Op dinsdag 09 juli 2002 20:39 schreef vluggejapie het volgende:
is dit programma ook voor windows, zie alleen voor unix op de site. Weet iemand dat toevallig?
PHP:
1
| <?echo phpinfo();?> |
dit zelf ff aanmaken
bedoel je dit:?
kweet niet zeker of dit klopt
rumores non hiatus dremelunt
malleo omnia consentiunt
Lid van het Anti-Jamba front!
kan je iets meer info gevenOp dinsdag 09 juli 2002 20:39 schreef vluggejapie het volgende:
is dit programma ook voor windows, zie alleen voor unix op de site. Weet iemand dat toevallig?
/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/
Heb het programma gedownload van www.phpsysinfo.sourceforge.net en in me www map gezet van apache (phpdev)en als ik het via internet wil bereiken (aanspreken) krijg ik een melding windows not supported.
wat <b> zou </b> het moeten doenOp dinsdag 09 juli 2002 20:45 schreef XerroR het volgende:
[..]
kan je iets meer info gevenwat doet het
wat kan het doen
wat kan jij ermee doen
malleo omnia consentiunt
dead-linkOp dinsdag 09 juli 2002 20:47 schreef vluggejapie het volgende:
Heb het programma gedownload van www.phpsysinfo.sourceforge.net en in me www map gezet van apache (phpdev)en als ik het via internet wil bereiken (aanspreken) krijg ik een melding windows not supported.
malleo omnia consentiunt
Het programma laat alle hardware van je pc zien, je uptime, geheugen gebruik , kijk maar op de site die ik gaf in me vorige post.
Zie de P&W-faq over script requests, dit is er dus eentje.
Het zou best kunnen dat er wel es wat initiatieven zijn geweest voor sysinfo's op windows, maar of het ooit wat geworden is zal google je kunnen vertellen denk ik.
Het zou best kunnen dat er wel es wat initiatieven zijn geweest voor sysinfo's op windows, maar of het ooit wat geworden is zal google je kunnen vertellen denk ik.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()