Toon posts:

computer stoel?

Pagina: 1
Acties:
  • 199 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste twiekers, een hardware-algemeen vraag. Ik zoek een stoel. Niet zo'n game-stoel, maar een stoel die goed zit. Zeg maar. Concreet een muismat-aan-de-leuning-kind-of-stoel. Heeft iemand zoiets al es gezien? Ik wel, maar ik weet niet meer waar.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik heb deze :

Afbeeldingslocatie: http://shop.overtoom.com/images/GROOT/E48403.JPG

(Bij overtoom gekocht, 1235 piek excl. BTW). Is een supergoede stoel !

Virussen? Scan ze hier!

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:34

CasGas

.

ik heb gewoon zo'n leren beklede directeurs stoel.
Ooit is gekocht bij office center voor 600 piek ongeveer. Heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk... :)

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

• MUSTIS
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

ik heb die stoelen ook ergens gezien, ziten de helften van het toetsenbord aan de leuning vast. was ook iets met een muismat

ik heb ze ergens op about.com gezien,maar kon et niet zo snel meer vinden, et moet hier erges staan: http://www.engr.unl.edu/ee/eeshop/prod.html

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

• MUSTIS
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

hnmm ja , gevonden:

http://www.ergointerfaces.com/Chair_System.cfm

heh, lijk me wel relaxt chatten zo

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Verwijderd

Ik heb deze :

[img]"http://www.savo.no/images_design/vipp1.jpg[/img]
Savo Flytende Vipp®

Een stoel met een actieve zit, waardoor de rug steeds anders belast wordt.
Is een van de weinige stoelen waarop ik kon zitten na een hernia-operatie.
Kost wel ƒ 1800.- ex BTW.

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-08 21:42

Flexx

This side up

Waar hebie haar gekocht ? :)

• psychotic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-11-2025

psychotic

Nixs

He dat treft dit onderwerp, mijn stoel is gisteren kapot gegaan. De rugleuning wil nog maar in één stand en dat is schuin voorover :( dat zit dus voor geen meter.. Ik heb zitten denken, een paar jaar geleden een luxe lederen stoel gekocht op de autosloop !! En wel één uit een Caddilac Seville (als je het zo schrijft). Dit zou toch een ideale stoel moeten zijn, hij is van grijs leer en gemaakt om toch zoŽn 250.000 km mee te gaan onder gehobbel en alles.. Ik moet er alleen een goeie poot onder construeeren. Mischien moet ik mijn oude bureaustoel maar helemaal slopen en de poot onder de autostoel maken. Deze heeft me 300,- op een Americanensloop in Driebergen gekost ;)

MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-08 16:32
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 oktober 2000 20:44 schreef psychotic het volgende:
He dat treft dit onderwerp, mijn stoel is gisteren kapot gegaan. De rugleuning wil nog maar in één stand en dat is schuin voorover :( dat zit dus voor geen meter.. [/quote]hehe, met dat probleem zit'k ook net.. vervelend zo'n gasveer die die rugleun in je rug zit te duwen he :)
noujah.. gelukkig had'k nog eens spare dingetje.. zit iets minder goed (dan de eerste in goede staat) maar 't zit nog

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:02
Hmmm, lucky bastards. Ik zit op een kratje bier ;)

• Tha_LeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-05 06:46
Ik zit in een ouwe stoel uit de woonkamer, echt heerlijk zit ie :-)

Roses are red, violets are blue, God made me beautiful, but what the FUCK happened to you?

Verwijderd

Ik heb een tering dure leren executive buro stoel van mijn (RIP) vader .. daar kan ik wel wat nachtje in zitten!

Verwijderd

Topicstarter
Tof. Bedankt voor de link - en zo'n autostoel? tering, wat een gaaf idee! Ga ik effe over nadenken. Maar ik denk toch dat ik zo'n standaard-300-gulden-stoel koop. zo'n hoge, zwarte, weetjewel? Daar maak ik dan met een buigbare carin-display-houder een muis-pad bovenop. heb al een testje gemaakt, maar jongens, waarom muist iedereen nog op een buro?!? Voor een joystick en een (draadloos) t'bord zie ik ook eindeloos veel pret mijn kant op komen! En dat in combi met zo'n autostoel... hmmm... sluit mij maar op :-)

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

ik heb zo'n art deco moderne stoel knal zwart en de leuning is schuin achterover. mijn moeder wou hem niet meer in de huiskamer hebben staan omdat hij verder niet bij de meubels paste dus ik zeg nou dan wil ik hem wel. je kunt lekker achterover zitten. hij is niet te verstellen.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Ik denk dat ik maar eens naar de sloperij ga.

Heb je die site van www.megacar.com al gezien.

Ga ik ff kijken of er nog een oud pandaatje staat, heerlijk zo'n hangmat.
Pagina: 1