, of zeg je zo van.... NEE!
DivX draait niet op een P166.. :(

Verwijderd

Check hier japanse tekens van het "katakana" schrift. rechtsonder zie je 'm.

http://members.aol.com/writejapan/katakana/both.htm

(ja sommige japanse tekens betekenen in het chinees iets heel anders)

Verwijderd

Je kan nog een 80mm of 2x 60mm fan in die 2 5,25 inch bays samen doen. Als je dan lichtjes in die fan maakt, verschillend voor 7v/12v, kun je de schakelaars in die 3,5 inch bay doen die over is. Verder: zwart maken en raampje erin :D

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-03 14:43

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

ik zou zeggen koop een andere kast! deze is lelijk :)

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-08 09:31
Ja!
Het is veel leuker om zelf een kast in elkaar te zetten!
Ik heb hier nog een halve houten AT kast liggen....

• 8-Ball

8-Ball

nee...gewoon nee

Topicstarter
Op woensdag 10 juli 2002 15:32 schreef SeVeN het volgende:
maak van dat ding een coole mp3 speler ofzo :?
met dan een lcd schermpje waarop je kunt zien welk nummer er word afgespeelt..
kan ook natuurlijk. Ik heb er opzich al twee geluidskaarten inzitten dus het zo moeten kunnen lukken(leuke nederlands zin :) )
Op woensdag 10 juli 2002 18:27 schreef Xtuv het volgende:

[..]

DivX draait niet op een P166.. :(
bah....jmmr :(
Op woensdag 10 juli 2002 19:03 schreef jeuuron het volgende:
ik zou zeggen koop een andere kast! deze is lelijk :)
ik weet het, ik heb er alleen geen zin in, dit is niet de computer die ik normaal gebruik :+ das een of andere lelijke Gateway kast. Maar die mag ik natuurlijk niet modden van me pa want hij gebruikt hem ook |:(

Luister nou naar me, het is een Chinees teken, je kan het zelf bij mij komen checken, of moet ik het ff inscannen ofzo...jullie doen er echt moeilijk over :Z

Verwijderd

Hij wil toch gaan modden. Dus waarom zeur je over de kast. Die komt er strax veel anders uit te zien.

:P
Pagina: 1