grootte buttons

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• iscara
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Wat is een normale grootte voor een button?
En hoe groot moet het lettertype ongeveer zijn?

• M4RTiN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-11-2024
:? ik volg je niet helemaal,

ik zal toch proberen je vraag te beantwoorden en ik denk lettergrootte 10/12 zeg maar

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 22:18

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ligt aan het design van je site. Als jij een puur pixeldesign maakt, zullen je buttons wat kleiner zijn dan dat je een site maakt met krullende letters op de buttons.

Ik hou mijn knoppen meestal ong. 20px hoog, met een lettertype van 13px. Gewoon, standaard formaat, net als de tekst.. overigens gebruik ik altijd tekstlinks, dus geen echte 'buttons' zoals jij bedoelt.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Verwijderd

http://www.guimp.com/ het kan erg klein dus :P

hangt van je design af, voor de rest is elke monitor ongeveer 72 dpi (hangt van je resolutie en schermformaat af), dus overal ongeveer even groot. zie ook windows en mac knopformaten, die zijn bij iedereen bekend.

als e een site maakt voor aan parkenson lijdende mensen zou ik ze wat groter maken :P

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:13
M4RTiN:
ik zal toch proberen je vraag te beantwoorden en ik denk lettergrootte 10/12 zeg maar
10/12 wat? Koeien? :+

px,pt

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

Jaja.. de "normale" grootte van een button...

Kijk eens naar Windows met de standaard instellingen bijvoorbeeld? Of doe gewoon wat je mooi/handig vindt... :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.