Toon posts:

Nvidia kaarten werken niet op mijn systeem.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter

eagletec a17 (ali chipset) 266mhz
maxtor 40 gb
nvidia gf2-mx200
athlon xp 2000+
256 mb ddr kingston.

op een of andere manier wil het hele spul niet op nvidia kaarten draaien ik had hiervoor al een probleem met de vorige mx-200 maar nu ik er een tijdelijke heb gekregen van de pc boer heb ik dezelfde bios waarschuwingen.Ik druk eens een bejaarde S3 trio 3d 4mb AGP in het systeem, een het syteem start op zonder problemen.Ook een s3 virge 4mb pci
draai zonder problemen.De Gf2-mx200 heeft het wel gedaan op dit systeem maar na veel driver problemen een rare felgekleurde hokjes in spellen was ie niet meer optimaal.
kapot dus.:( DACHT IK.maar de 2e gf2 mx-200 doet het ook niet |:(
wat kan het zijn.
bios is al gereset
kaarten zijn NIET overgeklokt geweest. enz enz

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:00
heb je al een ander moederbord geprobeerd?
Bios al geflashd?

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:10

-ET-

Phone Home

die ali chipset hadden toch ook drivers net zo als de VIA 4-in-1. Heb je die al geinstalleerd.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 09 juli 2002 19:34 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
heb je al een ander moederbord geprobeerd?
Bios al geflashd?
op mijn msi k7t-turbo doet ie het wel.Maar na een driver update (detonator 29.42) ging ie de hele tijd opnieuw opstarten

os win98

bios van de eagletec is geflashd met de nieuwste bios versie die ook meeholp om de xp2000 te ondersteunen.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 09 juli 2002 19:34 schreef -ET- het volgende:
die ali chipset hadden toch ook drivers net zo als de VIA 4-in-1. Heb je die al geinstalleerd.
raar zeg voor die tijd heeft die gf2 al maaden goed op dit systeem gewerkt.