• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Topicstarter
Ik heb de 3970 al gepre-ordered ( :? ) maar ik zit nu toch te twijfelen. Aan de Xscale heb je nu toch nog niets en het fellere scherm vind ik niet zo belangrijk, ik ben al dik tevreden met het scherm van de 3630. De 3870 kost nu ca. 800 euro en de 3970 zeker 975 euro. Ik wil ook nog een 128 MB SD kaartje erbij halen (zeg maar 135 euro) en dan wordt zo'n 3970 wel erg prijzig, terwijl het nu nog niet echt veel meerwaarde biedt. Aan de andere kant zal deze wel beter geschikt zijn voor de opvolger van PPC2002, maar ik heb hier nog niks over gehoord dus dit kan wel een tijdje duren.

Wat is nou de beste keus, nu een 3870 halen of even wachten op de 3970?

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:56

Korakal

Up up up!

als je toch al zo'n smak geld uitgeeft doe het dan ineens goed zou ik denken :)

als je 'm niet per sé nu direct nodig hebt gewoon lekker op de 3970 wachten...

Verwijderd

Yo Jackson :) Wouter hier (ppc-club forum). Waar heb je je iPAQ 3970 gepreordered?

• ErectionJackson

ErectionJackson

Topicstarter
Op dinsdag 09 juli 2002 21:15 schreef cyberjoy het volgende:
Yo Jackson :) Wouter hier (ppc-club forum). Waar heb je je iPAQ 3970 gepreordered?
http://www.expansys.com/product.asp?code=CMQ-H3970&curr=EUR&eurcrt=true

Keb nog een paar vraagjes aan je: als je een bluetooth verbinding met de T68 constant aan hebt, kun je dan wel gebeld worden? Welk progje gebruik je btw om het scherm uit te zetten? zijn er nog problemen met de 3870 of niet? Lees soms nl. vage verhalen over dat ding. :P

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• ErectionJackson

ErectionJackson

Topicstarter
Op dinsdag 09 juli 2002 21:00 schreef Korakal het volgende:
als je toch al zo'n smak geld uitgeeft doe het dan ineens goed zou ik denken :)

als je 'm niet per sé nu direct nodig hebt gewoon lekker op de 3970 wachten...
Ja zo zit ik ook te denken. Daarnaast heb ik vage geruchten gehoord over een iPaq 5000 serie.. Maar misschien dat hier nog verstandige mensen zitten ;)

Verwijderd

wat heb je aan die 200 extra mhz behalven misschien voor het nieuwe os?

• ErectionJackson

ErectionJackson

Topicstarter
Op dinsdag 09 juli 2002 22:28 schreef pZyteX het volgende:
wat heb je aan die 200 extra mhz behalven misschien voor het nieuwe os?
Op dit moment wordt de Xscale door PocketPC nog niet benut, maar in het volgende OS wel. Dan is de Xscale een heel stuk sneller. Intel is al bezig met een speciale versie van PocketDivX voor de Xscale waarmee de PPC veel betere kwaliteit DivXjes aankan. Je hebt er later dus heel veel aan. Dat is dan ook het mooie van de 3970. Nu krijg je een beter beeldscherm, betere IR-poort en meer geheugen, straks krijg je ook nog eens een sneller systeem!

Verwijderd

Op dinsdag 09 juli 2002 21:56 schreef ErectionJackson het volgende:

[..]

http://www.expansys.com/product.asp?code=CMQ-H3970&curr=EUR&eurcrt=true

Keb nog een paar vraagjes aan je: als je een bluetooth verbinding met de T68 constant aan hebt, kun je dan wel gebeld worden? Welk progje gebruik je btw om het scherm uit te zetten? zijn er nog problemen met de 3870 of niet? Lees soms nl. vage verhalen over dat ding. :P
Tja problemen, een collega heeft zo'n 3870 en heeft continu de meest vreemde problemen, varierend van synchronisatie problemen tot problemen waarbij programmas niet meer werken en een harde reset nodig is. Dus............

Verwijderd

Op woensdag 10 juli 2002 09:30 schreef ErectionJackson het volgende:

[..]

Op dit moment wordt de Xscale door PocketPC nog niet benut, maar in het volgende OS wel. Dan is de Xscale een heel stuk sneller. Intel is al bezig met een speciale versie van PocketDivX voor de Xscale waarmee de PPC veel betere kwaliteit DivXjes aankan. Je hebt er later dus heel veel aan. Dat is dan ook het mooie van de 3970. Nu krijg je een beter beeldscherm, betere IR-poort en meer geheugen, straks krijg je ook nog eens een sneller systeem!
dan zou ik (als je toch al zo veel gaat uitgeven) voor de 3970 gaan.

• ErectionJackson

ErectionJackson

Topicstarter
Na, ik heb toch voor de 3870 gekozen, want de voordelen die de 3970 voor mij biedt zijn het geld niet waard. Ik heb de iPaq 3870 voor ca. 425 euro nieuw kunnen krijgen, dus ben er wel blij mee :) Hopelijk snel in huis!

• Jan Jaap
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-03 13:43
In je eerste post zei je nog dat hij 800 kostte :?

Verwijderd

Kun je vertellen waar ik hem kan bestellen voor die prijs ????
Zou top zijn !!!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Topicstarter
800, maar ik hoef via m'n bedrijf geen btw te betalen en krijg een derde van de aanschafprijs vergoed :P

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-12-2025
Lees dit eerst maar eens. Allemaal tevreden IPAQ bezitters.

[url="http://www.ipaqpetition.com/"]http://www.ipaqpetition.com/[/url]

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Verwijderd

Over het algemeen: Nieuwer is beter! Let wel: Algemeen!

De vraag moet dus eigelijk zijn, hoeveel geld je wilt spenderen, want helaas is het immer: Nieuwer is duurder :P

Verwijderd

Ik heb nu een week de 3970 in gebruik. Is simpelweg een top machine! Nog nooit een vastlopertje gehad of een foutmelding gekregen.

Loopt dus erg stabiel en er komt nu ook software uit voor XScale en dan merk je het snelheidsverschil echt heel erg.

• ErectionJackson

ErectionJackson

Topicstarter
De 3870 bevalt me ook erg goed. Eveneens nooit een vastloper of foutmelding gehad in ca. anderhalve maand :) Kennis van mij heeft nu een 3970, maar ik vind m wat trager werken in standaard applicaties. En sneller dan de 3870 heb ik toch niet nodig :)

Verwijderd

Iemand ervaring met een Ipaq 3970??
Ik ben aan het twijfelen tussen die of de Fujitsu Loox 600, de voornaamste reden hiervoor is de prijs (nogal groot verschil) en - hier komt mijn vraag - de class BlueTooth die standaard in de Ipaq 3970 zit. In de Loox zit een class 1 BT waarmee je dus afstanden tot zo'n 100 meter kan overbruggen, in veel pda's zit een class 2 of 3 BT module. Wat er in de Ipaq 3970 zit kan ik echter niet vinden, dus...bij deze, wie weet het?!
Of iemand nog andere zaken die ik in m'n overweging mee moet nemen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 13:28:
Iemand ervaring met een Ipaq 3970??
Ik ben aan het twijfelen tussen die of de Fujitsu Loox 600, de voornaamste reden hiervoor is de prijs (nogal groot verschil) en - hier komt mijn vraag - de class BlueTooth die standaard in de Ipaq 3970 zit. In de Loox zit een class 1 BT waarmee je dus afstanden tot zo'n 100 meter kan overbruggen, in veel pda's zit een class 2 of 3 BT module. Wat er in de Ipaq 3970 zit kan ik echter niet vinden, dus...bij deze, wie weet het?!
Of iemand nog andere zaken die ik in m'n overweging mee moet nemen?
Ik heb een 3970 weet niet welke module erin zit maar wle dat ie maar een meter of 10 bereik heeft
en nog een voordeel van de loox is een standaard CF slot
de loox schijnt wel problemen te hebben met activesync (syncroniseren met de pc)
Ik denk alleen dat Compaq iets meer ervaring heeft met de Pocket pc ,
en de kinderziektes wel heeft gehad .
En Compaq heeft veel uitbreidings mogelijkheden doormiddel van sleeves

Tip www.pocketpc-club.nl kun je er alles over lezen ;)

• RedVox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-02-2024

RedVox

Universe Radio!

Heb hier een 3870 en voeldoet perfect. Heb nooit last van vastlopers en de snelheid vind ik heel behoorlijk. Wel ff de update's halen natuurlijk :)
Pagina: 1