Toon posts:

Hoe open je de Casio CFX-9850+?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind wel schroefjes in de onderste helft van het ding, maar niet in de bovenste helft...

Verklaring:

Wil em een beetje gaan modden, dwz verlichting (met fotocel) en evt een raampje aan de achterkant... maar kmoet em toch eerst openkrijgen...

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:36
Al onder stickers gekeken. Daar willen ook nog wel eens schroefjes zitten :)

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Probeer een beetje met je nagels of een dunne schroevendraaier (platbek) tussen de naad te komen. :7

Verwijderd

Op dinsdag 09 juli 2002 19:32 schreef Pastasaus het volgende:
Probeer een beetje met je nagels of een dunne schroevendraaier (platbek) tussen de naad te komen. :7
Volgens mij werkt dit niet, ik heb die Casio ook en weet ook niet hoe ik hem los moet maken.

Verwijderd

gewoon met een schroevendraaier en een hamer erop in slaan, en daarna met plakband weer in elkaar zetten, heb ik ook gedaan, je ziet er nauwelijks iets meer van

Verwijderd

Op dinsdag 09 juli 2002 19:36 schreef Jaromir het volgende:
gewoon met een schroevendraaier en een hamer erop in slaan, en daarna met plakband weer in elkaar zetten, heb ik ook gedaan, je ziet er nauwelijks iets meer van
:) >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 09 juli 2002 19:32 schreef Rave17 het volgende:
Al onder stickers gekeken. Daar willen ook nog wel eens schroefjes zitten :)
Geen stickers...

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:23

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

uhm is dit de GR waar we het over hebben?
die wou ik ook uit elaar halen (je moet wat als je je verveelt..)
maar ik krijg de bovenkant niet open zonder dat ik denk : als ik nu verder ga issie dood...
zitten 2 schroevies onder batterijen

Battle.net Spud#2543

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 juli 2002 01:27 schreef TepelStreeltje het volgende:
uhm is dit de GR waar we het over hebben?
die wou ik ook uit elaar halen (je moet wat als je je verveelt..)
maar ik krijg de bovenkant niet open zonder dat ik denk : als ik nu verder ga issie dood...
zitten 4 schroevies onder batterijen

Verwijderd

Topicstarter
*Schopt topic omhoog*

Heeft niemand ooit zijn casio gr opengehad?!

• bramseltje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-07 23:59
Op woensdag 10 juli 2002 15:58 schreef RRazoRR het volgende:
*Schopt topic omhoog*

Heeft niemand ooit zijn casio gr opengehad?!
heb een casio cfx-9850gb plus (GRM met 3kleuren!! :D) en die kan prima open hoor.

Je moet (5 bij mij) schroefjes uit de onderste helft halen, en dan (met behoorlijk wat kracht) de boverste helft uit elkaar klikken. Je kunt het best beginnen bij het batterijgedeelte, als je em daar wat uit elkaar wrikt kun je er een schroevendraaiertje tussen steken, en de bovenste helft loswrikken...

Verwijderd

nope ikke niet dingen zijn veel te duur om te verneuken toen dan he want heb hem nu niet meer nodig ben namelijk geslaagd....gaat er ook keer naar kijken om hem open te krijgen maar als ik zo lees zal ik niet veel geluk krijgen :)

Verwijderd

Föhnen !?
Zo heb ik mijn Palm V opengekregen..
en ik weet, dat is niet hetzelfde, maar mischien zit die Casio ook wel gelijmd !! ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 juli 2002 16:01 schreef Bramseltje het volgende:

[..]

heb een casio cfx-9850gb plus (GRM met 3kleuren!! :D) en die kan prima open hoor.

Je moet (5 bij mij) schroefjes uit de onderste helft halen, en dan (met behoorlijk wat kracht) de boverste helft uit elkaar klikken. Je kunt het best beginnen bij het batterijgedeelte, als je em daar wat uit elkaar wrikt kun je er een schroevendraaiertje tussen steken, en de bovenste helft loswrikken...
danke, zijn idd klemmetjes
Pagina: 1