Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Heb je 50-liter fusten
[edit]
Ach ja, wat kan mij 't schelen, ik heb wel wat geld over en jullie verdienen het
Adres?
Welk merk?
Six-pack genoeg?
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Verwijderd
Voor 10 min. wel jaOp dinsdag 09 juli 2002 19:58 schreef NitroX_infinity het volgende:
.....
Six-pack genoeg?
Uh, pardon? Ben jij een modje/admin?Op dinsdag 09 juli 2002 20:24 schreef hoolie_v het volgende:
[..]
Voor 10 min. wel ja
Wie? Mij? Neuhh, dacht 't nie.Op dinsdag 09 juli 2002 20:29 schreef ChicaneBT het volgende:
Ken ik jou
Hey Jaymz, nog alive?
Adres?
Welk merk?
Six-pack genoeg?
Verwijderd
ik denk niet dat hij zijn adres hiero geeft, maar okOp dinsdag 09 juli 2002 20:32 schreef NitroX_infinity het volgende:
[..]
Wie? Mij? Neuhh, dacht 't nie.
Hey Jaymz, nog alive?
Adres?
Welk merk?
Six-pack genoeg?
Wel goed idee hem een sixpack te sturen, zo worden alle hard werkende tweakers nog eens beloond ook
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Naar wie kan ik 't dan sturen?Op dinsdag 09 juli 2002 20:34 schreef JvS het volgende:
jaymz is op vakantie morgenochtend en ik denk niet dat-ie z'n adres hier neer gaat zetten.
Mwoah, zo erg issut nou ook weer niet hoorOp dinsdag 09 juli 2002 20:32 schreef NitroX_infinity het volgende:
[..]
Wie? Mij? Neuhh, dacht 't nie.
Hey Jaymz, nog alive?
Adres?
Welk merk?
Six-pack genoeg?
Doe maar gewoon je best het forum leefbaar te houden en dat soort dingen dan bennik al blij zat
ik denk dat ik hem wel kenOp dinsdag 09 juli 2002 20:29 schreef ChicaneBT het volgende:
Ken ik jou
zet je icq eens aan NitroX_infinity !
/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/
[open deur]Op dinsdag 09 juli 2002 20:35 schreef NitroX_infinity het volgende:
[..]
Naar wie kan ik 't dan sturen?
Aangezien ik plaatsvervanger ben voor Jaymz terwijl ie weg is

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Staat aanOp dinsdag 09 juli 2002 20:37 schreef XerroR het volgende:
[..]
ik denk dat ik hem wel ken![]()
![]()
zet je icq eens aan NitroX_infinity !
okay danOp dinsdag 09 juli 2002 20:44 schreef NitroX_infinity het volgende:
[..]
Staat aan
/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/
Dit topic is gesloten.