hey lui, ik heb nog zo'n oud verot PI 166mmx staan die ik wil gaan modden, om het te leren 
Het is een horizontale kast waar normaal me 17"(heeft ook weer geen nut op zo'n bagger ding
)monitor op staat. Die gaat er dus af als ik hem gemod heb.
Ik heb een paar plaatjes gemaakt(Paint, it's there when you need it
):

Das me basic layout...

voor diegene die uitleg nodig hebben bij mijn fantastische plaatjes

en dit wil ik er mee gaan doen. Natuurlijk wil ik hem eerst een kleurtje geven, iets van blauw ofzo. Daarna een windowtje erin met een rode CFFL erachter... Ik twijfel over de LCD, omdat het niet veel nut heeft en dan meschien een beetje zonde is van me doekoes(geld voor diegene die niet def rhymes luisteren
). Ook ben ik niet de beste(lees: de allerslechtse) soldeerder en electonica kenner, dus dat heeft niet veel nut.
Heeft men meer suggesties voor mijn modje? ik weet niet echt waar ik blowholes kan stoppen, iemand een id?
Hier een plaatje van een Chinees-teken(niet perse diegene die ik ga gebruiken, 'paint does it again'):

ff op een rijtje:
*horizontale kast
*shit computer + shit specs dus voor de lol
*window boven in
*1 of 2 blowholes weet alleen niet waar
*Meschien die LCD
graag commentaar, en kritiek...
Het is een horizontale kast waar normaal me 17"(heeft ook weer geen nut op zo'n bagger ding
Ik heb een paar plaatjes gemaakt(Paint, it's there when you need it
Das me basic layout...
voor diegene die uitleg nodig hebben bij mijn fantastische plaatjes
en dit wil ik er mee gaan doen. Natuurlijk wil ik hem eerst een kleurtje geven, iets van blauw ofzo. Daarna een windowtje erin met een rode CFFL erachter... Ik twijfel over de LCD, omdat het niet veel nut heeft en dan meschien een beetje zonde is van me doekoes(geld voor diegene die niet def rhymes luisteren
Heeft men meer suggesties voor mijn modje? ik weet niet echt waar ik blowholes kan stoppen, iemand een id?
Hier een plaatje van een Chinees-teken(niet perse diegene die ik ga gebruiken, 'paint does it again'):
ff op een rijtje:
*horizontale kast
*shit computer + shit specs dus voor de lol
*window boven in
*1 of 2 blowholes weet alleen niet waar
*Meschien die LCD
graag commentaar, en kritiek...
One for the mony, one for the pope, it's the ****** return of the great white dope