een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608
Dat is een NTSC connector, die gele, en die veelpin is een Video-S connector. Sommige monitoren kunnen daar wat mee. Anders een verloopstukje kopen naar SCART. (Video-S naar scart is het best).
Forget your fears...
...and want to know more...
ja maar er zit toch geen scart ingang op een monitor?
p.s. in de search stonden veel nuttige dingen maar niet hoe ik een 2e monitor aansluit
p.s. in de search stonden veel nuttige dingen maar niet hoe ik een 2e monitor aansluit
een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608
volgens mij ondersteunt GF2MX400 geen dualhead hoewel er zit wel twinview bij, en die is bedoeld voor TV-out.
Had geprobeerd om beeld te klonen (monitor en TV) om divx films op TV te kijken, maar de TV kwaliteit is dermate slecht. Als het op TV slecht is, denkt ook dat op een 2e monitor idem dito.
Een tweede PCI-kaart lijkt mij beter.
NB: heb wel een prog. TVtool gebrkt om een bijna dvd-kwaliteit beeld te krijgen op mijn TV
Had geprobeerd om beeld te klonen (monitor en TV) om divx films op TV te kijken, maar de TV kwaliteit is dermate slecht. Als het op TV slecht is, denkt ook dat op een 2e monitor idem dito.
Een tweede PCI-kaart lijkt mij beter.
NB: heb wel een prog. TVtool gebrkt om een bijna dvd-kwaliteit beeld te krijgen op mijn TV
Cigarette + Coffee = Breakfast of champion
je hebt een tv-out, daar kan je je tv op aansluiten. Niet een tweede monitor.
Dat kan trouwens met een tinview gf2MX weer wel voorzover ik weet.
Dit hoort trouwens in [forum=8]
Dat kan trouwens met een tinview gf2MX weer wel voorzover ik weet.
Dit hoort trouwens in [forum=8]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
je kaart ondersteunt geen Dual Head maar alleen TwinView, hij kan dus het bureaublad uitbreiden naar je tv-out.
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
dus dat ik de ene helft van m'n bureaublad op de ene monitor krijg en de andere helft op mijn orginele monitor?Op dinsdag 09 juli 2002 21:04 schreef dreeke het volgende:
je kaart ondersteunt geen Dual Head maar alleen TwinView, hij kan dus het bureaublad uitbreiden naar je tv-out.
Verwijderd
Of naar een monitor als er een tweede vga-connector op zou zitten. Twin-view is de Nvidia versie van Matrox's Dual Head en doet dus precies hetzelfde....Op dinsdag 09 juli 2002 21:04 schreef dreeke het volgende:
Staat bij de mijne ook in de manual:
2e aansluiting voor TV of bijv. TFT (die dan wel een composiet of S-video aansluiting moet hebben).
Maar als je graag een 2e VGA aan wil sluiten, koop dan voor €5,- ofzo een oude 1mb PCI vga-kaart en zet die erbij.
2e aansluiting voor TV of bijv. TFT (die dan wel een composiet of S-video aansluiting moet hebben).
Maar als je graag een 2e VGA aan wil sluiten, koop dan voor €5,- ofzo een oude 1mb PCI vga-kaart en zet die erbij.
Bijna goed....Op dinsdag 09 juli 2002 21:07 schreef Burning_acid het volgende:
[..]
dus dat ik de ene helft van m'n bureaublad op de ene monitor krijg en de andere helft op mijn orginele monitor?
de ene helft op je monitor
de andere helft op je tv
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
hhhm, staat nog steeds in [forum=9]
. ff moven dan maar
.
maareh, dreeke. Een nvidia twinview is gewoon een dualhead kaartje hoor
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Neem dan minimaal een 4 of liever een 8 mb kaartjeOp dinsdag 09 juli 2002 22:07 schreef TheLemon het volgende:
Met een 8 MB kaartje kan je 1600*1200@32bbp nog wel halen, met een 1 MB kaartje 800*600@16bbp ofzo
ja sorry ik ben hier pas en begin de regels beetje bij beetje te kennen heb net ff alles doorgelezen.Op dinsdag 09 juli 2002 23:14 schreef JvS het volgende:
hhhm, staat nog steeds in [forum=9]. ff moven dan maar
.
maar als ik het goed begrijp kan ik dus een oude vga kaart kopen die in m'n PC zetten en dan daar een monitor op aansluiten.... oke dan. maar dan krijg ik op 2 monitoren het zelfde beeld of kan ik bijvoorbeeld op de 1 een divx bekijken en op die andere iets anders nutteloos doen?
Pagina: 1