Toon posts:

WIN2K ,boot niet meer !

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
euhm hallo

ik zit me een probleem , ik heb op mijn "server" wink staan enz enz ,maar zit met een probleem , vandaag heb ik die bak naar zolder verhuist , omdat ik daar nu " woon " wilde opstarte , krijg ik dieze melding (samengevat :D)

STOP : 0x000 bla bla inaccesible boot device , gaat dus over de hdd , maar die boot wel gewoon alles , ook win2k enzo , lijkt nie mis mee , doet niet raar , maar stop tijdens het starten dus wel , met de foutmedling die ik net beschreef , voordat ik opstarten , had ik mon muis op die pc gesloopt , gewoon een serieele muis , dus die zit er nu niet meer op , ik heb wel es vaker gehad dan win2k gaar was omdat er iets uit de configuratie was verdwenen , maar dat hij een boot fout geeft, door een missende muis lijkt me niet echt geloofwaardig , heeft iemand een probleem wat dit kan zijn , voordat ik win2k opnieuw ga instaleren?

Verwijderd

kabels controleren, je hebt haar toch verplaats |:(

als je je vriendin in een ander bed legt, ga je toch ook eerst kijken of zij nog werkt

Verwijderd

Topicstarter
dreug ... heb al gechecked , nix loos mee, als er iets mis mee was , zou ie het hele geval nie opstrte , en de hdd nie zien , dat doet ie wel , maar hij kapt er halverwege de win2k bootscherm mee met die melding

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-04 11:48

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Cd derin en rescue doen.
Maar ik zou idd ook even alle kabeltjes los en weer vast maken (eventueel alleen je hd en videokaartje)aankoppelen

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• Arcesilaus
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-04 20:47
Hmm.. heb ditzelfde probleem ook gehad na verplaatsing van mijn server.. geen enkele manier van recovery die Win2K zelf bood bleek te voldoen om dit te fixen... heb uiteindelijk na 3 uur proberen de meest efficiënte weg gekozen: opnieuw installeren...

Niet bedoeld om je te demotiveren, maar het is niet anders... :'(

Homo sum: humani nil a me alienum puto

Verwijderd

Topicstarter
hmz

ik gaat de win2k cd zoeken , thnx anywayz :D

Verwijderd

Op dinsdag 09 juli 2002 20:44 schreef WaXWeAzLE het volgende:
hmz

ik gaat de win2k cd zoeken , thnx anywayz :D
heb ik ook gehad na het terugzetten van een w2k image na het XP SCSI debacle, idd gewoon rescue proberen, werkt hiet als een trein (ook al een keer gedaan nadat ik mijn dual boot had gesloopt)

succes (en nou maar hopen dat je CDROM bootable is anders word je niet vrolijk van die boot diskettes)

Verwijderd

Topicstarter
hij doet et weer, cd was bootable , ofcurz :)
Pagina: 1