Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
als je 'm niet per sé nu direct nodig hebt gewoon lekker op de 3970 wachten...
http://www.expansys.com/product.asp?code=CMQ-H3970&curr=EUR&eurcrt=trueOp dinsdag 09 juli 2002 21:15 schreef cyberjoy het volgende:
Yo JacksonWouter hier (ppc-club forum). Waar heb je je iPAQ 3970 gepreordered?
Keb nog een paar vraagjes aan je: als je een bluetooth verbinding met de T68 constant aan hebt, kun je dan wel gebeld worden? Welk progje gebruik je btw om het scherm uit te zetten? zijn er nog problemen met de 3870 of niet? Lees soms nl. vage verhalen over dat ding.
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Ja zo zit ik ook te denken. Daarnaast heb ik vage geruchten gehoord over een iPaq 5000 serie.. Maar misschien dat hier nog verstandige mensen zittenOp dinsdag 09 juli 2002 21:00 schreef Korakal het volgende:
als je toch al zo'n smak geld uitgeeft doe het dan ineens goed zou ik denken
als je 'm niet per sé nu direct nodig hebt gewoon lekker op de 3970 wachten...
Op dit moment wordt de Xscale door PocketPC nog niet benut, maar in het volgende OS wel. Dan is de Xscale een heel stuk sneller. Intel is al bezig met een speciale versie van PocketDivX voor de Xscale waarmee de PPC veel betere kwaliteit DivXjes aankan. Je hebt er later dus heel veel aan. Dat is dan ook het mooie van de 3970. Nu krijg je een beter beeldscherm, betere IR-poort en meer geheugen, straks krijg je ook nog eens een sneller systeem!Op dinsdag 09 juli 2002 22:28 schreef pZyteX het volgende:
wat heb je aan die 200 extra mhz behalven misschien voor het nieuwe os?
Verwijderd
Tja problemen, een collega heeft zo'n 3870 en heeft continu de meest vreemde problemen, varierend van synchronisatie problemen tot problemen waarbij programmas niet meer werken en een harde reset nodig is. Dus............Op dinsdag 09 juli 2002 21:56 schreef ErectionJackson het volgende:
[..]
http://www.expansys.com/product.asp?code=CMQ-H3970&curr=EUR&eurcrt=true
Keb nog een paar vraagjes aan je: als je een bluetooth verbinding met de T68 constant aan hebt, kun je dan wel gebeld worden? Welk progje gebruik je btw om het scherm uit te zetten? zijn er nog problemen met de 3870 of niet? Lees soms nl. vage verhalen over dat ding.
Verwijderd
dan zou ik (als je toch al zo veel gaat uitgeven) voor de 3970 gaan.Op woensdag 10 juli 2002 09:30 schreef ErectionJackson het volgende:
[..]
Op dit moment wordt de Xscale door PocketPC nog niet benut, maar in het volgende OS wel. Dan is de Xscale een heel stuk sneller. Intel is al bezig met een speciale versie van PocketDivX voor de Xscale waarmee de PPC veel betere kwaliteit DivXjes aankan. Je hebt er later dus heel veel aan. Dat is dan ook het mooie van de 3970. Nu krijg je een beter beeldscherm, betere IR-poort en meer geheugen, straks krijg je ook nog eens een sneller systeem!
[url="http://www.ipaqpetition.com/"]http://www.ipaqpetition.com/[/url]
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Verwijderd
De vraag moet dus eigelijk zijn, hoeveel geld je wilt spenderen, want helaas is het immer: Nieuwer is duurder
Verwijderd
Loopt dus erg stabiel en er komt nu ook software uit voor XScale en dan merk je het snelheidsverschil echt heel erg.
Verwijderd
Ik ben aan het twijfelen tussen die of de Fujitsu Loox 600, de voornaamste reden hiervoor is de prijs (nogal groot verschil) en - hier komt mijn vraag - de class BlueTooth die standaard in de Ipaq 3970 zit. In de Loox zit een class 1 BT waarmee je dus afstanden tot zo'n 100 meter kan overbruggen, in veel pda's zit een class 2 of 3 BT module. Wat er in de Ipaq 3970 zit kan ik echter niet vinden, dus...bij deze, wie weet het?!
Of iemand nog andere zaken die ik in m'n overweging mee moet nemen?
Verwijderd
Ik heb een 3970 weet niet welke module erin zit maar wle dat ie maar een meter of 10 bereik heeftVerwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 13:28:
Iemand ervaring met een Ipaq 3970??
Ik ben aan het twijfelen tussen die of de Fujitsu Loox 600, de voornaamste reden hiervoor is de prijs (nogal groot verschil) en - hier komt mijn vraag - de class BlueTooth die standaard in de Ipaq 3970 zit. In de Loox zit een class 1 BT waarmee je dus afstanden tot zo'n 100 meter kan overbruggen, in veel pda's zit een class 2 of 3 BT module. Wat er in de Ipaq 3970 zit kan ik echter niet vinden, dus...bij deze, wie weet het?!
Of iemand nog andere zaken die ik in m'n overweging mee moet nemen?
en nog een voordeel van de loox is een standaard CF slot
de loox schijnt wel problemen te hebben met activesync (syncroniseren met de pc)
Ik denk alleen dat Compaq iets meer ervaring heeft met de Pocket pc ,
en de kinderziektes wel heeft gehad .
En Compaq heeft veel uitbreidings mogelijkheden doormiddel van sleeves
Tip www.pocketpc-club.nl kun je er alles over lezen